Ranije sam mislio da ce koriscenje tunela Beogradskog cvora za Beovoz biti privremena faza dok se medjunarodni Zeleznicki saobracaj potpuno ne aktivira. Sada mislim da ti tuneli treba da sliuze iskljucivo za gradsko-prigradsku zeleznicu a da za medjunarodni saobracaj treba novi cvor:
- Zeleznicka stanica Novi Beograd postaje glavna Beogradska Zeleznicka stanica, sa desetak dodatnih koloseka naravno.
- Rakovica postaje juzna zeleznicka stanica
- Mostom ili tunelom spaja se sa prugom u topciderskoj dolini, time dobijamo prolaznu prugu i stanicu
- Ranzirne stanice u Zemunu i Topcideru
- veza sa Pancevom i Rumunijom se ostvaruje preko zaobilaznice i mosta u Vinci
- Prokop postaje ono sto i treba da bude, lokalna stanica gradske zeleznice
Evo updatovane mape metroa sa integrisanim beovozom, tramvajima i medjunarodnom zeleznicom:
Metro - 5 linija
- 1,2,3 prolazne linije kroz centar
- 4,5 poprecne veze
Beovoz
- nove stanice Sajam i Cerak- Bele Vode
Tramvaj
- 4 nezavisne linije
- nova trasa Z.St.NBGD - Bezanijska Kosa
za vecu rezoluciju desni click + view image