dosen
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 16.04.2009.
- Poruke
- 551
- Pohvaljen
- 598
Za Hazard i 2012
Jedna linija metroa je svakako dobra, ali ne resava problem, cak moze da izazove neocekivana kretanja u saobracaju. Broj stanovnika koji gravitira treba ispitati. Sumnjam da je broj 400000 bar 4 puta manji. Narocito ako sracunate cenu karte. Da podsetim, mesecna karta metroa nije mala, pogotovo ako vlast bude primorana da naplacuje kartu bar pola odrzive vrednosti.
U nasem slucaju, cini mi se da bi bolje bilo da se primene druge mere koje sam opisao, narocito integrisan transport. I osposobljavanje Beovoza da preuzme veliku ulogu koju moze da ima.
Cena je prevlika i neodrziva za budzet. Jer grad ne stedi novac, vec neki ( povlasceni )gradjani. Gradjani ne placaju zajam nego grad. Grad ne povecava prihode sa metroom vec izdatke. Zato sa metroom treba sacekati. Zvuci surovo ali je to nasa situacija.
Sa stanovista ekonomije bolje je uloziti pola milijarde u sopstvene javne radove, nego tri u tudji posao. Narocito u vreme duge ekonomske krize koja nam sledi.
Nisam strucnjak, ali imam nekog malog iskustva radeci kao arh. u na infrastrukturnim projektima u UK narocito istocnom Londonu. Princip odrzvisti je tamo uveden, i pokazalo se da mnoge divne ideje vode u probleme. Narocito kada se umesaju politicari koji moraju za svake izbore da obecavaju nesto novo. Cenu naravno ne placaju oni. Nama ne trebaju grandiozne stvari vec male uredjene i efikasne.
http://www.tournorfolk.co.uk/wymondham/wymondhamstationplatform.jpg
Broj stanovnika Beograda ce i onako padati sledecih nekolko decenija i doci cemo na cifru od 1.2 miliona, periferija ce postati znacajnija, taj trend vec postoji.
Zato predlazem da napravite jedan odeljak gde ce strucnjaci, koji su radili x godina na nasoj mrezi ili u svetu kazu svoje miljenje. I opisu sta je moguce a sta ne i sa kakvim posledicama. Recimo panel strucnjaka. U Srbiji ne postoji istrazivacko novinarstvo, tako da Beobuild moze da napravi sjajnu stvar i da osvetli celu temu.
Svaka cast za entuzijajam svim ucesnicima u blogu, i bilo bi sjajno kad bi krajnji proizvod ovog foruma bio pdf ili website sa rezultatima i informacijama koje ste skupili.
Jedna linija metroa je svakako dobra, ali ne resava problem, cak moze da izazove neocekivana kretanja u saobracaju. Broj stanovnika koji gravitira treba ispitati. Sumnjam da je broj 400000 bar 4 puta manji. Narocito ako sracunate cenu karte. Da podsetim, mesecna karta metroa nije mala, pogotovo ako vlast bude primorana da naplacuje kartu bar pola odrzive vrednosti.
U nasem slucaju, cini mi se da bi bolje bilo da se primene druge mere koje sam opisao, narocito integrisan transport. I osposobljavanje Beovoza da preuzme veliku ulogu koju moze da ima.
Cena je prevlika i neodrziva za budzet. Jer grad ne stedi novac, vec neki ( povlasceni )gradjani. Gradjani ne placaju zajam nego grad. Grad ne povecava prihode sa metroom vec izdatke. Zato sa metroom treba sacekati. Zvuci surovo ali je to nasa situacija.
Sa stanovista ekonomije bolje je uloziti pola milijarde u sopstvene javne radove, nego tri u tudji posao. Narocito u vreme duge ekonomske krize koja nam sledi.
Nisam strucnjak, ali imam nekog malog iskustva radeci kao arh. u na infrastrukturnim projektima u UK narocito istocnom Londonu. Princip odrzvisti je tamo uveden, i pokazalo se da mnoge divne ideje vode u probleme. Narocito kada se umesaju politicari koji moraju za svake izbore da obecavaju nesto novo. Cenu naravno ne placaju oni. Nama ne trebaju grandiozne stvari vec male uredjene i efikasne.
http://www.tournorfolk.co.uk/wymondham/wymondhamstationplatform.jpg
Broj stanovnika Beograda ce i onako padati sledecih nekolko decenija i doci cemo na cifru od 1.2 miliona, periferija ce postati znacajnija, taj trend vec postoji.
Zato predlazem da napravite jedan odeljak gde ce strucnjaci, koji su radili x godina na nasoj mrezi ili u svetu kazu svoje miljenje. I opisu sta je moguce a sta ne i sa kakvim posledicama. Recimo panel strucnjaka. U Srbiji ne postoji istrazivacko novinarstvo, tako da Beobuild moze da napravi sjajnu stvar i da osvetli celu temu.
Svaka cast za entuzijajam svim ucesnicima u blogu, i bilo bi sjajno kad bi krajnji proizvod ovog foruma bio pdf ili website sa rezultatima i informacijama koje ste skupili.