nikola32
Vidi se da si nov na forumu što je lepo, ali se ipak upoznaj sa drugarima pre nego što nešto napišeš,ja sam ikona PROTIV LRT a ne za,jer ako nastaviš tako obrnuto da pominješ sve forumaše biće tumbanje a ko si LRT lobista znači žešće te pogađaju moji postovi,BRAVO za mene!a ako si se priključio da me provociraš biću ti žestok protivnik ček samo da krenem oko LRT :lol: a ovo za Sofiju bio sam ,u poslednje vreme su se trudili ali Sofiju možeš da porediš sa manjim gradovima tipa Zagreb , za sada Beograd ostaje Balkanski N.Y jer Atina je ipak mediteranska Metropola.
A evo da ti ponovim post jer slabo čitaš...
Slažem se sa shmeksijem,jedino oko zemljišta nisam siguran jer su posle milionskih iznosa počeli da ga poklanjaju,za neki porez jesam ali od onih koji zarađaju na Beograđanima kao Parking servis i sl.a za samodoprinos da ali ne da nam grade Tramvaj umesto Metroa,čak i neka taksa za Metro od onih koji prijavljuju boravak tj.novodošle uostaom najbolje je uzeti od atomobila za svaku registraciju odbiti od takse puteva Srbije u korist Metroa to bi bilo najracionalnije ...jer ako recimo građani Subotice ili Niša ne žele da se izdvaja iz budžeta za kredit za Metro onda i Beograđani mogu reći ne želimo da se izdvaja za auto put do Subotice ili Dimitrovgrada jer evo recimo Vojvodina put se javila da sa Hrvatskim Konstruktorom ima pravo da traži da gradi put kroz Vojvodinu dok se u Beogradu mnogo firmi sa tog područija angažuje na rekonstrukciji Bulevara,pruga,objekata svaki uloženi dinar u Beogradu dobar deo ide firmama iz cele Srbije koje su trenutno angažovane na svim većim gradilištima u Beogradu,iz Šabca,Novog sada,Užica,Niša,Kragujevca itd e sad izgradjom Metroa u Beogradu najveći deo novca bi otišao cementarama u Vojvodini,Kosjeriću.Železari Smederevo,industriji kablova,mašina isl.i desetinama podizvođača iz cele Srbije bez obzira što je glavni izvođač strana firma evo primer rekonstrukcije Bulevara ni jedna firma od desteak podizvođača nije iz Beograda,prema tome zaista ako potpuno stanu velike investicije u Beogradu svi iz untrašnjosti mogu samo da kukaju
Vidi se da si nov na forumu što je lepo, ali se ipak upoznaj sa drugarima pre nego što nešto napišeš,ja sam ikona PROTIV LRT a ne za,jer ako nastaviš tako obrnuto da pominješ sve forumaše biće tumbanje a ko si LRT lobista znači žešće te pogađaju moji postovi,BRAVO za mene!a ako si se priključio da me provociraš biću ti žestok protivnik ček samo da krenem oko LRT :lol: a ovo za Sofiju bio sam ,u poslednje vreme su se trudili ali Sofiju možeš da porediš sa manjim gradovima tipa Zagreb , za sada Beograd ostaje Balkanski N.Y jer Atina je ipak mediteranska Metropola.
A evo da ti ponovim post jer slabo čitaš...
Slažem se sa shmeksijem,jedino oko zemljišta nisam siguran jer su posle milionskih iznosa počeli da ga poklanjaju,za neki porez jesam ali od onih koji zarađaju na Beograđanima kao Parking servis i sl.a za samodoprinos da ali ne da nam grade Tramvaj umesto Metroa,čak i neka taksa za Metro od onih koji prijavljuju boravak tj.novodošle uostaom najbolje je uzeti od atomobila za svaku registraciju odbiti od takse puteva Srbije u korist Metroa to bi bilo najracionalnije ...jer ako recimo građani Subotice ili Niša ne žele da se izdvaja iz budžeta za kredit za Metro onda i Beograđani mogu reći ne želimo da se izdvaja za auto put do Subotice ili Dimitrovgrada jer evo recimo Vojvodina put se javila da sa Hrvatskim Konstruktorom ima pravo da traži da gradi put kroz Vojvodinu dok se u Beogradu mnogo firmi sa tog područija angažuje na rekonstrukciji Bulevara,pruga,objekata svaki uloženi dinar u Beogradu dobar deo ide firmama iz cele Srbije koje su trenutno angažovane na svim većim gradilištima u Beogradu,iz Šabca,Novog sada,Užica,Niša,Kragujevca itd e sad izgradjom Metroa u Beogradu najveći deo novca bi otišao cementarama u Vojvodini,Kosjeriću.Železari Smederevo,industriji kablova,mašina isl.i desetinama podizvođača iz cele Srbije bez obzira što je glavni izvođač strana firma evo primer rekonstrukcije Bulevara ni jedna firma od desteak podizvođača nije iz Beograda,prema tome zaista ako potpuno stanu velike investicije u Beogradu svi iz untrašnjosti mogu samo da kukaju