hteo bi da se vratim na stilsku vežbu koju je postavio zidar na 149. strani ove teme a to je crtanje tri linije metroa.
unapred se izvinjavam na kvalitetu mojih linije jer moje znanje painta je ravno nuli.
e sad malo obrazloženje.
prva plava linija bi bila kao što se i pominje tvornička - ustanička, iako to ne izgleda tako na slici to bi se modifikovalo izgradnjom treće linije.
što se tiče druge zelene linije ona je u suštini modifikovana 23-ojka. odnosno vidikovac - karaburma samo bi trasa prolazila kroz gušće naseljena područija, odnosno ne bi išla kroz košutnjak nego cerak i žarkovo, požeška, ada, sajam, pa savski amfiteatar koji sam odabrao kao trasu iz dva razloga. prvi što će to biti jedno od najatraktivnijih delova grada pa će metroom dobiti još veću atraktivnost, a drugi što bi tu metro mogao da se kopa metodom cut & cover što bi pojeftinilo gradnju.
e sad što se tiče treće, ljubičaste, linije. nisam je nacrtao kroz j. gagarina jer smatram da bi kroz blokove zahvatalo mnogo više ljudi + što j. gagarina već dobro povezana sa tramvajima i busevima. plus na prostoru IMT neće večito biti fabrika nego neko naselje tako da bi ljubičasta linija do pruge zahvatala blokove 61, 62, 63, 64 (odnosno IMT), airport city, west 65, belgrade office park, rajfajzen sedište, belvil, delta citiy, kao i prostor koji je po studiji visokih objekata predviđen za najvišu zgradu u bg kao i prostor kod ruske škole što je već dat oglas za zemljište. (impresivno za taj deo trase).
e sad generalno o linijama.
železnička stanica novi beograd gde bi bila i glavna autobuska presecale bi dve linije metroa. postoji mogućnost čak da i ona bude glavna železnička tako da će joj dve linije dobro doći.
plava i ljubičasta bi koristile iste delove gde se seku. red vožnje bi bio namešten tako da kad plava linija koja ide iz pravca zemuna se susreće sa ljubičastom linijom iz pravca blokova u stanici u bulevaru AVNOJ-a tako da putnici mogu da prepešače iz jednog vagona u drugi bez problema. takođe u povratku da se sreću na železničkoj stanici novi beograd.
železničke stanice vuk i prokop bi presecale po jedna linija metroa.
kneza miloša sam namerno izbegao sa metroom jer je dobro povezan sa drugim vidovima prevoza. plus ima dve linije metroa koje su u njegovoj blizini tako da smatram da nema potreba da ima metro.
e sad pošto je beograd razbacan kako jeste tri linije jednostavno nije dovoljno. rakovica mi je ostala slabo povezana sa metroom. čak i kad bi produžio ljubičastu liniju do rakovice onda bi ljudima iz rakovice putovanje dosta odužilo jer bi im metro kružio. tako da sam napravio još jednu verziju mape sa 4 linije
linija bi išla od donjeg dela kalemegdana pa bi od ugla ulica t. košćuškog i cara dušana dijagonalno sekla ulice do trga i onda kralja milana, slavija, autokomanda, požeška,banjica, miljakovac, i na kraju kroz IMR koji bi se vremenom izmestio spojila sa železničkom stanicom Rakovca. ovom linijom bi se sve glavne železničke stanice spojile sa metroom, kao i veči deo grada bi bio pokriven....
slobodno komentarišite šta vam se sviđa ovde a šta ne ........
pozdrav.....