metropolitan
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 30.06.2010.
- Poruke
- 142
- Pohvaljen
- 0
Zaista bi trebalo da se ova tema ucini preglednijom tako sto bi se u ovoj isto oblasti o saobracaju otvorila tema Predlozi metro trasa, a bilo bi dobro da postoji i tema Primeri metro resenja iz sveta, gde bi 2012. mogao da se rasprostre sa svojim slicicama.
Kad ste vec resili da iscrtavate metro trase vodite racuna o sledecih nekoliko stvari,
sa obe strane trase bi trebalo da postoje delovi grada vece naseljenosti, sto nije slucaj recimo na starom Vozdovcu
trebalo bi da postoji i ravnoteza izgradjenih delova grada sa obe strane trase, na primer to nije slucaj i sa onom zvanicnom trasom na Bulevaru koja ide pored Tasmajdanskog parka dobrim delom , a severna strana trase je mnogo manje izgradjena nego ona juzno, tj Vracar, Neimar, Dusanovac..
dve trase ne bi smele da idu paralelno ili suvise blizu jedna drugoj, npr ulicom Kralja Milana i Bulevarom
bitna je visinska razlika trase, to je npr. razlog sto trasa Bulevarom ne ide od Liona prema Sumicama, Konjarniku i Novom Vozdovcu, nego prema Mirjevu iako bi bilo bolje da ide bas tako, a da se Mirjevo veze preko Karaburme.
Ima zanimljivih resenja, ali ima i onih koji pokazuju da se njihovi tvorci nisu duze bavili pitanjem trasa,ali svaki pokusaj je vredan hvale, pa do najboljeg resenja, samo napred..
Kad ste vec resili da iscrtavate metro trase vodite racuna o sledecih nekoliko stvari,
sa obe strane trase bi trebalo da postoje delovi grada vece naseljenosti, sto nije slucaj recimo na starom Vozdovcu
trebalo bi da postoji i ravnoteza izgradjenih delova grada sa obe strane trase, na primer to nije slucaj i sa onom zvanicnom trasom na Bulevaru koja ide pored Tasmajdanskog parka dobrim delom , a severna strana trase je mnogo manje izgradjena nego ona juzno, tj Vracar, Neimar, Dusanovac..
dve trase ne bi smele da idu paralelno ili suvise blizu jedna drugoj, npr ulicom Kralja Milana i Bulevarom
bitna je visinska razlika trase, to je npr. razlog sto trasa Bulevarom ne ide od Liona prema Sumicama, Konjarniku i Novom Vozdovcu, nego prema Mirjevu iako bi bilo bolje da ide bas tako, a da se Mirjevo veze preko Karaburme.
Ima zanimljivih resenja, ali ima i onih koji pokazuju da se njihovi tvorci nisu duze bavili pitanjem trasa,ali svaki pokusaj je vredan hvale, pa do najboljeg resenja, samo napred..