Šta je novo?

Metro

S obzirom da je Hilari bila,onda će Ameri da nam grade Metro,Berluskoni je odustao posle Srkozija... :D
 
2012":1tmw73f6 je napisao(la):
S obzirom da je Hilari bila,onda će Ameri da nam grade Metro,Berluskoni je odustao posle Srkozija... :D
Obožavam tvoj optimizam!!! :kk:

Što li uze onda takav "smak sveta", nik?

Ne ide uz tvoje postove.
Inače mislim da je super
 
@nbumbic
Opet, mislim da reduciranje moje izjave na jednostavnu "kad bi smanjili lopovluk" ne odražava ozbiljno stanje stvari. Da pojasnim - verovatno kako sada stoje stvari, zaduženje od tih 650 miliona je jedino realno (mada nisam proveravao tvoju računicu, ali primera radi, uzmimo je zdravo-za-gotovo). Ono što sam ja sugerisao je da je to, kao prvo, vrlo mala razlika - ukoliko bismo gradili metro kao Španci za 40 miliona po kilometru, to bi bilo vrlo izvodljivo, ili blizu izvodljivosti. Kao drugo, to je gledajući trenutno stanje budžeta i gradske ekonomije:

E sad:
Ukoliko bi sadašnja vlast odlučila da ozbiljno liberalizuje tržište nekretnina (prvenstveno stambeno), da odgovorno pravi urbane planove, i da kotnroliše investitore, pomogla bi u podizanju cene građevinskog zemljišta. Uz rešavanje jednostavnih infrastrukturnih problema (petlja na Pančevačkom mostu, drugi kolosek do Pančeva, rešenje Prokopa), oslobodilo bi se novo građevinsko zemljište koje bi opet pomoglo snižavanju cene nekretnina, otvaranju tržišta i ekonomskom razvoju. Sve to znači veći gradski budžet, ali takođe znači otvoreno poslovanje, što zbog korupcije ne dolazi u obzir.

Ukoliko bi bili napravljeni planovi za odgovorno javno-privatno partnerstvo u izgradnji stanica, bili bi smanjeni troškovi. Naravno to ima smisla samo ako je partnerstvo otvoreno - što zbog korupcije ne dolazi u obzir.

Na kraju, najlogičnije - smanjivanje korupcije bi smanjilo rashode gradskog budžeta.

Mišljenja sam da je korupcija toliko izražena da apsolutno blokira svaki značajan ekonomski razvoj grada (i zemlje, ali to nije tema). Takođe mislim da, ukoliko bi se smanjio nivo korupcije, a uvele otvorene poslovne prakse uz socijalno i ekonomski odgovorno planiranje razvoja grada, bi onda bilo para za metro, čak i bez nekih većih strukturalnih promena u položaju zemlje (EU).

To je jedino bila moja poenta. Inače, NDK je ogromna! :) Ja u Sofiji nigde nisam išao metroom, već tramvajem (koji funkcioniše odlično, iako nije denivelisan) i busom. Sasvim OK, iako su vozila stara - dolaze na vreme, i funkcionalna su. Naravno, to ne može kod nas, jer za to treba dobar menadžer... a to ne dolazi u obzir zbog....? :)
 
@nbumbic,Thanks! Imam dobar brend svakako ;) a i rejting za optimizam :) Smak sveta će biti svakako,s tim što kao optimista mislim da uvek ima neko ostrvo gde ćemo svi da se sklonimo i ako imamo sreće da je tamo već izgrađen barem Lrt.. :kafa: dakle u susret toj priči treba da razmatramo da li da ide podvodno ili iznad vode..:rolleyes:

cambiostierramapas04.jpg

http://www.bibliotecapleyades.net/profecias/esp_profecia_mapas.htm
 
2012, zar mi nemamo dovoljno planina, sem ako ne mislis da ce one postati ostrva od kojih treba da izaberemo neko. U tom slucaju tema Metro na vodi ce da proradi.
 
Hmm.. :/ mislim da smo u prednosti što se planina tiče.. :kafa: u svakom slučaju bolje ćemo proći od holanđana...
Armageddon-December-2012.jpg

mayanpredictions.net
 
800px-Poezd_maket_bombardier.jpg

Nadam se da bi ovi naši u tom slučaju naručili barem ovakve vozove..
 
To nije LRT, nego ruski laki metro - kada rusi kazu laki metro, ne misle na LRT (tj. nabudzeni tramvaj) - oni LRT zovu "brzi tramvaj". Ovo je medium capacity sistem, kao linija L1 u Moskvi.
 
Da reklo bi se i po maketi voza...a i trasa je nezavisna,znači nešto slično i nama spremaju... :/
 
p dobro oni imaju 350 000 ljudi a mi 5 puta vise,to je ta logika
 
LRT nije mrtav!!!

2ywflme.jpg


Planirani vidovi sinskog saobracaja
U Generalnom planu koncept javnog prevoza do 2021. godine predvidja tri vida sinskog
saobracaja:
• gradsku i prigradsku zeleznicu,
• kapacitetni sinski sistem (LRT) i
• tramvaj.

U planiranju kapacitetnog sinskog sistema (LRT) bilo je postavljeno nekoliko kriterijuma. Prvo, da
kapacitet ovog sistema zadovolji postojecu planiranu traznju za neredne dve decenije. Zatim, da je
projekat moguce realizovati fazno, uz postupnu transformaciju postojeceg tramvajskog sistema.
Dalje, da je, eventualno, moguca njegova transformacija u visi sistem metroa i da je sistem
finansisjki odrziv, kako u izgradnji, tako i u eksploataciji. Kapacitetni sinski sistem bi se razvijao na
kolosecima normalne sirine od 1.435 milimetara. Duzina trasa kojima bi trebalo da se vodi
kapacitetni sinski sistem iznosi oko 24 kilometra.
 
Kog datuma je plan datiran? Deluje mi da potiče još od onog Bogdanovića.. :rolleyes:
 
sluzbeni list je od 22.9.2010. godine...ne verujem da su za 4 godine promenili definiciju kapacitativnog prevoza,u svakoj verziji gup-a 2021 je ista definicija...
 
Stanica vukov spomenik se upravo preuredjuje u stanicu njujorskog metroa za potrebe snimanja filma :kafa:
 
Stoje table sa natpisima njujorških pregrađa... Ne znam da li su oni štandovi sa sapunima i sličnim čudima koje su danas postavili isto deo te scene.
 
direktor":3bdykr4l je napisao(la):
Stanica vukov spomenik se upravo preuredjuje u stanicu njujorskog metroa za potrebe snimanja filma :kafa:
Rekoh ja da je BG, N.Y Balkana....:kafa:
 
Pozdrav svim zaljubljenicima u ideju izgradnje metro sistema u BG! Prosto ne mogu da izdrzim da se i ja ne ukljucim u ovu nasu veliku pricu, te da i sam ne iznesem neke predloge koji, ako nista drugo, mogu da budu jedna lepa masta. Prva moja ideja odnosi se na predlog mreze metro linija u BG. Najvaznija, M1 isla bi od Hale Pinki u Zemunu, duz Bul. Z. Djindjica, pored Hajata na novi, drumsko-metro most na staru zel. stanicu, ispod Nemanjine na Slaviju, Pravni fakultet, Bulevarom do okretnice u Ustanickoj. M2 bi isla iz Mirjeva, Ustanickom preko Konjarnika, Hrama Sv.Save na Slaviju, preko Prokopa, pored Partizanovog i Zvezinog stadiona na Banjicu II. M3 bi isla od Dr Ivana Ribara, ulicom J. Gagarina na Halu Arena, ispod zel. stanice Novi Beograd mostom preko Ade na B. Brdo do Vidikovca. Na krajevima svih stanica bili bi terninusi za ostale prevoze a tacke ukrstanja M1 i M3-Hala Arena a M1 i M2 Ustanicka i Slavija. Osim toga, M3 bi se ukrstala sa zeleznickom stanicom NBG, M1 sa starom zel. stanicom a M2 sa Prokopom. Postojala bi 2 manja depoa, u Dr. Ivana Ribara i na Banjici II. Alternativa: jedan veliki-sadasnji tramvajski na NBG. Linije bi bile kombinacija podzemnih tunela (Zemun i stari Beograd) i trase na stubovima (NBG, delom Mirjevo i stari Avalski drum), nesto preko 60% u podzemnim tunelima.
Upravljanje bi vrsila zajednicka kompanija Gradske Uprave i strane kompanije sa iskustvom izgradnje metroa u nekoj velikoj metropoli, pri cemu bi udeo BG bio 51%.
Finansiranje: Procenjujem da bi cena ove tri linije bila izmedju 2,5 i 3 mlrd Evra. BG bi svojih 51% obezbedio ustupanjem dela gradjeviskog zemljista Savskog amfiteatra nekom stranom ili domacem velikom investicionom fondu u vrednosti kompletnog sopstvenog uloga u zajednickoj kompaniji. Strani suinvestitor bi se birao tenderom ili neposrednom (medjudrzavnom) pogodbom, pod uslovima finansiranja i ucesca u upravljanju od 49% celokupnog projekta. 10 godina po izgradnji sve 3 linije, BG bi bio u obavezi da mu ponudi da otkupi deo kompanije do sticanja vecinskog udela. Takodje bi tada i on imao pravo svojih 49% da ponudi da otkupi BG ili neko treci iz delatnosti izgradnje i upravljanja metro sistemima.
Ovo su u najkracem moje ideje kako da se pokusa da se pokrene citava ova prica. Ili samo lepa masta.
 
komentari
1. Gagarina-Arena-ž.s. NBG (preko preče, na okolo bliže)
2. Ž.S. - Slavija - Pravni-Bulevar bi bio relativno oštar ugao, bolje je da ide direk
3. Autokomanda-Slavija-Prokop (preko preče, na okolo bliže)
4. možda je bolja modifikacija M1: Ž.S.-Slavija-Autokomanda i M2: Prokop-Slavija-Bulevar
 
@Ems,Hmm ;) kako bre da promašiš centar Trg,Terazije,Skupštinu.. ? :/ a ovo za finansiranje ni N.Y ne gradi novu liniju bez pomoći države a kamo li BG,ako pare treba da pristugnu od bilo čega to je Luka Beograd a Savski A. je za dalju budućnost..prvo Prokop pa... :kafa:
sr653_logo.jpg
BY 2012..
PS. Bio večeras na snimanju američkog filma"Lock Out"u stanici Vukov spomenik,velika ekipa reportažnih kola,stotinu statista,policija u N.Y uniformama,oznake u stanici "Brooklyn" reklame...ludilo jedva čekam da gledam N.Y u Beogradu.. ;)
 
JohnnyLee":2kphkx75 je napisao(la):
za kakav bre film?
Snimase ga i veceras,u povratku sa faxa nije moglo da se udje iz nijednog ulaza osim ona 2 koji gledaju ka severu i bogosloviji.

Neki starinski film,ocigledno strani jer je sve vrvelo od crnaca(ne mislim rasisticki)
 
Vrh