spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.391
- Pohvaljen
- 17.473
Oko izgradnje metroa na kraju sve ce se svoditi sledecim:
Hoce kaki?
Nece kaki?
Hoce kaki?
Nece kaki?
JohnnyLee":1svkr1z4 je napisao(la):@миланче
иде у Јерковић што је супер :kk:
али, оставио си непокривене 5 великих делова града (Видиковац, линија Раковица-Миљаковац-Бањица, Миријево, блокове и Земун, и то велики део истог)
Moguće, nisam razmisljao o tome, ima metoda saniranja klizista sa elekto diodama, ali to sigurno poskupljuje izgradnjuНа Карабурми је проблем потенцијално клизиште на траси
mislim da je najoptimalnije rešenje koje je korišćeno i kod lakog metroa a to je dodatni most pored brankovog, jer zaista ne znam kako bi moglo kod na primer tramvajskog mosta, jer dosta ima objekata koji bi morali da se ruse da bi metro usao u brdo ispod terazija. Mislim da je najmanje stetno staviti pored brankovog a neuporedivo jeftine u odnosu na tunel ispod reke.Како мислиш да жута линија прелази Бранков мост?
Da moguće, mada sam se rukovodio da izmedju Cvetka i Konjarnika ima oko 1100m i ako uzmemo da je max uspon 4% to je negde oko 44m, mada, upravu si bolje je da ide ulicom V.IlicaНе постоји згодан начин да линија сиђе из Булевара код Цветка до угла Војислава Илића и Устаниче због незгодног терена и велике висинске разлике. Ја сам у мом плану због тога пребацио трасу у Војислава Илића и оставио трамвај у Булевару.
Za depo sam mislio da se iskoriste postojeci kapaciteti zeleznice , na Bezaniji pored depoa za Beovoz ima dovoljno mesta, a mislim da i u zel.stanici u Topcideru ima dovoljno koloseka a i prostora za izgradnju depoa. Po jednoj liniji je dovoljno 7 kompozicijaОбе локације за депо немају довољно слободне површине, а депо Земун је предалеко од трасе линије да би се правдао толико дуг сервисни тунел
JohnyBgood":1dwlpdma je napisao(la):Pobogu, koliko bi nam kilometara metroa i stanica trebalo da sve to pokrijemo?! I ovo sto je nacrtano je daleko vise od prve faze. Gledajuci Sofiju i Torino, vrh vrhova za prve dve faze nam je 20 km i 20ak stanica sve na sve.
U tome je poenta, da smo Emirati pa da imamo para da pokrijemo ceo grad odavno bi to uradili. I dalje tvrdim da je jedini realisticni plan 10ak kilometara i 10ak stanica u prvoj fazi i jos toliko u drugoj.
spatiotecte":300cxfjm je napisao(la):Da napomenem samo jednu stvar koja ima svoju vaznost, ako se opredele da grade pravi metro, GSP depo na novom Beogradu nikako nece moci da primi dugacke kompozicije niti ima mesta za to, morali bi onda da prave nov depo negde drugde blizu trase prve linije metro-a.