@B.Vladimir,o tome je pričao Bjelić javno u vestima Stb da ti kažem ukratko;rekao je da će u potpunosti biti ispoštovana odluka skupštine grada o nezavisnom v.k.šinskom sistemu,da će linija ukupno sa pratećom infrastrukturom depo,vozovi,most koštati 1 milijardu evra.Cena sve govori to jeste pravi Metro.Alstom je dovoljno jako ime da će sve biti kvalitetno.
@Nikola32,Nasa privreda i GDP nisu dovoljno veliki da otplacuju investiciju kao metro. I on ni posredno nece dovoljno uticati na privredu i zivot stanovnistva da bi opravdao ulozeni novac. Da li bi bilo bolje taj novac novac uloziti u neke druge projekte tipa saobracajnice ili privredne zone ili u nesto trece? Sto ce imati veci povrat novca i bolji efekat na zivot gradjana.
Rekao bih da je sve obrnuto.Uticaj izgrađenog Metro sistema na Beograd će biti višestruki od uštede vremena,novca,ekologije,podizanja rejtinga grada,domaćih i stranih investicija,Ulaganjem novca samo u saobraćajnice je i dovelo Beograd do kolapsa,Metro će najviše doprineti boljem životu građana to ukazuju primeri iz svih evropskih gradova,te ne treba da se dokazuje..
Uostalom zbog čega bi Sofija grad sa 1.mil stanovnika koja je bila jedna od poslednjih prestolnica u Evropi bez Metroa uložila u gradnju tri Metro linje umesto svari koje pominješ? Najbolje za efekte da pitaš njihove građane..
@Nikola32,Nasa privreda i GDP nisu dovoljno veliki da otplacuju investiciju kao metro. I on ni posredno nece dovoljno uticati na privredu i zivot stanovnistva da bi opravdao ulozeni novac. Da li bi bilo bolje taj novac novac uloziti u neke druge projekte tipa saobracajnice ili privredne zone ili u nesto trece? Sto ce imati veci povrat novca i bolji efekat na zivot gradjana.
Rekao bih da je sve obrnuto.Uticaj izgrađenog Metro sistema na Beograd će biti višestruki od uštede vremena,novca,ekologije,podizanja rejtinga grada,domaćih i stranih investicija,Ulaganjem novca samo u saobraćajnice je i dovelo Beograd do kolapsa,Metro će najviše doprineti boljem životu građana to ukazuju primeri iz svih evropskih gradova,te ne treba da se dokazuje..
Uostalom zbog čega bi Sofija grad sa 1.mil stanovnika koja je bila jedna od poslednjih prestolnica u Evropi bez Metroa uložila u gradnju tri Metro linje umesto svari koje pominješ? Najbolje za efekte da pitaš njihove građane..