Šta je novo?

Metro

@Arnorian
Hvala i upravu si za Of topicenje . :kk:
Sobzirom da pominješ ,,veštačko,, uređenje tog večeg prostora koj pripada Beogradu
zeleni forum vapi za tim jer takav projekat nismo imali. Zapravo bio je ali u obrnutom smeru (NBgd) :)
 
1. силно ме подсећаш на сина Велимира или како се оно звао од пре пар година
2. не иде ти метро за Јерковић, тако да :notok:
 
Bolje da metro prodje kroz Jerković pa Kumodraškom nego u Vojvode Stepe tamo imaju tramvaji :)
 
JohnnyLee":3ol4iyy7 je napisao(la):
1. силно ме подсећаш на сина Велимира или како се оно звао од пре пар година
2. не иде ти метро за Јерковић, тако да :notok:
Pa to je njegov blog. Zar ne prepoznajš stil pisanja?
 
Sad zvuci odmerenije jer samo tri linije pominje.Ima simpaticnih razmisljanja,pogotovu oko forsiranja drumskog saobracaja.A i dobro se dotice beogradskog cvora i ima neke slicne ideje oko njega kao zidar,tipa da prokop ne bude glavna zeleznicka stanica i.t.d.

Izdvojio bih ovaj tekst

Treća sreća za Beogradski Metro - Beograđani odlučuju.

Tu analizira detaljno razlike izmedju metroa i nabudzenog tramvaja-lrt-a,posebno sto se tice modula i cene vozila.Dakle novi tramvaji su identicni lrt vozilu samo im trasa nije nezavisna.Takodje i objasnjava smanjeni kapacitet zbog niskopodnosti i jos ponesto.
 
Evomalo da parimo oči,Siemens na UITP Dubai,novi Metro voz za Varšavski Metro dizajniran od BMW!

BMW-train-subway-poland-thumb-450x311.jpg

InspiroINTERIORA.jpeg

Evo i animacije..
http://www.youtube.com/watch?v=MQ-gTSIX2Wo&feature=player_embedded
 
Senke":11z4jvp0 je napisao(la):
Pa to je njegov blog. Zar ne prepoznajš stil pisanja?
видим ја нешто ми то много познато. ем дрви о тјубу, ем пореди Београд и Лондон па још сече Београд ауто-путевима к'о да смо Немачка
 
Arnorian":2tgafvhw je napisao(la):
Под дивља вода сам мислио на воду која је необрађена, као што је вода у рекама, мочварама или језерима. Постоји разлог зашто тунела излази на Чакљанац и Штефанац. Постројења за пречишћавање отпадних вода имају вештачку мочвару засађену шеваром која упија органске материје. Али не бих даље оф-топичим.
Ово на први поглед делује као оф-топик али читајући га пало ми је на памет да би једна од најкориснијих расправа била расправа везана са изградњу канализационе мреже и метро система односно о приоритетима у изградњи истих. Чињеница је да се од укупне цене за ова два гигантста пројекта заврти у глави. Изградњом нових мостова, обилазнице и БГвоза мислим да ће саобраћај бити прилично растерећен и да би за почетак требало расмишљати уместо о метро систему о једној линији која би касније постала део метро система. Чињеница је да питка вода постаје све траженија а ми непостојањем канализационе мреже уништавамо подземне изворе.
 
@orion
Београд не би требало да има проблема са водоснабдевањем осим ако се не усуде да граде у зонама заштите водоизворишта (између Борче и Земуна, Макиш и између Сурчина и Саве). Знам да често тупим о овоме, али неко и то мора.
 
A evo i ALSTOM koji bi nadajmo se uskoro radio garniture za BG Metro, meni ovaj dizajn savršeno odgovara Beogradu..
Amsterdam_Alstom_M5.jpg
Amsterdam_Alstom_M5_interieur.jpg

alstom.jpg

Izvor;www.skyscrapercity.com / Novi vozovi za Metro Amsterdam
 
bgmetro.png


Bilo je dosta reci o trasama i vozovima a evo mog predloga kao da se racionalno izgradi teski metro, u centru bg-a da ide klasican tunel duboko ukopan, na novom beogradu da bude plitko ukopan (tako da i dalje neometano ide metro, ali manje kopanja) to moze u nbg zbog viska prostora izmedju blokova, a iznad i dalje moze da bude parking, ili put, ili mali park, i na kraju do aerodroma/panceva/bataje moze da ide skroz iznad zemlje.... kao bg:voz
 
Sasvim dobra predlog,mislim da i stari projekat predviđa isto..ne verujem da će francuzi dati drugačije rešenje.. :kafa:
 
I da potvrdim gradonacelnik nigde nije pomenuo francuze i metro.Dakle,jos nije sigurna prica dok se on ne izjasni o tome.

2012ice ili ko je to bese rekao,ne znam odakle ti ideja da je on to aminovao?
 
Pa stvar je podignuta na državni nivo,Tadić potpisao jasno po ceni koja je navedena 1,2 milijardi eur, da se radi o teškom Metrou a onda se ne bih iznenadio da je u opticaju stari projekat sa doradom.Možda zato Đilas ne govori,možda kaže "kada ste preuzeli stvar na državni nivo onda izvolite" naravno nagađam,eto ćutanje podgreva spekulacije, ali Đilas je izjavio u listu "Vreme" da će ove godine biti završene sve pripreme za gradnju Metroa i ja mu verujem.. :kafa: Uostalom u izbornoj godini jaki potezi su neophodni, a šta potvrđuje i odobreni kredit svetske banke koji je namenjen za velike projekte kako reče premijer.Značaj i nivo kao i pažnja koja je data popisivanju ugovora o strateškom partnerstvu gradnji metroa sa Sarkozijem zaista obećava,jer su očigledno francuske firme poput Alstoma videle odlično angažovanje kapaciteta u naredne 4 god.na ovom projektu kada je u svetu posla sve manje a još novac stiže od dve države što je dupla garancija.I da dodam i u Turskoj pročitah, skoro je izgradnja Metroa ponovo vraćena iz ruku privatnih kompanija u državne ruke izgleda jedino to i garantuje završetak..a zna se da u većini svetskih gradova je to ipak državni projekat, retko koji grad je mogao sam iz svojih sredstava da gradi Metro :dil:
 
Arnorian":2q9a2q1f je napisao(la):
@orion
Београд не би требало да има проблема са водоснабдевањем осим ако се не усуде да граде у зонама заштите водоизворишта (између Борче и Земуна, Макиш и између Сурчина и Саве). Знам да често тупим о овоме, али неко и то мора.
Po priči lika iz Vodovoda zaštićene zone vodoizvorišta veće su od "Evropskih standarda" , šta god to značilo. Za sad imamo sreće što Grad nije krenuo da smanjuje te zone ali verovatno će to napraviti u budućnosti kad ponestane slobodnog prostora.
 
shumar":2stbiqbd je napisao(la):
Po priči lika iz Vodovoda zaštićene zone vodoizvorišta veće su od "Evropskih standarda" , šta god to značilo. Za sad imamo sreće što Grad nije krenuo da smanjuje te zone ali verovatno će to napraviti u budućnosti kad ponestane slobodnog prostora.
"Evropski standardi" su ono na šta se u ovoj zemlji pozivaju kada prave neku glupost.
Verovatno postoje propisi EU koji određuju minimalnu veličinu zaštitne zone, ali to je minimum. :bash:
 
2012":mfwfvv18 je napisao(la):
A evo i ALSTOM koji bi nadajmo se uskoro radio garniture za BG Metro, meni ovaj dizajn savršeno odgovara Beogradu..
Amsterdam_Alstom_M5.jpg
Volim kockasto, ali ovo izgleda potpuno bzvz. Lici na neku nasminkanu sovietsku garnituru otprilike...
 
Meni se svidja ovaj alstom što je kupljen (ja mislim) za budimpeštu
707f6677-efb9-4a95-95ca-70e161560952.jpg
 
Ok ukusi se razlikuju,ali ovaj dizajn za Budimpeštu mi izgleda kao šimi cipela :D gledano sa strane modeli za Amsterdam i Budimpeštu su potpuno iste serije "Metropolis" i razlikuje im se samo prednja maska i boja,koju kupac bira ,a gledajući Alstom sajt na promo filmu za Metropolis seriju prikazali su još novija i interesantnija rešenja ,mada mi ovaj kockasta prednja maska nekako proverena.. :/
ffeab6b6-ff31-42c0-8a39-3f7b29390b21.jpg

Barcelona Alstom
b20924c8-2c71-4765-8bc7-be36a569a9f4.jpg

Nanjing Kina
6915b781-0d68-4936-bbf4-a40c4e0a090f.jpg

Pariz Alstom
9c394035-9567-4917-8ba6-2a7b40d224f5.jpg

Singapur Alstom
21635d96-6361-4bc7-abad-4eefd4aa2e86.jpg

Šangaj
 
Emisija 4B koju je pravio STUDIO B,u njoj analiziraju saobracaj u Becu,Budimpesti,Bratislavi i Beogradu.

Oko 40 minuta gradonacelnik rece da Beograd nece prihvatiti francuski kredit i da se radi studija prve linije do kraja ove godine,polovine sledece.Dakle jos jedno izborno farbanje.2012ice,dzabe si se radovao

http://www.youtube.com/watch?v=kmr8G5LUsb0
 
E Vučko da ti vratim nadu, ti si očigledno odgledao reprizu jer ova emisija je emitovana pra odlaska Tadića u Pariz i ja sam je tada i odgledao,tako to što je Đilas rekao bilo je pre potpisivanja ugovora sa Francuzima a ugovor obavezuje našu stranu na razgovore a tada se možda dogovore ili ne..ipak čekamo Francuze na dogovor o modaltetima finansiranja.. ja sam lepo rekao kada se multinac.kompanije kao što je Alstom zainteresuju da grade one obično to i dobiju jer su često bogatije od države u kojoj grade, a politička podrška je deo od koga ne beže naprotiv :vops:
 
Vrh