Parking neće sigurno jer će uz svaki stan biti obavezna kupovina parking mesta. Drugo ko kupi stan u Marini Dorćol mislim da mu nije stalo do korišćenja sadržaja komšijskog naselja koje je vreme već odavno pregazilo, jer da jeste kupio bi stan u tom naselju i prošao višestruko jeftinije i pored toga dobio bi stan u koji bi mogao sad odmah da se useli bez čekanja da Marina Dorćol bude izgrađeno. Cenim ipak da ko želi stan u Marini Dorćol ipak mu je više stalo do sadržaja koji će imati u marini.
To je kao da su recimo 2010 godine ljudi koji su kupili stanove u Belvilu koristili sadržaje bloka 70 (npr. vodili decu da se igraju tamo) pored neuporedivo boljeg sadržaja u Belvilu.
Cenim da će biti takav odnos između komšijskih naselja i u ovom slučaju. Treba videti kakva su bila iskustva ljudi iz bloka 70 sa Belvilom pre 15 godina pa eventualno doneti neke zaključke spram toga. Ali mislim da sy tada ljudi bili znatno mudriji nego danas, pa da starosedeocima iz bloka 70 nije smetalo to što se gradi Belvil.
Na kraju krajeva, mislim da je znatno veća šansa da deo stanara iz starih zgrada (mlađa i urbanija ekipa) koristi deo sadržaja Marine Dorćol (restorani, kafići, spa centar i drugo, što naravno podržavam apsolutno) nego obrnuto.
Verujem i da će jedan malo deo stanara starih blokova takođe biti kupac stanova u Marinu.
Na primer moj blizak drugar, veoma uspešan, koji živi u jednoj od zgrada na donjem dorćolu je takođe žešće zagrejan za Marinu i kaže mi pre neki dan "da kupim tamo stan i da se konačno častim Urusom" (jer sada auto u toj klasi ne bi bilo logično da vozi i parkira tu gde trenutno živi).
Da sumiram, ima mesta za sve, i za starosedeoce i za novopridošle, potrebno je samo da imamo malo razumevanja.
Mene isto strašno zanima ovaj projekat jer bi kupio jedan investicioni stan tu, tako da hajde sa budemo svi stay tuned i da gledamo koje ćemo imati benefite od toga bilo da imamo stan tu (bilo za život bilo investicioni), bilo da smo stanari starih zgrada.
Možda ako se radi o malteru i kreču. Za ovu cenu kvadrata sigurno mogu da stave panele koji ne žute.Belina ogavno posivi i pozuti vremenom.
Naprotiv. Mislio sam na sve one ostale koje ceo grad koristi zato što maltene nijedno novo naselje izgrađeno od 90ih pa na ovamo nije pružilo adekvatne zelene površine svojim žiteljima.Koje zelene površine, one na kojima su parkirani automobili?
А не сада јавни сектор жели да прода сваки педаљ земљишта како би зграбио паре и онда условљава приватника шта ће да ради са тим земљиштем, да га користи за јавну инфраструктуру.
Meni se arhitektonski projekat dopada* i nadam se da se ne odnosi na mene ovo za "pljuvanje" pošto mi to nikako nije bio cilj. A ako smo već došli do atmosfere u kojoj se svaka kritika shvata kao pljuvanje, onda ne znam čemu više može da služi javni forum na kome svi imaju pravo da iznesu svoje mišljenje.Мени је заиста невероватно да је неко и против овог пројекта. Пројекат је приватан, нема везе за неком "комбинацијом" људи на власти, пројекат не нарушава никакву историјску целину, а архитектонски свакако представља једно освежење за Београд. Од још једног ругла, направиће се једно од најлепших градских места. Наравно, свако има право да му се нешто не допада, али чини ми се да пљување по сваком пројекту већ представља једно правило и израз личних фрустрација.
Велики поздрав. Заиста, није теби било упућено. Све најбоље од срца.Meni se arhitektonski projekat dopada* i nadam se da se ne odnosi na mene ovo za "pljuvanje" pošto mi to nikako nije bio cilj. A ako smo već došli do atmosfere u kojoj se svaka kritika shvata kao pljuvanje, onda ne znam čemu više može da služi javni forum na kome svi imaju pravo da iznesu svoje mišljenje.
* Mada sam i dalje mišljenja da je moglo manje prostora da se izdvoji za zgrade, a više za otvorene prostore, makar bili privatni, a ne javni.
Боље да буду и такве зелене површине за срање керова, него да за то буду тротоари, као што је у добром делу града… Срања керова ће бити док не буде неко почео да пише казне за власнике који не уклањају гованца.Kao шта их користи? Као јавни тоалет за керове?
Ок је да површина буде заштићен еко систем / шума, ок је да буде парк, ок је да буде пуна дрвећа / жбунова, ок је да буде паркинг, ок је да буде игралиште, ок је да буде псећи парк али "зелене површине" како су прављене су потпуно сумануте и представљају траћење ограничене јавне површине на неодржаване травњаке. Јер не може зелена површина да буде И заштићен екосистем И паркинг И парк И псећи парк И дечије игралиште. Апсолутно не кривим будуће станаре овог комплекса што не желе да им се деца играју у "зеленилу" пуном ђубрета, псећег измета и урина и сломљеног стакла.
За време социјализма је свака парцела била власништво државе па је држава могла да користи парцеле мешано, сада када су парцеле приватне држава треба да ван њих обезбеди земљиште за парк, дечије игралиште, псећи парк итд. итд. А не сада јавни сектор жели да прода сваки педаљ земљишта како би зграбио паре и онда условљава приватника шта ће да ради са тим земљиштем, да га користи за јавну инфраструктуру.
Уместо да држава искористи парцелу за парк чиме не само да не би добила паре већ би морала да их троши, држава би да прода парцелу за паре и онда условљава новог власника те парцеле да он троши своје паре да изгради јавни парк за све грађане на парцели коју је већ купио од државе. А ако неће онда је он зао и похлепан. Па неће да може тако другови
Iskreno nisam, ali pogledacu kad budem imao vremena. Na sta da obratim paznju?@asimo da li si pogledao retrospektivu projekata na ovoj temi koji su bili predlagani za marinu dorcol Da li si uočio nesto .
"Дека инжењеринг" сада гради виле у низу на Дедињу, то је плац где је некада била вила "Црногорка". О томе сам писао пре две године на подтеми "Разни пројекти" https://forum.beobuild.rs/threads/razni-projekti.546/page-387#post-932703Slažem se, za mene je Novi Dorćol generalno možda i najlepši realizovan projekat te veličine (naselje) do sada u BG.
Da li znaš možda šta Deka sledeće planira da gradi? Posle Novog Dorćola mogu samo da zamislim kako će im izgledati sledeći projekat.
Da obratis pažnju na porast gustine i kvadrata i zauzetos parceleIskreno nisam, ali pogledacu kad budem imao vremena. Na sta da obratim paznju?
On da ima love kupio bi urusa odma ,kakve veze ima gde živiParking neće sigurno jer će uz svaki stan biti obavezna kupovina parking mesta. Drugo ko kupi stan u Marini Dorćol mislim da mu nije stalo do korišćenja sadržaja komšijskog naselja koje je vreme već odavno pregazilo, jer da jeste kupio bi stan u tom naselju i prošao višestruko jeftinije i pored toga dobio bi stan u koji bi mogao sad odmah da se useli bez čekanja da Marina Dorćol bude izgrađeno. Cenim ipak da ko želi stan u Marini Dorćol ipak mu je više stalo do sadržaja koji će imati u marini.
To je kao da su recimo 2010 godine ljudi koji su kupili stanove u Belvilu koristili sadržaje bloka 70 (npr. vodili decu da se igraju tamo) pored neuporedivo boljeg sadržaja u Belvilu.
Cenim da će biti takav odnos između komšijskih naselja i u ovom slučaju. Treba videti kakva su bila iskustva ljudi iz bloka 70 sa Belvilom pre 15 godina pa eventualno doneti neke zaključke spram toga. Ali mislim da sy tada ljudi bili znatno mudriji nego danas, pa da starosedeocima iz bloka 70 nije smetalo to što se gradi Belvil.
Na kraju krajeva, mislim da je znatno veća šansa da deo stanara iz starih zgrada (mlađa i urbanija ekipa) koristi deo sadržaja Marine Dorćol (restorani, kafići, spa centar i drugo, što naravno podržavam apsolutno) nego obrnuto.
Verujem i da će jedan malo deo stanara starih blokova takođe biti kupac stanova u Marinu.
Na primer moj blizak drugar, veoma uspešan, koji živi u jednoj od zgrada na donjem dorćolu je takođe žešće zagrejan za Marinu i kaže mi pre neki dan "da kupim tamo stan i da se konačno častim Urusom" (jer sada auto u toj klasi ne bi bilo logično da vozi i parkira tu gde trenutno živi).
Da sumiram, ima mesta za sve, i za starosedeoce i za novopridošle, potrebno je samo da imamo malo razumevanja.
Mene isto strašno zanima ovaj projekat jer bi kupio jedan investicioni stan tu, tako da hajde sa budemo svi stay tuned i da gledamo koje ćemo imati benefite od toga bilo da imamo stan tu (bilo za život bilo investicioni), bilo da smo stanari starih zgrada.
Нови Дорћол је такође прегломазан, Цвијићева палата би боље испала да су прозори ужи, а витки...Samo nemoj trolovati i silovati neke teme pošto si sumnjivo lice
Inače slažem se da nam je potreban iskorak u arhitekturi a posebno stambenoj, zato sam se i zalagao za Zahin projekat i pored problematične lokacije pošto je ona trebala da postane benchmark za ostale. Pisao sam dosta na forumu o bitnosti projekata Cvijićeva Palata i Novi Dorćol u pogledu podizanja kvaliteta fasadnih obloga i opšteg utiska.
Ne slažem se. Ne ide da voziš Urusa tražeći svaki dan po 15 minuta parking mesto, ili ostavljajući ga na zelenim površinama/nepropisno. Na stranu to i što je van pameti voziti auto u klasi Lamborghini Urus u zgradi gde 90% stanova vredni manje od tog auta. Onog trenutka kada se preseliš u ozbiljnije naselje, tog trenutka radiš na apgrejtu i ostatka životnog stila, između ostalog i auta. Moj prijatelj trenutno vozi Audi A6 kupljen pre 3 godine nov, i koji mu je za te 3 godine na 10 mesta izgreban od parkinga, i to je neki maksimum maksimuma koji bi trebalo voziti ako nemaš svoju garažu i živiš na lokaciji gde je parking snalaženje.On da ima love kupio bi urusa odma ,kakve veze ima gde živi
Nema u tim starim zgradama opcija da se kupi garaza, zato izmedju ostalog covek i hoce da se seli u Marinu Dorcol i da priusti sebi i svojoj porodici bolji kvalitet zivota, a da pri tome ostane u kraju u kojem su navikli da zive.Kakav je to sirotan kad nema pare da kupi garažu
Meni se ovo jako sviđa, ali mi nije jasno da stanovi sa ovako velikim staklenim površinama nemaju klizna vrata za terasu, već standardna. Makar mi tako deluje sa pdf-ova koje sam skinuo i oznake balkonskih vrata na tlocrtima