Vranac,posto si relativno nov u celoj prici.Evo da podelim moje misljenje koje stekoh iz mog pogleda na stvari a i informacija od drugih forumasa.
Francuska studija moze biti samo bolja oid Belama-a koji je 100% cistokrvni LRT.
Od tada imamo 100% nezavisnu trasa koja vec prelazi i srednje kapacitivni metro.Dakle,sada je na tehnickim resenjima da vidimo kako ce izgledati metro,ili ce biti srednjeg kapaciteta ili velikog.
Definicija LRT-a je vise ustvari oko trase i vozila.Ko zna,mozda nas iznenade i naprave valjan projekat,onda ce samo ekonomski deo ugovora biti problematican.
Francuska studija moze biti samo bolja oid Belama-a koji je 100% cistokrvni LRT.
Od tada imamo 100% nezavisnu trasa koja vec prelazi i srednje kapacitivni metro.Dakle,sada je na tehnickim resenjima da vidimo kako ce izgledati metro,ili ce biti srednjeg kapaciteta ili velikog.
Definicija LRT-a je vise ustvari oko trase i vozila.Ko zna,mozda nas iznenade i naprave valjan projekat,onda ce samo ekonomski deo ugovora biti problematican.