Sviđa mi se kako izgleda. Ozbiljno razmatram investicioni stan ovde. Tj. dvoumim se između novih proširenja BNV, Marine Dorćol, ili eventualno 2 investiciona u Belmondu obzirom da je cena kvadrata otprilike 2x niža u odnosu na Marinu Dorćol i prvi red do reke u BNV (ne zanima me ništa drugo do prvog reda uz reku)Значи оволико планирају да оставе обичном пуку. Као код Саванове. Ко хоће ниво изнад мораће да плати.
meni je drago.Баш нам је свима овде драго због твојих успеха. Купи овде. Јесте да је најскупље али не мешаш се са градским олошем. Можеш да их пљуцнеш са овог балкона.
Evo još jedne male reakcije stanara.
Objekti koji narušavaju humani ambijent priobalja: Pogled na projekat „Marine Dorćol“ iz komšijskog ugla
Podstaknuti tekstom objavljenim u vašem listu, dana 02.06.2024. godine, pod naslovom "Marina Dorćol u sedam faza, početak gradnje ove godine", kao komšije iz neposrednog okruženja, koje smatraju da za najavljeni početak gradnje apsolutno nisu ispunjeni neophodni uslovi, želimo da damo svoje...www.danas.rs
Naime, radi se o odgovoru na promotivni tekst koji je objavila Politika 02.06.2024. pod naslovom "Marina Dorćol u sedam faza, početak gradnje ove godine". Ovaj odgovor Politika nije htela da objavi, ali Danas jeste.
Znatno veći deo zelenih površina, skoro 31.000 m², nalazi se u nivou drugog sprata na visini od 8 m, na ravnim krovovima postamenata i garaža, zatim u delu ravnih krovova i terasa objekata, kao i u žardinjerama.
Uvidom u studiju konstatovali smo da je kroz uslove za projektovanje bilo zadato da kompleks treba da ima minimalno 30% zelenih površina u kontaktu sa tlom, dok je predmetnim projektom predviđeno samo 10%.
Ih kada bi stararima dali po koji stan u ovom projektu, kao svojevremeno njihove sadasnje stanove, ne bi nista od toga bio problem. Glavni problem je sto potomci vise ne mogu da dobiju stan do reke, a da ga ne plate.Evo još jedne male reakcije stanara.
Objekti koji narušavaju humani ambijent priobalja: Pogled na projekat „Marine Dorćol“ iz komšijskog ugla
Podstaknuti tekstom objavljenim u vašem listu, dana 02.06.2024. godine, pod naslovom "Marina Dorćol u sedam faza, početak gradnje ove godine", kao komšije iz neposrednog okruženja, koje smatraju da za najavljeni početak gradnje apsolutno nisu ispunjeni neophodni uslovi, želimo da damo svoje...www.danas.rs
Naime, radi se o odgovoru na promotivni tekst koji je objavila Politika 02.06.2024. pod naslovom "Marina Dorćol u sedam faza, početak gradnje ove godine". Ovaj odgovor Politika nije htela da objavi, ali Danas jeste.
Belina ogavno posivi i pozuti vremenom.Баш где треба да се истиче белина, на обалама река, наша новоградња углавном истиче огавне црне, тамно браом и сиве тонове.
Зашто су и даље опстали подвожњаци на Дорћолу након укидања пруге. Због њих је немогуће направити нормалну раскрсницу.Зеленило доступно само из птичје перспективе, и незамисливо грозно саобраћајно повезивање су црвене линије. А сва остала прича је будалаштина.
Опет и то сивило као на твојој профилној је светлије од ових мрачних тонова које имамо на БнВ здањима, К дистрикту, Декијевој зград на Косанчићу, и сл.Belina ogavno posivi i pozuti vremenom.
Travnatim povrsinama kod Dunavske, npr na mestu gde je bila pruga se parkiraju vecinom ljudi koji ne stanuju u tom kraju,Pritom koja ironija da kukaju na 1100 garažnih mesta predviđenih projektom, dok njihova vozila na javnom parkingu zauzimaju nepreglednu površinu, i pritom ni to nije dovoljno nego se parkiraju po pešačkim stazama i ulici, travnatim površinama kod Dunavske itd.
A zamisli da je uradjen ceo na isti nacin kao sto ce biti marina dorcol, 10% zelenih povrsina, tacnije zardinjere sa patuljastim drvecemА још живе у насељу које је пробијео насиљем, односно рушењем пола доњег Дорћола.
И колико год волео дунавски кеј онако раскошан блок који се испречио испред највећег дела центра града према Дунаву једноставно није поштен према остатку града и његовим становницима. И видимо шта су урадили од толиког луксуза - Паркинг и запуштени терени и јавне површине.