Wile E. Coyote":2f9izzzt je napisao(la):
Пролазна окретница на Зелењаку за линије које долазе са сремске стране?
Ako neke linije treba tu i dalje da okrecu naravno da sam pre za prolaznu okretnicu nego sadasnje stanje
To je odlicno resenje kako bi se izbeglo gomilanje vozila u ogranicenom prostoru a i vecina linija je taktnog tipa.
Glavno pitanje je da li prolazne linije (Usce-Zelezni venac-tunel) mogu da preuzmu ceo saobracaj na tom potezu to jest da li tunel ima kapacitet za to, tako da se prolazna okretnica na Zelenom vencu zadrzi samo za eventualne linije ka jugu (56...).
A za Zemun je verovatno bolje da metro ide kroz Glavnu koliko god skuplje i komplikovanije to bilo.
JohnyBgood":2f9izzzt je napisao(la):
(1) I ja bih radje povezao Prokop i tu pomerio stanicu koja je sada oznacena kao Sajam, bez obzira koliko ni ja nisam lud za Prokopom
(2) Ako most na Adi vec moze da nosi metro zasto i to nekako ne upregnuti u sistem kad je vec tu? Uopste ne bi bilo lose imati liniju Banovski Vidikovci - Zemun. Sa te strane mi se jako svidja ona predjasnja ideja Raskrpetlja-Z.St.N.Bg.-Vuk kao neizbezni deo prve faze.
Samo ti vezuj Prokop
, ja mislim da je na Sajmu veza mnogo interesantnija: Voz (NBGD-Topcider)+BG:voz (na mostu)+tramvaj+autobusi, da ne spominjemo to da je lokacija bitnija: Beogradski Sajam
Za most na Adi, osim ako mi je promaklo, niko do sada nije dokazao da moze da nosi metro to jest da je za to projektovan.
medjutim":2f9izzzt je napisao(la):
- mislim da je suvišno imati i stanicu Slavija i stanicu Hram
- metro do aerodroma je višak, za naše potrebe planirani voz je sasvim dovoljan, a moguće je i produžiti voz do Surčina i uvezati i njega u BG voz
- mislim da ti je jednostavnije da se plava i zelena linija ne ukrštaju, da samo dele deo trase ali da nema direktnog ukrštanja trase, da se ne bi smanjivao maksimalni protok
- kojim redosledom bi planirao gradnju ovih linija? lepo je ovo kao plan za jedan lepi dan, ali pod pretpostavkom da možeš za prvu fazu 15 stanica, šta bi ti bila prva faza?
- Stanica Hram nije neophodna mada je pogodna zbog klinickog centra
- metro do aerodroma je ideja, ima drugih varijanti, mada bi time i Ledine i Surcin bili vezani sa mrezom (tamo nema bg:voza)
- Plava i Zelena imaju svaka svoja dva koloseka (dupli/siri/dublji tunel i dupli most, paralelno ili na sprat), nema deljenja sina, i ne ukrstaju se u nivo vec jedna prelazi iznad druge.
- prva faza plava linija Vuk-Terazije-NBGD a kada vec pravimo most onda i zelena linija Autokomanda-Slavija-Arena.
To je 15 stanica
, sa privremenim depoom za obe linije u tramvajskom depou NBGD.