Šta je novo?

Metro

sve vishe i vishe mi se chini da je jedan od ciljeva gradske vlasti da, shirenjem mase kontradiktornih vesti, smori raju koja ce, zbunjena, da digne ruke od pracenja desavanja i odluka vezanih za metro. A sve to da bi oni uradili maksimalno loshe reshenje sa "metroom" na povrshini Bulevara, tobogan voznjom na bulevaru Avnoja koje ce da pred sledece izbore prodaju kao"reshenje svih problema" i prilikom chije izgradnje ce maksimalno da se ugrade

ako ce tako da bude, a smrdi na to, znajuci ljude iz vlade grade i njihove rezimee, radije bih se gurao josh 30 godina po autobusima nego znao da mi je neko nametnuo otplacivanje kredita sledecih 50 godina ili prodao laznu pricu zarad pobede na izborima u zamenu za metro koji je najmanje metro
 
450px-%C3%98restad--metro.jpg
6574_629567684153_207252_36264670
Copenhagen.JPG
RTEmagicC_tunnelkrane_01.jpg.jpg
cop-rrt-stn-elev-br_h-fredskild.jpg

Kopenhagen Metro
vege.gif

Budimpešta M4,trasa ispod Dunava mulja i peskovitog tla kao NBG,dakle sve je moguće,toliko da nam ne nariču zbog peska navodno, a uz to se radi o plićoj i užoj Savi...;)
 
Da bi metro bio nezavisan od saobracaja,ne mora da bude ni ispod tla, a ni na stubovima, sto je zasigurno uzas,. Nezavisnost trase se moze omoguciti tako sto ona ne ide sredinom ulice, nego jednom stranom, a ulice koje preseca mogu se denivelisat,i ali za vozila ili jednostavno zatvoriti. Jedina tramvajska linija koja ima korisnu ulogu u vreme kada budemo imali 3 linije metroa , bi bila broj 10. Inace uklanjanjem tramvaja i trolejbusa,povecava se bezbednost pesaka,uklanjaju se elektrovodovi i ulice imaju mogucnost da postanu polupesacke i pesacke,jer metro ukida i potrebu da se dodje kolima svuda.
 
Moram da dodam da trasa iznad tla, iako nezavisna, nikako ne sme da ide gusto naseljenim ulicama, ne samo zbog izgleda nego i buke, ma kako nas strucnjaci uveravali da sada postoje vrlo tihi vozovi, isto tako je tramvaj za 21 vek trebalo da ide posebnim sinama sa gumenim dodatkom na betonskoj osnovi, a manje od 10 godina kasnije 1993. prepuni tramvaji su plesali na sinama preteci da ce se svaki cas prevrnuti u Gagarinovoj ul.
 
Pa ovo sa "Metroom"po sredini ulice si verovatno pobrkao sa brzim tj.modernizovanim tramvajem zvani Lrt,barem tako si ga opisao,u svetu postoje razne varijante i podvarijante,baš kao što su uveli novu kategoriju Tram-train,i sve to lepo izgleda u nekom manjem gradu od Beograda,ili pak dopunu klasičnog Metro sistema u većim,također ovo za izdignutu prugu stoji da bi u Beogradskim Bulevarima ,to ipak više izgledalo kao ružna konstrukcija,koja bi izmasakrirala arhitektonsko nasleđe Beograda,posebno starog a o tome da ljudima na 1.ili 2.om,spratu sambenih zgrada vozovi prolaze pored terasa i prozora, a o buci da i ne govorim,a šta bi turisti gledali u Bulevaru oronule sive fasade,tako da i o nekom turističkog aspektu nema ni govora bolji je pogled iz tramvaja. :kafa:
Evo kako su Belamovci zamslili Lrt, da krenu dva zakačena tramvaja iz Ustaničke
trm001em7.jpg

1000981bnq9.jpg

Pa niz Bulevar ko rakete..ako Bog da,da nekog ne pokupe po šinama..
trendieselsf6.jpg

Pa se surduknu na uskom koloseku u stanicu Vuk..(nema Crvenkape :D)
mercadoov8.jpg

DSC_00341024x768.jpg
 


Uploaded with ImageShack.us

Ja bih se opedelio za slučaj Beograda za "plitki metro" Da odmah kažem, nema ukrštanja sa ostalim saobraćajem!To znači da se trasa tunela vodi odmah ispod ulice, a iznad kanalizacije, kišne i fekalne. Visina tunela se može dodatno smanjiti ako se elektronapajanje vrši prizemno "trećom šinom" izmedju dve šine. Može se odabrati napon struje koji ne škodi čoveku, pa nema bitne opasnosti "šta ako neko na to zgazi" Sve ove karakteristike meroa ne ograničavaju bitno širinu i dužinu metro voza, a tu bi se ja opredelio za širok trup sa po jednim sedalom sa obe strane, kao i dovoljno duge kompozicije, ali ne preduge da ne stvaraju potrebu za predugačkim peronima, znači "srednje duga kompozicija sa širokim trupom i manje sedala" Na kompoziciji bi moralo biti dovoljno širokih vrata.

Metro bi tako bio većim delom svoje trase kopan kao rov, slično većoj kanalizacionoj cevi, sa time što bi bilo poželjno usput rekonstruisati ostalu infrastrukturu. Mogućnost da se "rebra" cevi liju sa strane i gotova donose na gradilište.

Postojeći koridori tramvaja kroz Mostarsku i Autokomanda petlju se mogu izkoristiti za metro, kao deo koji je nadzeman.

Glavna garaža bi mogla biti iza Bloka 45, u polju.

Delovi trase u centru koji bi išli dublje pod zemlju,
Linija 1 kao stanica ispred Savezne skupštine, par spratova pod zemljom, koja bi se podizala od ulaza kod Ekonomskog da bi kod Pravnog bila plitko.

Linija 2 koja bi od Admirala Geprata potonula dublje pod balkansku sa dubokom stanicom pod Domom sindikata pa izlaz kod Bajlonija u Cara Dušana dalje plitko. Deonica izmedju Sarajevske i Vojvode Mišića bi iskoristila trasu tramvaja za prolaz kroz petlju. U zoni Vojvode Mišića podzemno, a u zoni Hipodroma nadzemno, Zbog Mosta preko Ade i zbog boljeg upada u Banovo Brdo tj Ustaničku. Dalje bi išlo Trgovačkom, a nakon Belih Voda je moguće da metro malo skrene naviše od Ibarske Magistrale i krene kroz CerakVinograde i Vidikovac, bliže putnicima, da bi se linija završila kod Labudovog Brda.

Linija 3 bi koristila koridor tramvaja za prelazak Auto puta i železnice nadzemno, da bi išla ispod kružnog toka na Autokomandi i ispod Bulevara JNA kod Hrama. Od Slavije bi linija tonula dublje pod zemlju i dala priključak stanici kod Savezne sakupštine, kao i drugi priključak preko 27 marta ka Cara Dušana na Dorćolu. Na drugu stranu, pod Vojvode Stepe, pa trasom Tramvaja pod Novu Banicu i zaključno sa Miljakovcem.

Dodatne linije, ako dobro krene sa gradnjom i parama

Linija 0-nulta. Nisam je nacrtao, a bila bi produžetak stanice kod Savezne skipštine od Bulevara i išla duboko ispod Trga Republike i Studentskog trga gde bi bila još jedna stanica

Linija 1a Od Merkatora do Prvomajske-Gornji Grad.
Linija 1b Od Cvetkove pijace do Mirijeva, sa time što bi kroz Mirijevsku dolinu mero izašao nadzemno, sa nadzemnom stanicom, zbog jake denivelizacije terena, odnos nivoa Bulevara i dolje Mirijeva 1
Linija 1c bi išla pored Studentskog Grda pa na Bež Kosu.

Linija 2a koja bi od zone Bajlonija išla 29 Novembra plitko, pa pored Pionira i Patrijaršije, dalje Marijane Gregoran do okretnice 16ce, a možda sve do Mirijeva čak.

Linija 3a bi se ovojila na Autikomandi i preko Dušanoca ušla pod Ustaničku. Sad taj prelaz još nisam načisto, verovatno nadzemno, a posle pod Ustaničku plitko do okretnice 17ce. A ako se produžava, ukrštanje sa Bulevarom i izlaz na Mirijevo.
Linija 3b bi sastavile Autokomandu sa Hipodromom, kopano duboko tunelski, kao prečica koja spaja periferno niz linija i rasterećije centar.
 
Nisam pomesao laki i teski jer, je izvesno da ce na Novom Bgd. metro ici vecinom iznad tla, a to ne osporavaju i projektanti metroa iz 70. ih cak bi ga postavili na stubove, toliko o njima, ako to niste znali. Tako da ce taj kakav god bude metro ici sredinom ulice, jer su zato i ostavljali tako siroke bastice, a takvo resenje je moguce jedino na stubovima, dok bi resenje sa strane ulice lakse ostvarilo nezavisnost trase na samom tlu.
 
@metropolitan,projektanti Metro iz bolje reći 80' osporavaju sva do sada predložena rešenja koja su zapravo bila Lrt,u skorije vreme počeli su da se pominju stubovi,ostavljene baštice se još više uklapaju u izgadnju podzemnog na Nbg može plitkog tunela ,jer bi ometanje saobraćaja bilo minimalno tokom izgradnje,dok bi stubovi bili nužno zlo,dublji tuneli bi bili stabilniji ispod peskovitog tla naravno i od zemljotresa a remećenje infrastrukture podzemne ne bi ni bilo,dok bi ovo što pominje @trafikant,u starom delu Beograda gradnja plitkih tunela predstavljalo bi loš izbor,zbog gustine kanalizacione infrastrukture i temelja zgrada i često plitkih podzemnih voda, a da ne govorimo o remećenju saobraćaja na površini tokom radova, i izmeštanja instalacija,sve to bi ispalo ipak skuplje od bušenja krticom na min.16 m.dubine,koja sve gore navedene nedostatke briše,e da pohvalim trase koje si prikazao gore su jako dobre, jedino ne razumem što obilaziš Prokop sa L2 ?. :kafa:
68396898.jpg

Ne verujem da želite ovakve radove u plitkom tunelu u starom Beogradu,recept za pakao :o
081201091757341682.jpg

Površinske deonice su za periferiju i odlazak u depo a ne za Bulevar Avnoja-Đinđića
1212839476.jpg

Ovo je pravo rešenje,krtica će vas osloboditi napetosti...;)
b21a21b22a22_22_06_07_1.jpg

Ovde vidimo da su se u Varšavi za Bulevar slične širine kao Đinđića opredelili za plitki tunel,izgradnja ne ometa značajno saobraćaj na trakama..
a20b20_2_04_08_3.jpg

Eto ne gradimo prvi Metro ispod Bulevara,pa ima gde i da se pita za savet..;)
 
Jao metro u Kopenhagenu! :kk: Odusevio me, ide cesto (sa dosta malim kompozicijama) i nigde nisam video da se tako lako i brzo stize od aerodroma do samog epicentra grada. Naravno, na periferiji je nad zemljom ali lepo "sakriven" barijerama a onda zaroni pod zemlju i ide ispod mora da bi usao u sam centar jer je aerodrom na drugom ostrvu. Jedino sto mi "nije jasno" je da nema onih masina za kontrolu karata na ulazima u stanice nego svako moze da udje do perona i tamo sam kucne kartu na automatu koji stoji na sredini, nesto kao ona masina za ponistavanje karata kod nas u autobusima Ali dobro, to je mozda stvar skandinavske kulture :D gde se racuna da ce svi stvarno da kucnu kartu, mada dobro, jednom sam video i kontrolore u vozu

Svidja mi se to sa tunelom ispod reke/mora, Novi Beograd je ipak gusto naseljen a valjda je i njegov uzi centar ipak nekakav centar koji zasluzuje tunele... jos jedna nadzemna pruga pored ove koja je vec tu i mora da bude (a i sluzice Beovozu) bi od njega napravila nekakav, ne znam ni ja, Bronks :rolleyes: .

U Cikagu su neke od linija nad zemljom i u samom centru sto mi se uopste ne svidja, te ulice su uzas, nigde drveta, sve zaklonjeno visokom zgradama sa svih strana pa jos i dosta bucna zeleznica po sredini na nivou drugog sprata natkrilila sve tako da je na trotoaru stvarno neprijatno, samo gledas da klisnes sto pre. Mada iz voza nije lose, prava tura razgledanja arhitekture i kako je ljudima po kancelarijama :D . Na periferiji jos i nekako mada je i tu malo ruzno da ide na stubovima iznad ulice, mada su ti cikaski na neki dosta "novobeogradski" nacin i "cool" u isto vreme. U Kopenhagenu su to nekako vise polu-ukopali i napravili barijere da ne smeta ni pogledu ni uhu.

Inace, "razbolim" se na pomen Kopenhagena, TOLIKO je lepo sredjen i posebno su me odusevili neki od jako lepih i raspevanih plocnika, a ljudi su i prepoznali lepotu kaldrme, tako da me time samo vise deprimiraju nasi plicnici od Slavije do Terazija i niz Nemanjinu... no dobro, to je off-topic, da ne gundjam bez veze sa temom :rant:
 
E lepo si opisao Čikago sa tim nadzemnim skalamerijama,ružno bre nema kud :) a ovo za Kopenhagen postavio sam jer je pre godinu dve proglašen za nabolji Metro na svetu pa me ne čudi što ti se dopao,slažem se ipak za razliku od manjeg Kopenhagena za Beograd bi sve to moralo da bude većeg kapaciteta .duži,širi,brži vozovi,kao i maksimum podzemnih deonica osim na periferiji gde bi moglo u zaštićenim trasama a ovo kako je dobro sređen Kop.je poznato nama ali eto nadamo se da će izgradnjom Metro stanica trgovi kao Slavija dobiti novo ruho,pločnike ,fontane, da se podsetimo cele zona Knez Mihajlove je tako sređena kao predfaza Metrou kao i Vuk,eto rekoše da će menjati urb.plan da se dozvoli izgradnja visokih zgrada duž trasa Metroa da bi se privukao biznis.
mlocinywidok3xj8.jpg

Evo kako bi izgledao kraj trase Metroa na kraju NBG,kao hub za park&ride,autobuse,tarmvaje,možda i trole,pored Ump-a..
a23_b23_1_10_08_1.jpg

a21_a22_b21_b22_01_10_08_5.jpg

Ovakve stanice plitkog tunela bi se savršeno uklopile u arhitekturu NBG-a,pogledajte koliko samo prostora za parking može da ostane kao i za trgove ili kao slobodne površine a levo se vidi i biciklistička staza
 







Ovo je dugačija verzija plana linija metroa u Beogradu.

Linija 1 sa podlinijama bi ostala ista kao u mom predhodnom predlogu

Prva faza od Starog Merkatora do Cvetkove pijace sa ogrankom do Bloka 45 i tehničkom bazom iza bloka

Linija 2 se bitno koriguje , pa ako bi se kopalo dubinski "krticom" trasa može biti drugačija. Opet kreće sa Dorćola i Cara Dušana da bi ovaj put krenula Takovskom pa ispod Kneza Miloša, da bi malim skretanjem bio uhvaćen Prokop, a dalje ispod Senjaka ka Hipodromu gde bi se opet ižlo nadzemno, zbog Mosta preko Ade i povoljnog ulaza pod Banovo Prdo tj Požešku, bez jakih uspona (sa nadvožnjaka pa pod zemlju, savladjuje se denivelacija. Jedan krak bi se nakomn Prokopa odvojio ka Autokomandi. A sa Novim Beogradom krak preko Ade.

Druga faza Dorćol-Labudovo brdo sa krakom do Autokomande i vezom m ostom preko Ade ka blokovima N BGDa

Linija 3 bi polazila od Studentsdkog trga, pa ispod Kosovske i Tašmajdana krivinom ka Slaviji. Ta linija bi imala strateške kopče sa linijom 1 zbog konbinovanja linija. Dalje od Slavije do Autokomande pa ispod Vojvode Stepe, dalje kroz Novu Banjicu ispod trase tramvaja pa pavac ka Miljakovcu, gde bi se moglo razmisliti o još jednoj garaži za vozove. A opet kod Autokomande se odvaja linija ka Konjarniku ispod Ustaničke.

treća faza Kakemegdan-Tašmajdan-Slavija-Autokomanda-VojvodeStepe-Nova Banjica-Miljakovac sa dodatnim krakom Autokomanda-Dušanovac-Konjarnik

Mogućnost da se Karaburma i Konjarnik spoje metroom preko Mirijeva u kružnu liniju.

Linija 4 bi polazila od okretnice 16 na karaburmi, pa Marije Gregoran do patrijaršije i 29 novembra, da bi sa tri kraka u račvu, prva bi išla ka Dorćolu, druga ka Takovskoj i Kneza Miloša, a treči ka Novom Beogradu sa stanicom u centru "kod Politike" Treba proceniti gde bi se mogao ostvariti spoj sa pravcenm ka N BGD već u nivou Narodnog Fronta ili provući duplu trasu do pred most preko save, sa time poduplanom stanicom kod Ekonimskog.

Četvrta faza Centar-Karaburma

Osim strateškog spoja linija u strogome centru, postoji široka periferijska veza linija obručem Hala Limes N BG-Železnička N BG-Most preko Ade-Senjak-Autokomanda (eventualno još Konjarnik-Mirijevo.Karaburma) koja bi omogućila jak i brz saobraćaj periferijskim linijama bez ulaska u centar grada.

Postavka mreže omogućava izvođenje u fazama, sa time što svaka faza može biti puštena u rad, i davati efekte u saobraćaju nezavisno od sledećih još neizgrađenih.
 
Drugari nabasah na kompu na booklet o belamu na 10tak strana,nema u njemu nista novo osim sto je lepo uradjen render kako treba da izgleda stanica kod vuka,vidi se i zgrada fakulteta i beovoz,tacno po visini se vide,takodje postoje renderi stanica trg republike i akademija,a i mapa preko cele strane na kojoj se vidi trasa i ilustrovani su najvazniji objekti pored kojih prolazi trasa.Pokusacu da uploadujem uskoro.
 
E bilo bi super da odgledamo rane radove nazovi stručnjaka :kafa:
 
I dalje trzaju,ovde je bar jasnije

21. 07. 2010
PRESS
Bez promene studije o izgradnji metroa
U Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda ističu da poslednje studije o izgradnji metroa neće biti menjane, pa će projekat samo nastaviti da se razvija na dogovorenim rešenjima

Prva linija „Ustanička - Novi Beograd" najverovatnije će biti izgrađena u okviru međudržavne saradnje sa Francuskom.
Kao što je već poznato, tom linijom prevoziće se putnici od Konjarnika, preko Bulevara kralja Aleksandra, Trga Nikole Pašića i Kalemegdana, do Novog Beograda. Jedino je neizvesno kuda će metro prelaziti Savu, a moguća rešenja su Brankov most ili izgradnja posebnog mosta u te svrhe.
- Iako je u načelu dogovoren osnovni izgled metro sistema u prestonici, detalji će biti poznati tek kada bude završen projekat. Ostaje da se odluči da li će u Bulevaru kralja Aleksandra metro ići podzemnom ili nadzemnom trasom, a stručnjaci se dvoume i oko toga da li da glavna stanica bude na Trgu Republike ili na Trgu Nikole Pašića - kažu u Direkciji. Beogradski metro sistem imaće tri linije, kretaće se pod zemljom, ulicama, kao i nadvožnjacima.

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/126338/Bez+promene+studije+o+izgradnji+metroa.html

Znaci oce i kroz bulevar u tunelu da bude samo da bude mutirani belam,stvarno ne vredi spekulisati,bolje sacekati prvi septembar i videti sta ce biti tada receno
 
^^
:mad:

Oni se pitaju da li ce i u Bul. kralja Aleksandra biti nadzeman ili podzeman!?! :rant:

Sto ce reci, da ce u Bul. Z. Djindjica i Bul. M. Pupina biti, kako oni to odluce, najverovatnije nadzeman! :rant:



Ja bih se radije gurao u autobusima/trolejbusima/tramvajima narednih 30 godina, pa da projekat metroa u Bgd-u saceka bolje dane, sposobnije ljudstvo... :|
 
Ja mislim da oni vrše pritisak na Đilasa,a ove jadikovke su im jer, nisu sigurni šta će Francuzi da im kažu,a posle ovih tekstova usledila je izjava Mrkonjića o teškom Metrou,uostalom ako se njihova studija neće menjati uopšte kako kažu,već će se razvijati u dogovorenim rešenjima,poenta je kako Lrt pretvorirti u klasični Metro,odgovor je nema rešenja jer će cena takvog poduhvata da bude vrlo jasna,Metro košta toliko a Lrt ovoliko...jednostavno to ne može da košta 345 mil. veće duplo ili mnogo više...i zbog toga se oni znoje,zaštićena trasa tipa Berlinskog zida na površini Bulevara je nemoguća,baš kao i u Bulevaru Đinđića gde bi rola koster ušao u anale projektovanja šinskih sistema,e s obzirom da je cela priča otišla kod svetskih experta Alstoma i Ežisa,tu se njihovo nestručno putovanje završava. :kafa:
Zweisystem replies: I did not want to confuse the issue with light-metro. As the one of the transit specialists I consult with said; “Light-metro has the capacities of LRT, but with the cost of a heavy rail metro.

Kratka reportaža i Sumorna budućnost "Metroa" na površini u Bulevaru..:notok:
KHDRTA3.jpg

CarOnRoofADI2.jpg

CarOnTrackSAN2.jpg

EngineersCheck2533afterWLRsmash.jpg

RoyalPoliceDoWhatTheyLike.jpg

BinghamRoadCrash.jpg

A evo ga stigao,spustio se jadnik iz Bulevara u podzemnu stanicu Vukov spomenik ovu liniju bih nazvao"Mučenička"
148840867_61dd829d92_o.jpg

E da,reportaža se završava,tako što starija sugrađanka izlazi iz Lrv-a,rasščupana i vidljivih modrica glasno komentarišući "sada sam se vozila i više nikad",dok iz suprotno pravca NBG-a iz voza izlazi sugrađanka koja povraća na stanici posle vožnje rola-kosterom na Nbg :D
 
stvarno nisu normalni. što se bre više ne okanu tog BeLaM-a i puste ljudima koji znaju kako se gradi i projektuje metro da rade

edit: ovo gore je kucano pre vučkovog posta. pregledao sam fajl. stanice su dobro projektovane, to stoji. ne bi ja to tu ništa menjao. osim što bih Vukov spomenik spustio još malo dublje
 
2012":2mduawch je napisao(la):
Ja mislim da oni vrše pritisak na Đilasa,a ove jadikovke su im jer, nisu sigurni šta će Francuzi da im kažu,a posle ovih tekstova usledila je izjava Mrkonjića o teškom Metrou,uostalom ako se njihova studija neće menjati uopšte kako kažu,već će se razvijati u dogovorenim rešenjima,poenta je kako Lrt pretvorirti u klasični Metro,odgovor je nema rešenja jer će cena takvog poduhvata da bude vrlo jasna,Metro košta toliko a Lrt ovoliko...jednostavno to ne može da košta 345 mil. veće duplo ili mnogo više...i zbog toga se oni znoje,zaštićena trasa tipa Berlinskog zida na površini Bulevara je nemoguća,baš kao i u Bulevaru Đinđića gde bi rola koster ušao u anale projektovanja šinskih sistema,e s obzirom da je cela priča otišla kod svetskih experta Alstoma i Ežisa,tu se njihovo nestručno putovanje završava. :kafa:
Zweisystem replies: I did not want to confuse the issue with light-metro. As the one of the transit specialists I consult with said; “Light-metro has the capacities of LRT, but with the cost of a heavy rail metro.

Kratka reportaža i Sumorna budućnost "Metroa" na površini u Bulevaru..:notok:
http://www.croydon-tramlink.co.uk/pictures/gallery/misc/KHDRTA3.jpg
http://www.croydon-tramlink.co.uk/pictures/gallery/addington/AddingtonVillage/CarOnRoofADI2.jpg
http://www.croydon-tramlink.co.uk/pictures/gallery/centre/Sandilands/CarOnTrackSAN2.jpg
http://www.croydon-tramlink.co.uk/p...llesleyRd/EngineersCheck2533afterWLRsmash.jpg
http://www.croydon-tramlink.co.uk/pictures/gallery/centre/EastCroydon/RoyalPoliceDoWhatTheyLike.jpg
http://www.croydon-tramlink.co.uk/pictures/gallery/beckenham/Addiscombe/BinghamRoadCrash.jpg
A evo ga stigao,spustio se jadnik iz Bulevara u podzemnu stanicu Vukov spomenik ovu liniju bih nazvao"Mučenička"http://static.flickr.com/54/148840867_61dd829d92_o.jpg
E da,reportaža se završava,tako što starija sugrađanka izlazi iz Lrv-a,rasščupana i vidljivih modrica glasno komentarišući "sada sam se vozila i više nikad",dok iz suprotno pravca NBG-a iz voza izlazi sugrađanka koja povraća na stanici posle vožnje rola-kosterom na Nbg :D
:lool::lool::lool:
 
Jbt. koja fotka. Kao neki kult Boga Hada u metro verziji. Bas se uklapa u celokupnu temu.
 
Svi građani će postati članovi tog kulta,eto mogli smo i da se klanjamo Azerbejdžanskom predseniku na glavnoj stanici Metroa ispod Skupštine(ponuda još važi!) samo nek donira par stanica,za građane bolji poklon od sređivanja Tašmajdanskog parka a i pored njegove biste prolazili bi milion građana godišnje,to bi mu se baš dopalo,ozbiljno. :kafa: a moj komentar na tekst iz"Beogradskog Vremena" je da konačno postavljaju slike klasičnog Metroa iz Beča,a vestibil deluje moćno ;)
 
Ovi sto crtaju karte nekih metro linija, samo da znaju da ne moze da bude Linija 1 da ide do zemuna i istovremeno do blokova, to je glupost od gluposti. Uopste nije problem nazvati ih Linije 1 i 2 i ako se spajaju i dele istu trasu u centru grada.
 
Vrh