Šta je novo?

Metro

Nego pogleda li ko rolerkoster u www.24sata.rs pa ti ljudi totalno neznaju o cemu pisu po njima kroz bulevar ide nadzemna dionica preko tramvaja koji dilitantizam :bash:
 
24sata ne uzimajte za ozbiljno,upoznao sam njihove novinare,ipak je to opsta novina sa nekoliko novinara koji pokrivaju sve zivo pa nije ni cudo sto ovde se ovako nalupase.

Nego evo komentara sa vesti o metrou na sajtu novosti

nadimak. 05. novembar 2010. 00:21 #1445399
Na studijama arhitekture prilicno mnogo obradjujemo izgradnju bgd metroa. posle serije predavanja nasih profesora, pa projektanata ovog metroa te samostalnog istrazivanja, smatram da je projekat BEOGRADSKOG METROA SMESAN!ovo sto zele da naprave nije metro. ovo preveze 14.000 ljudi za vreme svog vrsnog sata. autobus 5-6000. a pravi metro 40.000, iako je skuplji. ali zasto placati dva puta?pritom, dodao bih da projekat uopste nije zavrsen. ne dajte im da izgrade ovo. molim vas.
 
Ma ti stundenti su svjetska klasa. Dovoljno je da na casu rade na projektu metroa i da zakljuce da je projekat smjesan.
 
Ovaj put su napredovali pa je ns slici voz teškog Metroa
metro-v.jpg
www.24sata. rs
 
Ako su klinci stvarno tako rekli, vise verujem klincima nego nekim provizijašima...
 
Ma nisu klinci to su budući experti uvaženi članovi Beobuild foruma,od kojih će neki od njih raditi u urbanističkom zavodu ili građevinskoj ili saobraćajnoj direkciji i donositi važne odluke,e sad dobro je da će te buduće generacije biti zagovornici oprobanih rešenja koja su primenjena u svetskim metropolama te će Palanački urbanizam koji vlada od 80' nadajmo se biti iskorenjen..:kafa: Sve ovo u vezi Metroa im je odlična lekcija kako se ipak treba boriti za bolje rešenje,ipak smo od Belama došli do nezavisnog šinskog sistema što nije mala pobeda,naprotiv...
 
Da li mi se čini da bi, ako bi bilo kao na karti iz 24sata, linija u Bulevaru imala isti broj stanica kao tramvaj?
 
Da, zato sto je to skica za Belam.
 
Da,to je zadnja verzija belama sa pocetka ove godine u kojoj dadose denivelisanu stanicu kod cvetka i ukinuse onu sto planirase kod ump-a na mestu gde trscanska ulica izlazi na bulevar(izmedju djerma i liona).

Javise mi se zanimljive ideje gledajuci ovaj plan,verujem da znam kako ce da skarabudze celu stvar,postovacu ideju kad stignem
 
Ajd barem da saznamo ko će do kraja godine da krpi trasu Francuzi ili... :kafa:
 
Ah Moskovski je zlato kakav je N.Y,inače pijanci su folklor Moskve..a Metro grad ispod grada ,pa ima svega.. :kafa:
TERMINATOR IN THE MOSCOW METRO:

(in the company with Embassadors of Austria and USA)

d7ddd7b332c7d0392a05921c2f3fd92c.jpg

www.skyscsrapercity.com
PORCELAIN EXHIBITION AT THE STATION "VOROBYOVY GORY"

ba57c6b9a35aaec132c4bfcf36741daa.jpg

cf22fdbc498aaace85709128bd0d500c.jpg

0_3df94_72bae7f_XL.jpg
 
Ako se ovolika razlika pojavila pri izgradnji mosta na Adi, pa kolika će se tek pojaviti pri izgradnji metroa ...
ko ce da im ukaže poverenje ,da upravljaju tolikom količinom novca ... ja sigurno NE.... saćekaču drugo vreme i druge ljude...
 
^^ koje druge ljude? Mislis decu i unuke sadasnjih politicara? I sta ce da se promeni?
 
Ma daj šta daš,jasno je da će biti punih džepova zato će se i graditi,barem neka posao daju dokazanim firmama,ovi na mostu se dokazaše ,može da se metne i u kladionice evo konbinacije;Porr,Strabag,Cip,Enrgoprojekt,Hidrogradnj.. :kafa: Austrijsko/Nemačko domaći konzorcijum...
 
:bash

Upravo sada ne bio na studiu b prilog o 4 b,neke emisije koje rade o 4 grada na dunavu sa b pocetnim slovom-beograd,bec,bratislava i budimpesti :)

Uglavnom,ispljuvase Budimpsetu oko toga da je prljava i da ima stari metro,i 7 mostova preko dunava a opet ima guzve???

vise ne znaju ni sami gde da lupaju :lol:

Naravno prilog o ciscenju zvezdarske sume koji snimise danas nisu pustili jer nismo u ortakluku sa nijednom od stranaka :bash:
 
@vucko,

Za Budimpeštu nikako nije lupanje, već itekako neprijatna stvarnost.
 
Sinoc sam dosao iz Budimpeste i metro stanice uopste nisu prljave kao sto nisu prljavi ni vozovi. Linija M2 je izgleda najnovija pa su i stanice jako uredne i lepo oznacene. Vozovi jesu malo stariji i dosta ih ima da su poceli da rdjaju ali nijedan voz nije bio prljav...
Ovo je linija M2, kao sto vidite voz jeste malo stariji ali stanica je jako uredna..
Budapest-6.jpg
 
ko da su vozovi neki problem. najgore je napraviti metro, a ovi nasi nisu ni papire poceli da sredjuju, a nasli okolo da komentarisu sto su vozovi stari.
 
Budimpešta.. pa recimo da je isto prljava kao Beograd (s obzirom da sam živeo tamo, imam malo iskustva)...

Gužve su iste kao beogradske, možda čak i malo manje... ali opet, grad ima manje stanovnika, i neuporedivo bolji sistem javnog prevoza/celokupnu infrastrukturu...tako da je saobraćajna situaciju u BP u suštini vrlo porazna.

Linija 2 je OK, linija 3 je raspad, dok kec izgleda super, ali je kapaciteta tramvaja... Tramvaju su novi, lepi, funkcionalni, cak i stari tramvaji koje imaju na spoljnim linijama su ok. Autobusi su raspad, ali u svakom imaš listu stanica, funkcionalne aparate, standardizovane oznake.. na svakoj stanici red vožnje, koji se generalno poštuje (manje-više)...

Moje dve pare... :)
 
Будимпешта је БИТНО већи град од Београда. Београд има од 1,1-1,6 милиона становника, а Будимпешта од 1,7-3,2 милиона (зависно шта се рачуна). Уопште се не слажем да је саобраћајна ситуација више поразна него у Београду - обзиром на то колики је град, налазим да одлично функционише.
 
Vrh