Metro trasa duz Kralja Milana i trasa u Bulevaru Kralja Aleksandra su suvise blizu i to bi bilo nekorisno skupo resenje.
Vecina prikazanih resenja su imala ukrstanje pravca iz Deligradske sa trasom u Bulevaru K.A. kod Pravnog.
Ali to ne mora da bude najpametnije resenje, jer Slavija je danas znacajna samo kao saobracajni cvor pre svega, posebno i zbog blizine Zeleznicke stanice i bolnica.
U ne tako dalekoj buducnosti to bi moglo da se izmeni. Stanica ce postati tek samo jedan od muzeja, bolnice nece imati ulogu koju danas imaju, zbog toga ce biti u manjem broju, a mozda ce taj broj zadovoljiti i bolnice na Dedinju.
Ni trasa Bulevarom nije dobro izabrana gledajuci prema buducnosti, Beograd se mnogo vise rasirio na jugu i prema zapadu, a ima i mnogo vise prostora za razvoj na mestima koja uopste nisu blizu Bulevara i te trase.
Savski i Dunavski amfiteatar treba da imaju prednost, a tu danas moze da krene gradski voz i iznad tla.
Neobicno je, ali tacno da je i ranije trasa sa Banovog brda isla ispod Topciderskog brda, ispod koga treba da ide i drugi automobilsko - tramvajski tunel, a da je Sajam zanemarivan.
Ako je to sve zbog veze sa stanicom u Prokopu, ta veza bi mogla da se ostvari na odredjen nacin i ako trasa ide pravcem Sajam - Mostar - Savski amfiteatar.Sto bi bilo mnogo jednostavnije, jeftinije i resenje koje bolje vidi buducnost.