Šta je novo?

Metro

Da drzimo finge da ce predstaviti projekat 8mog na godisnjicu sporazuma?
 
300 страна... :bash:

gerard-butler-this-is-sp.jpg


ГДЕ ЈЕ МЕТРОООО?!
 
Metro nije jeftin.. :D PA...vidi se i po Srkoziju...bolje da se druzimo sa Evropom.. ;)
Mozda ce i Sarkozi doci uskoro sa projektom..kaze da je Metro moderan.. :kafa:
 
Sarkozi leti 22 april sa mesta predsednika.Moraces drugom liku da se nadas da ti obezbedi tu krticu :D
 
Pa ima jos vremena do 22.. :D Vazno da je on potpisao za lovu za Metro,,, ;)
 
Izgleda da ce definitivno da guraju prvu fazu sta god to znacilo od tih 200-250 miliona eura do Vuka.Sve je vec isplanirano.Samo da vidimo kako izgleda da kraju...
 
otkud ovo, jel su to francuzi istudirali?

Trg republike -Slavija je dobra stvar


Ovo su stubovi za buduci metro koji se grade na nbg posle mosta na Adi. Izdizanje trase na stubove na NBG ne deluje kao skupo resenje, obzirom da je potreban jedan stub za dva koloseka.

march02.jpg


ipak su ovo stubovi za drumski saobracaj, al kapiram da su slicni za dvokolosecni saobracaj, kao sto vidimo kod petlje radnicka.
 
Iz ovog dokumenta sa sajta urbanistickog zavoda koji je Homer Jay postavio na odgovarajucoj temi.

http://www.urbel.com/urbel_novi/documents/brosura2012.pdf

ИНФОРМАЦИОНА ОСНОВА ЗА КОРИДОР ДРУГЕ
ЛИНИЈЕ БЕОГРАДСКОГ МЕТРОА
(од гробља Орловачa до насеља Миријево)
На основу расположиве статистичке
документационе основе и до сада урађених
урбанистичко - планских решења у коридору
друге линије Београдског метроа, презентирана је
атрактивност подручја као и трендови и динамика
будућег развоја.
На основу информација о социо-економским
трендовима развоја дуж коридора линија
Београдског метроа приступиће се концептуалним
решењима трасе као и изради одговарајуће
техничке и планске документације.

Dakle,ovo je u saradnji sa francuzima uradjeno.Trasa prve linije identicna Belam-u,druga je sredjena jer ide do trga republike i za mirijevo,stoji i ucrtan moguci krak za blok 45 koji ce ici od belvila.
 
vucko":1cjmve4v je napisao(la):

Show- Belgrade metro show. :rolleyes:

Opet se drže prokletog BeLaM-a!

A to da će izgledati drugačije od one slike što 2012 pomislio da je zastoj tramvaja (Tram-Train od 3 Bombardier Flexity-ja, pošto su Francuzi u pitanju zamislite 3 Citadisa) je naučna fantastika.

Društvo, nemojte da obraćate pažnju na ovo a još manje se nervirajte jer dok god budemo gledali trase na bazi BeLaM LŠS-a neće moći ni da izgleda drugačije.
 
dziggy":3o7hg2xo je napisao(la):
otkud ovo, jel su to francuzi istudirali?

Trg republike -Slavija je dobra stvar


Ovo su stubovi za buduci metro koji se grade na nbg posle mosta na Adi. Izdizanje trase na stubove na NBG ne deluje kao skupo resenje, obzirom da je potreban jedan stub za dva koloseka.

march02.jpg


ipak su ovo stubovi za drumski saobracaj, al kapiram da su slicni za dvokolosecni saobracaj, kao sto vidimo kod petlje radnicka.
METRO_TRAIN_333181f.jpg

Још су тањи :)
 
Gledajuci stubove za metro ovde u Becu, stubovi na cukarickoj strani mi deluju slabi za 2 koloseka metroa. Ovde su uglavnom po 2 noseca okrugla stuba, a naravno da bi mogao i jedan,ali recimo kao ovaj za drumski saobracaj, sa gornje slike. Opet ne znam, to bi trebali da pitamo gradjevince i struku.
 
Bobb":34ubochv je napisao(la):
vucko":34ubochv je napisao(la):
Zezaš se? Kakva su ovo skretanja? Na B.Brdu trasa prati tramvajsku, iz Požeške skreće na nadvožnjak. Ovo nije ni LRT, ovo je tramvaj sa ponekim tunelom. :notok: :blah: :bash:
Pa i jeste tramvajska trasa,tako su i ostali delovi u Bulevaru,jurija gagarina i.t.d. zbog cene.

Nema brige,nece skoro druga linija,trebamo se fokusirati na prvu.

Evo kako recimo izgledaju stubovi u Sofiji

1299850467_juha4672_Metro-Stanciq-nachaloNadejda-2.jpg


126g40h.jpg



152zx4j.jpg


Evo klasicnog primera za NBG

27yrcw5.jpg



Sofija pre neki dan,6 meseci pre pustanja stanice u promet

24xhqq0.jpg


Evo reportaze sa brdom slika na dnu ove strane

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1239115&page=14
 
Svaka cast Sofiji! Dok mi raspravljamo da li stubovi ili rov ili sve pod zemlju, oni lepo cepaju na stubove gde god mogu jer je jeftinije. U Becu vise od pola U2 je na stubovima, skoro cela U6 kao i jedan deo U1. Jedino sto zameram Sofiji je to sto bespotrebno pokrivaju trasu onim kruznim staklom-pleksiglasom. Ovde u Becu toga nema, a pitao sam ljude, kazu nema problema sa funkcionisanjem metroa ni po najvecem snegu ili drugim nepogodama. Razumem da je tako sigurna trasa od svih nepogoda, ali je bez toga lepsi pogled na grad i sam metro.
 
Mibelic,oni pokrivaju trasu zbog buke,to bi morali da urade i kod nas gde budu bili stubovi,pogotovu na NBG.

Ipak je metro brzo i pouzdano transportno sredstvo a ne turisticki tramvaj kojim se razgleda grad.
 
Pa mi imamo auto-put kroz sred grada, gde je buka daleko veca pa nema zastite od buke. Ipak mislim da je vise zbog nepogoda nego buke. Ne pravi metro nista vise buke od automobila ako je sistem dobar. Po tim mislim na kvalitetne sine i kompozicije koje izazivaju minimalne vibracije.
 
Ево и мог графички приказаног става о овом плану

metro.jpg


:gobb: ? Мало морген,биће да је :fijasko:
 
Zaista pokrivanje nadzemne trase u Sofiji bode oči. Beč je dosta bolje uradio.

Beograd može nešto između da smisli ali džaba kad neće! Uhvatili su se Gup2021 i BeLaMa pa to ti je...

Dok se god ne eliminiše ovaj prvi koji će sa sobom povući u nepovrat ovog drugog ne možemo razmišljati ni o kakvom metrou poput Sofijskog i Bečkog već samo o LŠS-u koji je gradska vlast počela da zamišlja još od 80ih godina prošlog veka.

Parametri za metro su sledeći:

1) Sve stanice dužine 110m (i podzemne i nadzemne).

2) BG podzemno, NBG stubovi ili cut and cover, šta se već odluče biću srećan samo da nije na sred ulice ili tobogan.

3) Javnosti predstaviti dugoročni plan svih linija (što ne znači da je finalni jer kako vreme odmiče tako će biti izmena i kako se grad razvija mreža će se naknadno shodno potrebama širiti). I naravno dugoročni plan ni sada nismo dobili, stalno ga izbegavaju po svaku cenu. O trasi ka Zemunu se ništa ne zna. Autokomandu pojela maca.

4) Regulisati lokacije depoa što će garantovati proterivanje svih tehničkih baza za javni prevoz na dalju periferiju.

5) Potvrda javnosti o tipu sistema prikazivanjem mock-up modela i tehničkih dijagrama budućeg voza svim građanima da bi budući korisnici bili uvereni da se radi o teškom metrou.

Primer prethodnog pasusa:

Modell_DT5.jpg


Plan.jpg


Ne samo što je potrebno prikazati mockup već je potrebno prikazati nekoliko varijanti sedišta i prednjih maski voza.

Ukoliko pokažu Citadis onda...onda je smak sveta.

Da bude još gore da li je još neko sem mene primetio u onm PDF-u što je Vučko okačio Sompo Japan i Shinjuku Mitsui?

To je sve veće visine od Mosta na Adi. Ponašaju se kao novinari, stavljaju pogrešne slike. Dobro 150m za 40 spratova može da prođe sa 150m ali samo ako je sprat 3,54m što će sumnjam graditi ovde. Visina celog sprata je u Evropi prilično veća. 3,54m se gradilo 70ih.

Delija čovek već zaokružio stvar koja je proizvod mišljenja mozgova iz Urbanističkog Zavoda da do tih zgradurina dovoze radnike kolima praveći klasnu segregaciju. U prevodu oblakoder diže Banka koja ne zna šta će od para dok njeni zaposaleni imaju visoke plate pa se voze kolima. A za raju dovoljan LŠS, šta će raji Metro. :rolleyes:
 
dosta mi je cudno sto ovaj projekat "metroa" dobija skoro nikakvu medijsku paznju trenutno. Izbori su za mesec dana, dvostruki, ocekivao bih da ce nas bombardovati fensi 3d vizuelizacijama metro stanica, kompozicija

i btw, meni lichno je neshvatljiva racionalizacija trasa na stubovima na NBG izgledom i funkcionisanjem slichnih trasa u Bechu. To je Austrija a ne Srbija - zar mislite da ce biti koristen isti kvalitet materijala (npr kod elemenata koji smanjuju buku ili vibracije) i da ce posle zavrsetka radova biti primenjivan isti sistem i intenzitet odrzavanja kao u Austrijskoj prestonici? da nece mozda komunalna policija da kontrolishe to, posto nista drugo ne rade? :D

mozda je bolje i da imamo te tube od pleksiglasa ( em manje buke, em se djubre kloni od pogleda )
 
vucko":1fyv2onf je napisao(la):

zidar":1fyv2onf je napisao(la):
26 March 2012 23:50:43

evo tipovanja na to kako ce izgledati predizborna metro mreza:

kladim se 20 pluseva da ce biti ovo :D :

68_metro-prognoza-27-03-2012.png

metro.jpg

Posto sam pogodio 90% trase prve dve linije, Vucko kao moderator dodjes mi 20 pluseva :D


a da je u pitanju tramvaj jasno je cim prati nadvoznjak kod hipodroma i gadja akademiju
 
Ne znam gde je objavljen prikaz te trase, ali izgleda vrlo nepromisljeno.

Pogledajte onaj trougao izmedju Bulevara KA i Visnjicke ulice, u sredini je Zvezdarska suma iza Ada Huja, Bulbuder gde su kuce u vecini, Tasmajdanski park, zatim ko ce iz bulbuderske doline da se penje do bulevara.

A tri puta veci i naseljeniji prostor izmedju ovog trougla i Banovog brda ostaje bez i jedne metro trase !

Zatim tu su na vrlo malom prostoru predvidjene tri trase ispod tla, kakav idealizam, prvo ispod Kralja Milana, pa ispod Bulevara Kr. Aleksandra i treca ispod Despota Stefana.

Pa krivudava trasa iz pravca Zemuna ka Jurija Gagarina, koja nije primerena ni za tramvaj, a kamo li za metro i koja ne povezuje dobro Zemun i Blok 45 itd.
 
Vrh