Šta je novo?

Marina "Dorćol" - (Stambeni kompleks)

Screenshot_20240605_003503_edit_349211089698814.jpg
Screenshot_20240605_003508_edit_349194185756736.jpg
Screenshot_20240605_003511_edit_349175948791427.jpg
 
Pročitao sam u tekstu u politici da su rukavac a samim tim i marina u vlasnistvu toplane? Znaci da se ovi poprilicno lazno oglasavaju jer nemaju veze sa samom marinom.
 
Значи оволико планирају да оставе обичном пуку. Као код Саванове. Ко хоће ниво изнад мораће да плати.
screenshot_20240605_003511_edit_349175948791427-jpg.200655
Sviđa mi se kako izgleda. Ozbiljno razmatram investicioni stan ovde. Tj. dvoumim se između novih proširenja BNV, Marine Dorćol, ili eventualno 2 investiciona u Belmondu obzirom da je cena kvadrata otprilike 2x niža u odnosu na Marinu Dorćol i prvi red do reke u BNV (ne zanima me ništa drugo do prvog reda uz reku)
 
Баш нам је свима овде драго због твојих успеха. Купи овде. Јесте да је најскупље али не мешаш се са градским олошем. Можеш да их пљуцнеш са овог балкона.
 
Баш нам је свима овде драго због твојих успеха. Купи овде. Јесте да је најскупље али не мешаш се са градским олошем. Можеш да их пљуцнеш са овог балкона.
meni je drago.
 
Da li ovde ima nekog pomaka ili ce biti jos jedan propao pokusaj ozivljavanja projekta ?!
 
Ima pomaka naravno, prati temu.
 
Evo još jedne male reakcije stanara.



Naime, radi se o odgovoru na promotivni tekst koji je objavila Politika 02.06.2024. pod naslovom "Marina Dorćol u sedam faza, početak gradnje ove godine". Ovaj odgovor Politika nije htela da objavi, ali Danas jeste.
 
Evo još jedne male reakcije stanara.



Naime, radi se o odgovoru na promotivni tekst koji je objavila Politika 02.06.2024. pod naslovom "Marina Dorćol u sedam faza, početak gradnje ove godine". Ovaj odgovor Politika nije htela da objavi, ali Danas jeste.

Klasični NIMBY argumenti jer gospoda koja žive u postojećim zgradama smatraju da imaju tapiju na priobalje i kako mogu boga ti da nove zgrade smanjuju provetravanje i da se automobili koriste podvožnjakom koji ima samo dve trake.
 
Za taj deo se slažem da je besmislen kao argument. Isto i o automobilima.

Ali ovaj argument je već sasvim na mestu:

Znatno veći deo zelenih površina, skoro 31.000 m², nalazi se u nivou drugog sprata na visini od 8 m, na ravnim krovovima postamenata i garaža, zatim u delu ravnih krovova i terasa objekata, kao i u žardinjerama.

Uvidom u studiju konstatovali smo da je kroz uslove za projektovanje bilo zadato da kompleks treba da ima minimalno 30% zelenih površina u kontaktu sa tlom, dok je predmetnim projektom predviđeno samo 10%.

Ne mogu se privatne zelene površine na krovovima i terasama računati kao zelene površine.
 
Dodao bih jednu estetsku zamerku, koja se vrlo jednostavno da ispraviti. Zašto opet crni paneli? Baš ista firma je uglavnom u drugim gradovima koristila belu boju.
 
Evo još jedne male reakcije stanara.



Naime, radi se o odgovoru na promotivni tekst koji je objavila Politika 02.06.2024. pod naslovom "Marina Dorćol u sedam faza, početak gradnje ove godine". Ovaj odgovor Politika nije htela da objavi, ali Danas jeste.
Ih kada bi stararima dali po koji stan u ovom projektu, kao svojevremeno njihove sadasnje stanove, ne bi nista od toga bio problem. Glavni problem je sto potomci vise ne mogu da dobiju stan do reke, a da ga ne plate.
 
Зеленило доступно само из птичје перспективе, и незамисливо грозно саобраћајно повезивање су црвене линије. А сва остала прича је будалаштина.
 
Pritom koja ironija da kukaju na 1100 garažnih mesta predviđenih projektom, dok njihova vozila na javnom parkingu zauzimaju nepreglednu površinu, i pritom ni to nije dovoljno nego se parkiraju po pešačkim stazama i ulici, travnatim površinama kod Dunavske itd.
 
Зеленило доступно само из птичје перспективе, и незамисливо грозно саобраћајно повезивање су црвене линије. А сва остала прича је будалаштина.
Зашто су и даље опстали подвожњаци на Дорћолу након укидања пруге. Због њих је немогуће направити нормалну раскрсницу.
 
А још живе у насељу које је пробијео насиљем, односно рушењем пола доњег Дорћола.

И колико год волео дунавски кеј онако раскошан блок који се испречио испред највећег дела центра града према Дунаву једноставно није поштен према остатку града и његовим становницима. И видимо шта су урадили од толиког луксуза - Паркинг и запуштени терени и јавне површине.
 
Pritom koja ironija da kukaju na 1100 garažnih mesta predviđenih projektom, dok njihova vozila na javnom parkingu zauzimaju nepreglednu površinu, i pritom ni to nije dovoljno nego se parkiraju po pešačkim stazama i ulici, travnatim površinama kod Dunavske itd.
Travnatim povrsinama kod Dunavske, npr na mestu gde je bila pruga se parkiraju vecinom ljudi koji ne stanuju u tom kraju,
 
А још живе у насељу које је пробијео насиљем, односно рушењем пола доњег Дорћола.

И колико год волео дунавски кеј онако раскошан блок који се испречио испред највећег дела центра града према Дунаву једноставно није поштен према остатку града и његовим становницима. И видимо шта су урадили од толиког луксуза - Паркинг и запуштени терени и јавне површине.
A zamisli da je uradjen ceo na isti nacin kao sto ce biti marina dorcol, 10% zelenih povrsina, tacnije zardinjere sa patuljastim drvecem
 
Мех, зарад Марине барем није порушено пола најлепшег градског насеља у центру.

Друштво у ком се паралелно формирају Калуђерица и овај кварт на Дунавском кеју је очигледан пример огромне неједнакости.

Исто је и сада, овај град са све Марином Дорћол се зида за победнике, грађани су поражени. Некада победници револуције, сада победници транзиције.
 
Vrh