Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.342
- Pohvaljen
- 2.999
Ja nisam upućen u politička zbivanja. Ko je ovaj čovek? Neki kandidat za gradonačelnika?
Aha Popović tek sad vidim. Slušam šta priča uoči izbora pa ne obraćam pažnju na tekst klipa.
Kao da su čitali moj blog o onome za nenormalnih 6p/m2.
To je samo u vršnom periodu vršnog časa (15 min u prepodnevnom i 15 min u popodnevnom špicu).
U normalnim uslovima je maksimum 5, poželjno 4,5 radi komfora. Kako oni misle da neko izađe iz klimatizovanog automobila u mnogo veću metalnu konzervu od tramvaja i autobusa?
Dakle pamet u glavu i nek se traži kvadratura poda Citadisa a potom je lako izračunati "prihvatljivi maksimum" predloženog prevoznog sredstva. E onda ga treba uporediti sa Siemens MoMo, Alstom Metropolis, Bombardier Movia, 81-71 i predstaviti javnosti na otvoreno razmatranje.
Znači slobodno uzmite kredu i nacrtajte 1m2 na sred terazija na trotoaru i tražite od 6 gradskih zvaničnika da se "komotno" smeste držeći se jedno-drugom za zadnjicu ili međunožje pa nek onda daju svoje mišljenje. Preporučujem da uguraju Žaklinu u "sendvič" da bi čuli i njeno mišljenje pošto ona iovako misli da je bolje trpati zaposlene na 5m2 po osobi za lowrise umesto 15-20 za highrise.. Teorija i praksa su dve totalno različite stvari.
Čak i kad se struka složi građani daju konačnu odluku jer se sistem za njih gradi, oni su budući korisnici i njihovo mišljenje treba da se poštuje baš kao i mišljenje nepartijske struke.
Za sve sugrađane malo saobraćajne literature nije na odmet :
http://books.google.co.uk/books?id=...ubway 4,5 passengers per square meter&f=false
^^^Citiram: "5 per square meter - an unconfortable near crush load for North Americans with frequent body contact and inconvenience with packages and brief cases; moving to and from doorways extremely difficult."
"3.3 per square meter - a reasonable service load with occasional body contact; moving to and from doorways requires some effort."
I to vam je za Laka Šinska Vozila, ona Američka robusnija. U mnogim zemljama su legalno prihvaćena kao tramvaj (jer to i jesu, moderan višemodulski tramvaj) pa stoga ne moraju da ispunjavaju oštrije Severnoameričke regulacije.
LRT je u USA legalno "intermediate" između streetcar-a (tramvaja) i heavy rail-a (metroa i ostalih vrsta železnice).
Wikipedia kaže:
http://en.wikipedia.org/wiki/Light_rail
sledeće: "The term is typically used to refer to rail systems with rapid transit-style features that usually use electric rail cars[1] operating mostly in private rights-of-way separated from other traffic but sometimes, if necessary, mixed with other traffic in city streets. If this is the case, then under the law of many countries such systems are legally tramways, although the vehicles which run on them are sometimes designated "supertrams"."
Supertrams? Zar zaista mislite da tramvaj ima veći crush load od voza? To je nemoguće pa makar on bio super, mega, ultra, giga, vanzemaljski tramvaj u odnosu na najobičniji voz jer je totalno drugi (niži) rang u odnosu na metro, te podleže znatno blažim regulacijama. Stoga su i realne cifre manje. Ako se poveća kapacitet stajanja bez poboljšanja robusnosti mora se smanjiti maksimalna brzina. A smanjuju je gradnjom stanica na svakom ćošku!
Aha Popović tek sad vidim. Slušam šta priča uoči izbora pa ne obraćam pažnju na tekst klipa.
Kao da su čitali moj blog o onome za nenormalnih 6p/m2.
To je samo u vršnom periodu vršnog časa (15 min u prepodnevnom i 15 min u popodnevnom špicu).
U normalnim uslovima je maksimum 5, poželjno 4,5 radi komfora. Kako oni misle da neko izađe iz klimatizovanog automobila u mnogo veću metalnu konzervu od tramvaja i autobusa?
Dakle pamet u glavu i nek se traži kvadratura poda Citadisa a potom je lako izračunati "prihvatljivi maksimum" predloženog prevoznog sredstva. E onda ga treba uporediti sa Siemens MoMo, Alstom Metropolis, Bombardier Movia, 81-71 i predstaviti javnosti na otvoreno razmatranje.
Znači slobodno uzmite kredu i nacrtajte 1m2 na sred terazija na trotoaru i tražite od 6 gradskih zvaničnika da se "komotno" smeste držeći se jedno-drugom za zadnjicu ili međunožje pa nek onda daju svoje mišljenje. Preporučujem da uguraju Žaklinu u "sendvič" da bi čuli i njeno mišljenje pošto ona iovako misli da je bolje trpati zaposlene na 5m2 po osobi za lowrise umesto 15-20 za highrise.. Teorija i praksa su dve totalno različite stvari.
Čak i kad se struka složi građani daju konačnu odluku jer se sistem za njih gradi, oni su budući korisnici i njihovo mišljenje treba da se poštuje baš kao i mišljenje nepartijske struke.
Za sve sugrađane malo saobraćajne literature nije na odmet :
http://books.google.co.uk/books?id=...ubway 4,5 passengers per square meter&f=false
^^^Citiram: "5 per square meter - an unconfortable near crush load for North Americans with frequent body contact and inconvenience with packages and brief cases; moving to and from doorways extremely difficult."
"3.3 per square meter - a reasonable service load with occasional body contact; moving to and from doorways requires some effort."
I to vam je za Laka Šinska Vozila, ona Američka robusnija. U mnogim zemljama su legalno prihvaćena kao tramvaj (jer to i jesu, moderan višemodulski tramvaj) pa stoga ne moraju da ispunjavaju oštrije Severnoameričke regulacije.
LRT je u USA legalno "intermediate" između streetcar-a (tramvaja) i heavy rail-a (metroa i ostalih vrsta železnice).
Wikipedia kaže:
http://en.wikipedia.org/wiki/Light_rail
sledeće: "The term is typically used to refer to rail systems with rapid transit-style features that usually use electric rail cars[1] operating mostly in private rights-of-way separated from other traffic but sometimes, if necessary, mixed with other traffic in city streets. If this is the case, then under the law of many countries such systems are legally tramways, although the vehicles which run on them are sometimes designated "supertrams"."
Supertrams? Zar zaista mislite da tramvaj ima veći crush load od voza? To je nemoguće pa makar on bio super, mega, ultra, giga, vanzemaljski tramvaj u odnosu na najobičniji voz jer je totalno drugi (niži) rang u odnosu na metro, te podleže znatno blažim regulacijama. Stoga su i realne cifre manje. Ako se poveća kapacitet stajanja bez poboljšanja robusnosti mora se smanjiti maksimalna brzina. A smanjuju je gradnjom stanica na svakom ćošku!