@STF,Thanks! pa dosta sam se interesovao za sve ovo vreme baš mi postalo hobi ali i borba kao i većini nas na Beobuildu,čitajući razne studije,projekte,na svetskim sajtovima ima obilje podataka o svemu o čemu rasparavljamo,hoću reći sve su već negde to odradili pa nije da izmišljamo toplu vodu,mada ima i toliko noviteta na tom polju da i stručnjacima nije lako,e ono o čemu pričasmo za kratke deonice Trg-Vuk možda jeste kratka deonica za vožnju,ali iz mog ličnog iskustva u stranim gradovima sam često išao od tačke do tačke da bih stigao što više delova gradova da pogledam,tako sam i mislio da bi te kratke relacije koristili pre svega turisti,strani ali i pola Srbije i region koji bi dolazili da se provozaju famoznim Beogradskim Metroom i to baš Vuk-Trg.R-Nbg, jer se sada šoping zona prostire od Kalemegdana-Vuk-a sada posle rekonstrukcije i gornji deo Bulevara prema Ustaničkoj,a to da Metro povezuje predgrađa sa centrom ili kraj sa krajem već imamo primer sa Bevozom pa prednosti nije teško shvatiti posebno kada proradi od septembra,a zato i napisah da je Metro linija rentabilna tek kada je dužine od 14-18km minimum,
@Mare Car,Kapiram tvoj predlog za plitke tunele ali, gradnja istih ispod starog Beograda predstavljalo bi ogroman saobraćajni,estetski,ekološki,imovinsko-pravni problem,izmeštanja instalacija,a i gradnja bi bila mnogo duža,Metro krtica dnevno prođe od 30-40 m kompletno obloženog tunela sa betonskim elementima(prava automatizovana fabrika),bez ikakvog remećenja na površini pa brzina takve gradnje nema konkurenciju, a može naravno da tunel duž trase menja kote plići dublji zavisno od konfiguracije tla ali kada krtica krene ona ide projektovanom trasom do kraja recimo može sa starog BG da ispod Save izađe na površinu pa onda da krene gradnja u otvorenom rovu,NBG sa druge strane je dobro tlo za plitke tunele i zbog peska kao i širine Bulevara ne bi se remetili saobraćajni tokovi,to bi jeftinije rešenje,na gornjoj ploči ostaju slobodne površine,uposlila bi se domaća operativa i interesi,dok bi stubovi na Nbg bili lošije rešenje,zauzimanje površina a i razlika u ceni jedne i druge varijante ne bi bila značajna,s tim što je i to bolje od gradnje na površini na Nbg.
@times 12
Prokop i stanicu NBG ne bi trebalo da promašiš
Da li će Francuzi predložiti Metro most ili tunel ispod Save? vidimo dubinu od-30 m.(Vukov Spomenik -43)
Na ovom prikazu vidimo dubinu oko -16 m. ispod temelja zgrada i podzemnih instalacija.