milanche":8ik6wcjj je napisao(la):
Obratite paznju na 3.30 gde kaze '..a opstina Novi beograd imace sprat u vazduhu' - neka najava trase na stubovima?
Da ja sam zaustavio snimak gde na zidu projektorom prikazuju presek sprata nije baš najjasnija slika ali se vidi presek,dakle ima tri ploče voz je na drugom spratu,dakle iznad zemlje,a iznad još jedan sprat.
Veoma interesantno iznenađujuće rešenje rekao bih.
Dakle to omogućuje da ispod na raskrsnicama prolazi slobodno saobraćaj,ispod mogu biti razni sadržaji,prodavnice,garaže ,javne službe.Stanice su zatvorene od spoljneg uticaja,kiše snega.Na gornjoj pokrivnoj ploči je moguće parkovi,fontane ,šetališta,sportska igrališta,čak i trim staza.Voleo bih da vidim ceo dizajn.. :kafa:
E sad ako je to rešenje duž celog NBG onda nije loše,a ako bi to bilo dobro projektovano,sa sadržajima u nivou bulevara,kome fale prodavnice poslovni prostor ali salonskog tipa a ne piljare.kako su sada projektovane u okolnim blokovima.
Stanice onda mogu biti jako prostrane,što je najvažnije zatvorene u spratu,a onda bi se na gornjoj ploči izlazilo na lepo uređene parkove,trim staze ,kafiće i sl.
To bi značilo da bi na prizemlju imalo dosta mesta i za parkiranje koje opet zaštićeno od spoljnih uslova.
Znači ovo bi po meni bilo prihvatljivo ako dužinom cele trase na NBG.
Postavlja se pitanje,koliko je ovo rešenje jeftinije od podzemne trase i stanica?
Prednost koju vidim kod ovakvog rešenja je što bi integrisano uz interese za ulaganje u poslovni prostor salonskog reprezentativnog tipa,auto saloni,mega marketi i sl.,ostavljanje prostora za pešake i život na ploči,zatvorene stanice,garaže,neometani ostali saobraćaj,mogućnost lakog presedanja na tramvaj,autobus..lako povezivanje okolnih blokova pešačkim mostovima ili podzemnim prolazima sa stanicama,a cela trasa bi se brzo izgradila s obzirom na klasičnu gradnju takvog modernog kineskog zida..
Primetio sam da bi ljudi pasarelama rako prelazili bulevar sa jedne na drugu stranu.
Ja sam razumeo voditelja da je to rešenje sa spratom u vazduhu za ceo NBG...
A ovo je prvo rešenje...