Zaista pokrivanje nadzemne trase u Sofiji bode oči. Beč je dosta bolje uradio.
Beograd može nešto između da smisli ali džaba kad neće! Uhvatili su se Gup2021 i BeLaMa pa to ti je...
Dok se god ne eliminiše ovaj prvi koji će sa sobom povući u nepovrat ovog drugog ne možemo razmišljati ni o kakvom metrou poput Sofijskog i Bečkog već samo o LŠS-u koji je gradska vlast počela da zamišlja još od 80ih godina prošlog veka.
Parametri za metro su sledeći:
1) Sve stanice dužine 110m (i podzemne i nadzemne).
2) BG podzemno, NBG stubovi ili cut and cover, šta se već odluče biću srećan samo da nije na sred ulice ili tobogan.
3) Javnosti predstaviti
dugoročni plan svih linija (što ne znači da je finalni jer kako vreme odmiče tako će biti izmena i kako se grad razvija mreža će se naknadno shodno potrebama širiti). I naravno dugoročni plan ni sada nismo dobili, stalno ga izbegavaju po svaku cenu. O trasi ka Zemunu se ništa ne zna. Autokomandu pojela maca.
4) Regulisati lokacije depoa što će garantovati proterivanje svih tehničkih baza za javni prevoz na dalju periferiju.
5) Potvrda javnosti o tipu sistema prikazivanjem mock-up modela i tehničkih dijagrama budućeg voza svim građanima da bi budući korisnici bili uvereni da se radi o teškom metrou.
Primer prethodnog pasusa:
Ne samo što je potrebno prikazati mockup već je potrebno prikazati nekoliko varijanti sedišta i prednjih maski voza.
Ukoliko pokažu Citadis onda...onda je smak sveta.
Da bude još gore da li je još neko sem mene primetio u onm PDF-u što je Vučko okačio Sompo Japan i Shinjuku Mitsui?
To je sve veće visine od Mosta na Adi. Ponašaju se kao novinari, stavljaju pogrešne slike. Dobro 150m za 40 spratova može da prođe sa 150m ali samo ako je sprat 3,54m što će sumnjam graditi ovde. Visina celog sprata je u Evropi prilično veća. 3,54m se gradilo 70ih.
Delija čovek već zaokružio stvar koja je proizvod mišljenja mozgova iz Urbanističkog Zavoda da do tih zgradurina dovoze radnike kolima praveći klasnu segregaciju. U prevodu oblakoder diže Banka koja ne zna šta će od para dok njeni zaposaleni imaju visoke plate pa se voze kolima. A za raju dovoljan LŠS, šta će raji Metro.