Predizborna kampanja se zagrejala...
ПОПОВИЋ И МЛАДЕНОВИЋ О БЕОГРАДСКОМ МЕТРОУ уторак, 17 април 2012 10:57 ДСС БЕОГРАД
Кандидат ДСС за градоначелника Београда Александар Поповић изјавио је данас да је Београду неопходан класичан метро и да је при реализацији тог пројекта неопходно слушати струку.
"Свако у Београду, наравно, подржава изградњу метроа, али при томе је неопходно слушати глас струке и не улазити у брзоплета обећања. Београду је потребан независни шински систем, а садашњи предлог метроа то није. Дакле, Београду је потребан прави метро, висококапацитетни систем који може да превезе довољан број путника ", рекао је Поповић на станици подземне железнице код Вуковог споменика.
Он је критиковао градску власт због редоследа потеза при реализацији пројекта изградње метроа односно, како је рекао, прво треба да се уради пројекат и озбиљно се продискутује у оквиру струке, а не да се, како је то предвиђено међудржавним споразумом Србије и Француске, прво купују вагони, а тек након тога се гледа куда и како би тај метро ишао.
"Београдске власти дугују становнцима Булевара краља Александра још једно објашњење. Како ће се на квалитет живота становника те и околних улица одразити ако метро од Вуковог споменика до Цветкове пијаце буде ишао надземно, као што је предвиђено пројектом", навео је наш кандидат.
Председник Градског одбора ДСС Андреја Младоновић је истакао да ће ДСС кад буде на власти инсистирати да се потпуно приспита оно што је већ договорено и на који начин су вођени преговори са француским фирамама о изградњи метроа у Београду.
"По споразуму Србије и Француске, Београд је у техничким детаљима обавезан да достави сву документацију која постоји до сад о изградњи метроа, а документација и студије о метроу постоје још од седамдесетих година прошлог века. То је крајње недопустиво, јер ми тиме француском 'Ежису' дајемо велики потенцијал за нешто што они нама поклањању кроз донацију од три милиона евра", рекао је Младеновић.
Он је истакао да се нигде у свету не дешава то што је предвиђено тим споразумом Србије и Француске односно то што се Београд обавезао да у наредне три године може само са француском "Алстомом" да преговора о куповини вагона у вредности од 300 до 400 милиона евра.
"Београду је потребан стратешки партнер за изградњу метроа и он треба да се нађе тако што ће се свима дати могућност да понуде решења за његову изградњу. Овако како је ова власт почела довешће нас у ситуацију да ћемо прво купити вагоне па онда кренути у изградњу метроа", додао је Младеновић.
Он је истакао да те чињенице говоре да је неко ушао у тај посао да би стекао сигурну корист за себе и тако оптеретио буџет Београда и обавезао Град да ради са француским компанијама
ПОПОВИЋ И МЛАДЕНОВИЋ О БЕОГРАДСКОМ МЕТРОУ уторак, 17 април 2012 10:57 ДСС БЕОГРАД
Кандидат ДСС за градоначелника Београда Александар Поповић изјавио је данас да је Београду неопходан класичан метро и да је при реализацији тог пројекта неопходно слушати струку.
"Свако у Београду, наравно, подржава изградњу метроа, али при томе је неопходно слушати глас струке и не улазити у брзоплета обећања. Београду је потребан независни шински систем, а садашњи предлог метроа то није. Дакле, Београду је потребан прави метро, висококапацитетни систем који може да превезе довољан број путника ", рекао је Поповић на станици подземне железнице код Вуковог споменика.
Он је критиковао градску власт због редоследа потеза при реализацији пројекта изградње метроа односно, како је рекао, прво треба да се уради пројекат и озбиљно се продискутује у оквиру струке, а не да се, како је то предвиђено међудржавним споразумом Србије и Француске, прво купују вагони, а тек након тога се гледа куда и како би тај метро ишао.
"Београдске власти дугују становнцима Булевара краља Александра још једно објашњење. Како ће се на квалитет живота становника те и околних улица одразити ако метро од Вуковог споменика до Цветкове пијаце буде ишао надземно, као што је предвиђено пројектом", навео је наш кандидат.
Председник Градског одбора ДСС Андреја Младоновић је истакао да ће ДСС кад буде на власти инсистирати да се потпуно приспита оно што је већ договорено и на који начин су вођени преговори са француским фирамама о изградњи метроа у Београду.
"По споразуму Србије и Француске, Београд је у техничким детаљима обавезан да достави сву документацију која постоји до сад о изградњи метроа, а документација и студије о метроу постоје још од седамдесетих година прошлог века. То је крајње недопустиво, јер ми тиме француском 'Ежису' дајемо велики потенцијал за нешто што они нама поклањању кроз донацију од три милиона евра", рекао је Младеновић.
Он је истакао да се нигде у свету не дешава то што је предвиђено тим споразумом Србије и Француске односно то што се Београд обавезао да у наредне три године може само са француском "Алстомом" да преговора о куповини вагона у вредности од 300 до 400 милиона евра.
"Београду је потребан стратешки партнер за изградњу метроа и он треба да се нађе тако што ће се свима дати могућност да понуде решења за његову изградњу. Овако како је ова власт почела довешће нас у ситуацију да ћемо прво купити вагоне па онда кренути у изградњу метроа", додао је Младеновић.
Он је истакао да те чињенице говоре да је неко ушао у тај посао да би стекао сигурну корист за себе и тако оптеретио буџет Београда и обавезао Град да ради са француским компанијама