beli grad":2zujd1mk je napisao(la):Ne znam gde je objavljen prikaz te trase, ali izgleda vrlo nepromisljeno.
Pogledajte onaj trougao izmedju Bulevara KA i Visnjicke ulice, u sredini je Zvezdarska suma iza Ada Huja, Bulbuder gde su kuce u vecini, Tasmajdanski park, zatim ko ce iz bulbuderske doline da se penje do bulevara.
A tri puta veci i naseljeniji prostor izmedju ovog trougla i Banovog brda ostaje bez i jedne metro trase !
Zatim tu su na vrlo malom prostoru predvidjene tri trase ispod tla, kakav idealizam, prvo ispod Kralja Milana, pa ispod Bulevara Kr. Aleksandra i treca ispod Despota Stefana.
Pa krivudava trasa iz pravca Zemuna ka Jurija Gagarina, koja nije primerena ni za tramvaj, a kamo li za metro i koja ne povezuje dobro Zemun i Blok 45 itd.
Pa nije da ne bi pravili most,ali znamo da moraju da uglave prvu fazu Stari Merkator-Vuk u 250 milki sa sve mostom i to do 2017-8 godine pa zato to rade.Naravno to niko od politicara nece reci.Delija":lsniuyve je napisao(la):Управо та ствар је критична тачка број 1 овог плана преко које не могу да пређем.
Критична тачка број 2 је најава компатибилности прве трасе са тешким метроом одприлике до 90% а набавка класичних ЛРТ возила.
То је јако нерационално и скупо решење.
Stvarno,tralalalal....,dokle ce da se pricaju ove usiljene opoziciono-politicke price,a pri tom su netacne.zelja87":34kyae15 je napisao(la):све што се ради уочи избора је ђавоља работа.
поготово када се директно "договорите". дакле без тендера, директно кршење закона РС и основних закона слободног тржишта...директан сукоб интереса...све је то ДС. Тако је било и са Фиатом...да бисмо схватили да ево почињу производњу не те године већ 4 године касније. да бисмо сазнали да је фабрику добио џабе, заједно са инфрастркуткуром коју градимо, као и субвенције да ће да купи кајмак бар деценију...а држава само да плаћа све...као и све што је скувао Динкић. Заиста не бих о политици, али овакав метро је готово искључиво политички пројекат.
gygy11":3plm022j je napisao(la):Stvarno,tralalalal....,dokle ce da se pricaju ove usiljene opoziciono-politicke price,a pri tom su netacne.zelja87":3plm022j je napisao(la):све што се ради уочи избора је ђавоља работа.
поготово када се директно "договорите". дакле без тендера, директно кршење закона РС и основних закона слободног тржишта...директан сукоб интереса...све је то ДС. Тако је било и са Фиатом...да бисмо схватили да ево почињу производњу не те године већ 4 године касније. да бисмо сазнали да је фабрику добио џабе, заједно са инфрастркуткуром коју градимо, као и субвенције да ће да купи кајмак бар деценију...а држава само да плаћа све...као и све што је скувао Динкић. Заиста не бих о политици, али овакав метро је готово искључиво политички пројекат.
Prvo,samo neznalica je mogla da pomisli da ce da se u Kragujevcu prave automobili godinu dana posle potpisivanja ugovora o partnerstvu i sve to u vreme najgore krize za automobilsku industriju u poslednjih 30-40 godina.Prvo ste pricali kako tu nikada nece da se proizvode automobili,a sad se drvi otome kako se mnogo kasni.Realno kasnjenje ovde je moooozda 1 godina.
Drugo,nije tacno da je FIATu DATA fabrika,podsecam da je drzava Srbija ostala vlasnik 1/3 fabrike,prema tome netacno.
Trece,infrastrukturu je valjda pozitivno graditi,ili ne?
itd,itd
Sto puta sam rekao,nekada ne treba propustiti sansu da se odćuti.
U Beogardu se takt,brzina i razdaljina izmedju stanica za buduci Metro moze ispobati uzivo saBGVozom kao i brojem putnika po vrs.casu, izgleda da je SYSTRA to i uradila,to je bolje i od kompjutera..N-ST":j968xzis je napisao(la):Na ovoj tabeli je prikazana opšta klasifikacija, nije to situacija u Beogradu. Postavio sam je zbog spinovanja da je LRT ustvari isto što i tramvaj. Što se tiče prosečne udaljenosti stsajališta kao i komercijalne brzine, ti podaci su takođe opšti, načelni... to ne znači da sve stanice treba da budu jednako udaljene jedne od drugih
edit: Systra je za BG na primer preporučila komercijalnu brzinu regionalnog šinskog servisa (Beovoz) od najmanje 45 km/h. To nije 60 km/h kao što je naznačeno u njihovoj tabeli ali je brže od 30 km/h
beli grad":555h0bo2 je napisao(la):Ne znam gde je objavljen prikaz te trase, ali izgleda vrlo nepromisljeno.
Pogledajte onaj trougao izmedju Bulevara KA i Visnjicke ulice, u sredini je Zvezdarska suma iza Ada Huja, Bulbuder gde su kuce u vecini, Tasmajdanski park, zatim ko ce iz bulbuderske doline da se penje do bulevara.
A tri puta veci i naseljeniji prostor izmedju ovog trougla i Banovog brda ostaje bez i jedne metro trase !
Zatim tu su na vrlo malom prostoru predvidjene tri trase ispod tla, kakav idealizam, prvo ispod Kralja Milana, pa ispod Bulevara Kr. Aleksandra i treca ispod Despota Stefana.
Pa krivudava trasa iz pravca Zemuna ka Jurija Gagarina, koja nije primerena ni za tramvaj, a kamo li za metro i koja ne povezuje dobro Zemun i Blok 45 itd.