Šta je novo?

Metro

Ladno panama pravi metro! :laugh: A njima je gdp 7000 $ a nama 10-11000 $.Covece...

Plasim se da se ne otkaze poseta francuskoj zbog cele politicke situacije u Libiji,sarkozijevog gubitka lokalnih izbora prekjuce i.t.d.
 
vucko":18pkrwc6 je napisao(la):
Plasim se da se ne otkaze poseta francuskoj zbog cele politicke situacije u Libiji,sarkozijevog gubitka lokalnih izbora prekjuce i.t.d.
Не верујем. Посете на тако високом нивоу се заказују месецима унапред, и не отказују се без доброг разлога. Саркози ће ионако да проведе са Тадићем мање од сата.
 
тешко. имају њих двојица свашта да причају (од анти ејџинг козметике до разних помадица и лакова за бојење косе)
 
Arnorian,pravo zboris.Bar cemo imati necime da se zamlacujemo.Ako Djelic izgura blok 39 naucni centar imacu vise poverenja u njega,inace cu kada se pojave predizborni plakati sa njegovim likom da mu crtam usi od miki mausa

Setimo se automobilskog koncepeta i koliko je human

353846174086350df363o.jpg



trgrepubl.jpg
.
 
vucko":2wsx1u13 je napisao(la):
Arnorian,pravo zboris.Bar cemo imati necime da se zamlacujemo.Ako Djelic izgura blok 39 naucni centar imacu vise poverenja u njega,inace cu kada se pojave predizborni plakati sa njegovim likom da mu crtam usi od miki mausa

Setimo se automobilskog koncepeta i koliko je human

http://img860.imageshack.us/img860/5033/353846174086350df363o.jpg


http://img40.imageshack.us/img40/6849/trgrepubl.jpg.
Ako Djelic izgura taj nonsens od "naucnog centra" mi smo pukli kao drustvo i nece nam ni trebati metro, preostaje samo da poslednji ugasi svetlo. Taj naucni centar je akcija "Ocistimo Srbiju" pa pomnozena jedno 200x. Vise na www.pistaljka.rs
 
За Саркозија мање-више, али бих волео да сам мува на зиду кад разговарају Берлускони и Тадић. Или још боље Берлускони и Хилари Клинтон :)
 
Kad vec pominjemo EU

EU će zabraniti benzince i dizelaše
Evropska unija planira da do 2050. zabrani automobile sa pogonom na fosilna goriva u svim gradovima širom Evrope kako bi za 60 odsto smanjila emisije CO2.


Električni automobil Mitsubishi i-MiEV 2011Evropska komisija predstavila je plan "jedinstvene evropske saobraćajne zone" čiji je cilj radikalna promena u prevozu putnika u narednih 40 godina.

Prema novom nacrtu zakona, EU namerava da u prvih 20 godina prepolovi broj benzinaca i dizelaša, posebno u urbanim sredinama, a da ih do 2050. u potpunosti zabrani.

Evropski komesar za saobraćaj Sim Kalas navodi da direktive Brisela i novi porezi na gorivo treba da "isteraju" ljude iz svojih automobila i primoraju ih da koriste "alternativne" vidove prevoza.

EU planira da to ostvari postepenim preusmeravanjem na hibridne tehnologije, tako da se do 2050. evropskim putevima kreću isključivo vozila sa nultom emisijom CO2.

EU veliku prednost daje i javnom prevozu, pa se tako od građana očekuje da u budućnosti manje koriste lični, a više javni prevoz. Predviđa se čak zabrana letova za putovanja kraća od 300 kilometara kako bi se podstakla upotreba železnice.

"Naš cilj je, takođe, da do 2020. prepolovimo broj saobraćajnih nesreća na evropskim putevima, a da se do 2050. što je više približimo nultoj stopi stradalih", objasnio je Kalas.

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2011&mm=03&nav_id=502835
 
Nisam mogao da verujem kada sam pročitao tu vest, jer je ista apsurdna iz bar dva razloga:

1) izuzetno mi je neverovatno da će 2050. godine uopšte biti benzina i dizela po iole pristupačnim cenama, da bi postojala potreba da se tu sad nešto zabrani. Pogledajmo samo cenu benzina pre deset godina i sad, a budućnost će biti mnogo gora od ekstrapolacije tog trenda...

2) jakoje tašto donositi sada odluke koje treba da važe za 40 godina i očekivati da će to kada ta budućnost dođe imati bilo kakvu relevantnost. Zamislimo da je neko pravio 40-togodišnje planove, recimo, 1938-me... Ili planove za Balkan 1988-me..
 
Такви планови се модификују како време пролази, и дају се по фазама. Јесте период од 40 година, али елементи плана покривају комплетан интервал.
Озбиљне државе праве дугорочне планове, док неозбиљне, као што је наша, имају приступ "држи воду док мајстори не оду".
 
ACR":1l7qcf23 je napisao(la):
Nisam mogao da verujem kada sam pročitao tu vest, jer je ista apsurdna iz bar dva razloga:

1) izuzetno mi je neverovatno da će 2050. godine uopšte biti benzina i dizela po iole pristupačnim cenama, da bi postojala potreba da se tu sad nešto zabrani. Pogledajmo samo cenu benzina pre deset godina i sad, a budućnost će biti mnogo gora od ekstrapolacije tog trenda...

2) jakoje tašto donositi sada odluke koje treba da važe za 40 godina i očekivati da će to kada ta budućnost dođe imati bilo kakvu relevantnost. Zamislimo da je neko pravio 40-togodišnje planove, recimo, 1938-me... Ili planove za Balkan 1988-me..
1) vrlo moguce

2) eh sad, izabrao si dva trenutka koja su bila prilicno izuzetna. 40 godisnji plan za Jugoslaviju 1950. npr. bi se sasvim fino realizovao do 1990. :) ili 40 godisnji plan za Francusku 1960. Ili...imas tonu primera. Za ovakve stvari jeste bitno praviti dugorocne planove, naravno da moze bilo sta da se desi, ali onda ne bi nikada pravili nikakav plan duzi od 5 godina. Ma kaki 5, 2.
 
Ovo je dobra vest za sve gradove kao takve! Mnoge ulice tipa Brankova se od uzasnog mesta za zivot gde ti se na terasi nahvata centimetar cadji za jedno popodne pretvaraju u prijatne lokacije na kojima mozes da ispijas kafice na balkonu, recimo na trecem spratu, dok ispod tebe klize besumni automobili i autobusi koji ne ispustaju nista... Nisan vec proizvodi kompletno elektricni model Leaf tako da ce to i pre. Ziveli gradovi! :kk:

PS a i fasade ce duze da traju i trebace ih manje prati jer nece biti cadji, milina! No i benzinski motor je kad se pojavio bio "cista tehnologija", gradovi poput Nju Jorka su muku mucili sa konjskom balegom pre toga.
 
Ljudi, kakva dobra, loša ili bilo kakva vest, govorimo o 2050-toj godini... tada ću ja imati 69 godina i sigurno neću više voziti :laugh: Beograd će možda biti i ispod milion stanovnika, Srbija sasvim sigurno ispod pet...
 
Ja sam postavio tu vest koja je zapocela buru iz ovog razloga-nama tupe od nekim lrt-ovima,nisko opterecenim pa posle pritiska javnosti srednje opterecenim linijama.Umesto da naprave ljudski teski metro,makar isao redje,Isplatice se pre ili kasnije.A ne da ga krpe za 20-30 godina.Nasem urbanizmu od 1945 do otprilike 1982 je dominirao taj vid sa razmisljanjem unapred dok sada samo razmisljamo o trenutnim da ne kazem dnevno politickim potrebanma.

Recimo,guzve u Bulevaru su postale nesnosne koliko ima ljudi u tramvajima,a sve vise ih je sa nekim naglascima(nemam nista protiv njih kao ljudi,vec samo govori o kolicini ljudi koji su se doselili u BG).Tramvaj putuje puno brze posle rekonstrukcije,ali to ne smanjuje osecaj da si jabuka u gajbi koju vozi kamion na pijac :)
 
Ништа чудно да се сва Србија сели у Београд. Метро мора једног дана да буде, јер просто за овакве количине људи нису довољни садашњи капацитети ЈГП, а замислите шта ће бити за неких још пар година. Мора да се већ једном прекине са развојом урбаног елемента само зарад политичких поена. Докле год буде овако како јесте сада, ствари се неће померити са мртве тачке.
 
Nje to zgrada nego led ekran tog vremena za reklame :lool: :laugh:
 
Tadić od srede u poseti Francuskoj
Predsednik Srbije Boris Tadić boraviće od 6. do 8. aprila u poseti Francuskoj tokom koje će razgovarati sa francuskim predsednikom Nikolom Sarkozijem i drugim visokim zvaničnicima.
 
Hoće li se ovi naši po Parizu provozati u miki maus kompoziciji.. :)
 
He he ne bi me iznenadilo da je Sarkozi pripremio promotivnu turu do Diznilenda za našu delegaciju.. :)
 
пати сада када реше да се у Србији гради Дизниленд и Астериксленд, а забораве на метро
 
Eto ga Tadić u Parizu i ništa o Metrou. :kafa: Javlja mi se da će ipak posle izbora nova vlast realizovati Jovinov projekat...sa Rusima..
gledajući nedavnu anketu o rejtingu stranaka...:shok:
 
Vrh