Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.342
- Pohvaljen
- 3.000
@Vucko
Presek stanice pokazuje ovo:
što inače izgleda ovako:
što je inače Alstomov odgovor na ovo:
što je znači LRV...
što znači da nije ovo:
iako je stavljena i slika toga sa poslednje slike što znači da je agresivna medijska kampanja slona u dnevnoj sobi već u punom jeku jer se na maloj original slici projekta jedva vidi šta je predviđeno odnosno ono sa gore prikazanih slika samo sa drugom maskom i upareno po nekoliko komada. Na ponuđenoj slici je baš sa takvom maskom ali nas u realnosti očekuje drugačija, specijalno customizirana Beogradska. Zato gradonačelnik i zove takav sistem baš "Beogradski" " metro".
Projekat šifra "Beogradski Metro" je i zvanično postao konverzija svih tram linija sem 3, 10 i parčeta 12 u apdejtovani tramvaj koji se od skoro naziva Beogradski metro. Dakle evolucija LRT stadijuma 1 (on street LRT odnosno tramvaja) u stadijum 3 iliti "grade separated high-capacity light rail transit", odnosno najmoderniji tramvaj jer se u većini slučajeva izbegava ulična verzija posebno u većim gradovima jer stvara više problema nego što rešava. Dobro su shvatili, samo prekasno jer su automatski metro vozovi mnogo tehnološki poodmakli u odnosu na bilo koji LRV.
Pa ljudi Jovin ima da dobije srčku kad ovo vidi.
@Dziggy
Kao što vidiš po svemu sudeći izgleda da nismo mi te sreće. Neće biti Ansaldo Breda Driverless metro jer Alstom to ne proizvodi niti je uopšte njihova namera medium capacity metro sistem. Namera im je high capacity LRT odnosno LRT kapaciteta medium capacity metroa da bi izbegli probleme koji bi nastali krućim trasama za metro (nemogućnost skretanja iz ulice u ulicu u vidu cut&cover tunela jer su u centru uske ulice, korišćenje postojeće tramvajske infrastrukture poput vijadukta kod hipodroma i slično).
Ujedno žele da izbegnu sve probleme dugoročne gradnje metroa da bi se izgradilo što pre a da se ne bi gradile potpuno nove tramvajske linije koje bi vršile pravilno ulogu feedera poput Budimpešte. Zato sam i postavljao onu sliku. Znači u planu je konverzija većine postojećih tramvaja u znatno bolji tramvaj (ali nedovoljno dobar da bi zamenio metro na glavnim trasama posebno ako se gleda dugoročno u budućnost o čemu govori Zidar) i finalno ostvarenje projekta "Tramvajem u 21. Vek" jer LRT je moderni tramvaj.
Jao Bugari pomagajte zaboga!
Presek stanice pokazuje ovo:
što inače izgleda ovako:
što je inače Alstomov odgovor na ovo:
što je znači LRV...
što znači da nije ovo:
iako je stavljena i slika toga sa poslednje slike što znači da je agresivna medijska kampanja slona u dnevnoj sobi već u punom jeku jer se na maloj original slici projekta jedva vidi šta je predviđeno odnosno ono sa gore prikazanih slika samo sa drugom maskom i upareno po nekoliko komada. Na ponuđenoj slici je baš sa takvom maskom ali nas u realnosti očekuje drugačija, specijalno customizirana Beogradska. Zato gradonačelnik i zove takav sistem baš "Beogradski" " metro".
Projekat šifra "Beogradski Metro" je i zvanično postao konverzija svih tram linija sem 3, 10 i parčeta 12 u apdejtovani tramvaj koji se od skoro naziva Beogradski metro. Dakle evolucija LRT stadijuma 1 (on street LRT odnosno tramvaja) u stadijum 3 iliti "grade separated high-capacity light rail transit", odnosno najmoderniji tramvaj jer se u većini slučajeva izbegava ulična verzija posebno u većim gradovima jer stvara više problema nego što rešava. Dobro su shvatili, samo prekasno jer su automatski metro vozovi mnogo tehnološki poodmakli u odnosu na bilo koji LRV.
Pa ljudi Jovin ima da dobije srčku kad ovo vidi.
@Dziggy
Kao što vidiš po svemu sudeći izgleda da nismo mi te sreće. Neće biti Ansaldo Breda Driverless metro jer Alstom to ne proizvodi niti je uopšte njihova namera medium capacity metro sistem. Namera im je high capacity LRT odnosno LRT kapaciteta medium capacity metroa da bi izbegli probleme koji bi nastali krućim trasama za metro (nemogućnost skretanja iz ulice u ulicu u vidu cut&cover tunela jer su u centru uske ulice, korišćenje postojeće tramvajske infrastrukture poput vijadukta kod hipodroma i slično).
Ujedno žele da izbegnu sve probleme dugoročne gradnje metroa da bi se izgradilo što pre a da se ne bi gradile potpuno nove tramvajske linije koje bi vršile pravilno ulogu feedera poput Budimpešte. Zato sam i postavljao onu sliku. Znači u planu je konverzija većine postojećih tramvaja u znatno bolji tramvaj (ali nedovoljno dobar da bi zamenio metro na glavnim trasama posebno ako se gleda dugoročno u budućnost o čemu govori Zidar) i finalno ostvarenje projekta "Tramvajem u 21. Vek" jer LRT je moderni tramvaj.
Jao Bugari pomagajte zaboga!