Šta je novo?

Metro

Ta zelena glista mi je recimo bolja nego ako bude isao metro na povrsini duz Bulevara Zorana Djindjica.Ovako bi bila smanjena buka i opasnost.A estetski efekat je nekome prijemciv a nekome odvratan.

Enivej,koliko se suska trenutni gradonacelnik ce biti kandidat za premijera,a Djelic ce biti za gradonacelnika,ako se ispostavi tacno on ce biti zaduzen za metro posle sto Tadic potpise onaj ugovor u aprilu.To ce i Djelicu biti glavna fora za izbore-da ako pobedi odmah raspisuje tender za izvodjaca radova.
 
Zelena glista uvek može prikladno da se oslika tako da umesto nečeg čija je lepota diskutabilna imamo turističku atrakciju..
 
Svu znamo stanicu "Vukov spomenik". Ona je izuzetno uspela,lepa, elegantna. Možemo samo da zažalimo što ostali objekti BG Žel. Čvora nisu takvi. Ono što upada u oču kad se silazi stepenicama je prvo ogroman vestibil širok i dugača. I pod i zidovi su obloženi finim mermerom ili granitom. Na jednom zidu vestibila urađeno je vajarsko delo (ne znam tačno kako se zove ta vrsta rada, možda mural) koje pretstavlja Despota Stefana i njegov ulazak u Beograd. Uvek mi se sviđao taj vestibil iz koga vode one dugačke pokretne stepenice u dubinu do perona i koloseka. Bo sam zapanjen i razočaran kada sam pre neki dan na forumu koji govori o B Žel. Čvoru pročitao da je taj vestibil ostavljen da bi kroz njega prošao podzemni tramvaj odnosno metro. To znači da će vestibil biti uništen kolosecima. Znam, prema jednom starijem planu metro se ukršta sa železnikim kolosecima ali tako što koloseci metroa idu ispod. Naravno, postoji uređen prilaz sa perona Vukovog spomenika do metroa. Ako se ovo ostvari to znači da će vestibil biti upropašten i da će stanica Vukov spomenik mnogo izgubiti. Dalje, to znači da će metro (podzemni tramvaj) ići veom plitko svega nekoliko metara ispod površine zemlje odnosno ispod kolovoza ulica.
 
Dedinje,ne bih da te razocaram,ali iza tog prelepog dela je rupa i vec napravljeni peroni u duzini od oko 100 metara ako se ne varam.
 
Verovatno je svima ovo promaklo:
Tadić: Srbija interesantna za Japan

..Očekuje se da će teme razgovora srpskih i japanskih zvaničnika biti kako da se u Srbiji primene japanska iskustva u proizvodnji brzih vozova, izgradnji metroa i termoelektrana sa velikom energetskom efikasnošću.
LINK
Japanci, Kinezi, Austrijanci, Francuzi, Nemci, Rusi, Spanci....Ko je sledeci: Enohijanci, Liliputanci, Marsovci.
Ko jos veruje da ce se izgraditi metro?
 
ја сам већ рекао да и Клингонци и Гангановци хоће да граде метро у Београду. прича о метроу у Београду подсећа на The Neverending Story
 
Jo, ja bi nešto dao nemcima...

Metro_pipera_bucharest_RO.jpg


Mnogo je seksi bombardier. Gde je smajli sa balom? :Q____
 
Виц на тему београдског метроа:

Зашто се за Београд каже да је метропола?
Зато што је његов метро изграђен само до пола.
 
Duško Radović o metrou:

Hoce li skoro taj beogradski metro?
Mnogi Beogradjani su vec pod zemljom i cekaju
 
Гага":rh9aod6x je napisao(la):
Виц на тему београдског метроа:

Зашто се за Београд каже да је метропола?
Зато што је његов метро изграђен само до пола.
А где је та половина?:p
 
shumar":1hfmonjm je napisao(la):
Duško Radović o metrou:

Hoce li skoro taj beogradski metro?
Mnogi Beogradjani su vec pod zemljom i cekaju
ovo je odkaz koliko se ne obraća pažnja na potpise xD
da, i on je to rekao 1975 godine verovatno, a sada je 2011. vau.
 
Iskopah nesto :)

47-1000.jpg


89-1000.jpg


91-1000.jpg


A ovaj RM-regionalni metro je ona ideja za beovoz preko glavne zeleznicke pa tunelom preko trga republike negde ka pancevackom mostu

92-1000.jpg
 
Да ли се линије секу код Скупштине, или су независне?
 
Evo me da se glasnem sa novm prezentacijom Egis i Sytral Francuske tehnologije gradnje Metroa, za grad Lyon linija B. Ova tehnologija će najverovatnije biti primenjena za gradnju Bg Metroa ako kako rekoše će ga najverovatnije graditi Francuzi. Posebno pogledajte najbolje tehnološko rešenje za reku Savu kao i cut and cover najnoviju tehnologiju kao i gradnju stanica. Eto svi oni koji su imali neke rezerve u vezi tehnologije gradnje ispod reke ili na obalama i peskovitom tlu samo će slegnuti ramenima :kafa:http://www.youtube.com/watch?v=I7DW6Hbxa-0
 
Ja ne videh nista revolucionarno na ovom snimku, to je standardan nacin gradnje metroa sa krticom. Mada, ja bi na ovu temu stavio lock na jedno 10 godina, kad bude realno da se krene sa realizacijom metroa.
 
Pa nisi dobro odgledao cut and cover metodu kao i gradnju stanica, jedino kao nisi pomislio da je toga bilo i ranije..bilo je, ali se sada se novom metodom gradi mnogo mnogo brže i jeftinije naravno..htedoh reći da metod gradnje sada ide u prilog cut and cover na na celom NBG..a jasno da bi tu trasu mogla da odrade domaća preduzeća..
 
kingmanowar":1lo9wpp4 je napisao(la):
Mada, ja bi na ovu temu stavio lock na jedno 10 godina, kad bude realno da se krene sa realizacijom metroa.
10??? Биће закључана за сва времена ако се буде чекало да се крене са градњом, па да се откључа...:kafa:
 
@2012 Ne izgleda uopste ovo lose.S obzirom na pojeftinjenje radova i napredak tehnologije morao bi biti cut and cover na nbg kao sto kazes.To bi bilo prosto savrseno!

@kopmania

Postavicu veceras te slike ponovo,u pitanju je jovinov plan metroa,prvi put vidim isecke iz tehnicke dokumentacije a ne neke rucne skrabotine.U pitanju je stanica trg republike.

cut and cover u sofiji slike od pre neki dan

img8511resize.jpg


a evo i stubova za izdignuti metro

1299850467_juha4672_Metro-Stanciq-nachaloNadejda-2.jpg


TBM-20110112.jpg


Krtica :)

Svaka slucajnost sa bulevarom je namerna

12022011154.jpg


12022011162.jpg


12022011163.jpg
 
Vrh