Šta je novo?

Lasta

Ne bih baš rekao da si u pravu. Nigde ni jednom vozaču nije zacrtana trasa kojom treba da vozi, a u smislu da ima osnov da odbije rad na nekoj liniji. To spada baš u težak oblik kršenja Ugovora o radu koji je taj vozač ko zna kad potpisao sa poslodavcem. Što bi bilo ko, a to može biti čovek i u godinama sa porodicom, dovodio sebe u situaciju da bude pokrenut disciplinski postupak protiv njega, da bude premeštan, a na kraju i uzet na zub od strane svojih nadređenih, jer apsolutno nikakav Zakon, niti neki niži akt nije na njegovoj strani. Poslodavac ga ničim nije diskriminisao, vršio mobing, ili mu davao nalog za posao za koji nije kvalifikovan, odnosno, koji mu nije u opisu radnog mesta, odnosno posla. Mnogo se traži od tamo nekog pojedinca, da skače u vatru, istupa bez osnova individualno, i to na osnovu nekih špekulacija šta bi moglo da bude, ili šta nam se sprema po našem ubeđenju. Mislim, to je glupo i neozbiljno. Lastini vozači su imali osnov da stanu, jer im je posao ugrožen zahtevom za raskid Ugovora, al i to ne može individualno. Znači, odbijanje posla tek tako ne ide, nema osnova za takav nastup, a za kolektivno istupanje sa nekim zahtevom, isto traži konkretan razlog. Kad bude zvanično sve ovo što mi ovde tu i tamo nabacimo kao nešto što se može desiti, e onda možemo da probamo da se pobunimo protiv toga, al ne kao marva, nego kao organizovana skupina, što je sve teže kod nas izgleda. Treba ljudi sami sebi da komplikuju život tek tako, onako kao usamljeni pojedinci iza koga sutra neće imati ko da stane. Lako je biti hrabar preko tuđih leđa. O svemu što se događa, mi možemo samo da nagađamo krajnji cilj, a mnogi na to ne gledaju kao ne znam kakvu pretnju za posao koji trenutno obavljaju, niti o tome mnogo razmišljaju. Zato bi tu trebali da budu sindikati, to im je glavna uloga, al nažalost oni niti se posebno oglašavaju, niti izveštavaju zaposlene o trenutnim događanjima vezanim za rad preduzeća, sem tamo nekih sitnih sindikata sa par desetina članova, koji isto tako mogu imati neki skriven cilj. Direktori su odbili da potpišu predlog o mogućem javno privatnom partnerstvu kad su u pitanju tramvaji i trolejbusi, tako da ne rade protiv interesa firme, a opet sindikata nema nigde. To što mi znamo ovde na forumu, realno velika većina zaposlenih u GSP-u ne mora biti toliko upućena, jer dosta toga u medijima i nema.
Na osnovu čega temeljiš stav da su "direktori odbili". Oba direktora - Zoran Šarac, koji je u nezakonitom v.d. statusu će potpisati ako treba i da se sruši pogon, a Nenad Ivanović, izvršni direktor za saobraćaj je faktički zamenik Zorana Šarca i takođe će sve potpisati što treba i učestvovati u svim aktivnostima koje se traže od njih. Direktori u GSP-u se pitaju koliko i članovi ovog foruma, samo što čuvaju svoje pozicije da bi ostali i dalje direktori, a ako nekome to nije jasno.
 
Ko kaže da ne smeš da odbiješ? Evo ja sam odbio 40 da vozim kada me je skidao sa 601 da idem tamo a nisam to vozio ne znam trasu. Evo jutros sam odbio i 351. Ne moze da ti da otkaz ako ti nisi u stanju da vozis liniju koju ne znas pogotovu od drugog prevoznika.
 
Na osnovu čega temeljiš stav da su "direktori odbili". Oba direktora - Zoran Šarac, koji je u nezakonitom v.d. statusu će potpisati ako treba i da se sruši pogon, a Nenad Ivanović, izvršni direktor za saobraćaj je faktički zamenik Zorana Šarca i takođe će sve potpisati što treba i učestvovati u svim aktivnostima koje se traže od njih. Direktori u GSP-u se pitaju koliko i članovi ovog foruma, samo što čuvaju svoje pozicije da bi ostali i dalje direktori, a ako nekome to nije jasno.
Ne moraš meni pričati ko je ko u firmi. Prenosim ono što je nama rečeno, za sad jesu odbili, a dal će potpisati u nekom narednom krugu ili će dovesti nekog ko hoće ja to stvarno ne znam.
Ko kaže da ne smeš da odbiješ? Evo ja sam odbio 40 da vozim kada me je skidao sa 601 da idem tamo a nisam to vozio ne znam trasu. Evo jutros sam odbio i 351. Ne moze da ti da otkaz ako ti nisi u stanju da vozis liniju koju ne znas pogotovu od drugog prevoznika.
Ko je rekao da ne možeš da odbiješ pod pravim izgovorom. Rekao si ne znaš trasu i ok, sigurno nisi rekao e ja baš neću da vozim, jer tu liniju ne držimo mi. Ne znam ni što bi to rekao. Al ne treba ni osuđivati one koji su prihvatili da je voze.
 
Ne moraš meni pričati ko je ko u firmi. Prenosim ono što je nama rečeno, za sad jesu odbili, a dal će potpisati u nekom narednom krugu ili će dovesti nekog ko hoće ja to stvarno ne znam.

Ko je rekao da ne možeš da odbiješ pod pravim izgovorom. Rekao si ne znaš trasu i ok, sigurno nisi rekao e ja baš neću da vozim, jer tu liniju ne držimo mi. Ne znam ni što bi to rekao. Al ne treba ni osuđivati one koji su prihvatili da je voze.
Pa normalno da nećeš reći tako, ali imaš 100 izgovora koje možeš da smisliš i ne mogu ti ništa.
 
Tako odbraniti i trole (a i tramvaje čija je sudbina neizvesna).
Трамваје ће набавити колико знам.
Ne treba da se obraća pažnja na njega, ovo je jezivo šta on priča. I ja se nekad palim na te nebuloze što priča, ali i ja ću ga bataliti.
Шта сам рекао језиво?
Ko kaže da ne smeš da odbiješ? Evo ja sam odbio 40 da vozim kada me je skidao sa 601 da idem tamo a nisam to vozio ne znam trasu. Evo jutros sam odbio i 351. Ne moze da ti da otkaz ako ti nisi u stanju da vozis liniju koju ne znas pogotovu od drugog prevoznika.
То је друго што си ти рекао. Тамо је речено да неко из својих убеђења неће да вози на линији пошто је не држи гсп и у знак подршке Ласти. Не треба нападати оне коју су прихватили да возе то је поента, јер су прихватили како би превозили људе из тих места.
 
Pa normalno da nećeš reći tako, ali imaš 100 izgovora koje možeš da smisliš i ne mogu ti ništa.
Pa imaš ih 100, al realno nema ih svako. 600 i kusur vozača i u pogonu Karaburma i u pogonu Novi Beograd, teško da svi mogu iskoristiti jedini pravi izgovor u vidu nepoznavanja trase, al sa druge strane imamo i mnogo vozača Mladenovca, Sopota, Barajeva itd.

No, mene mnogo više brine što imamo spajdermena od Studentskog trga pa prema Vračaru i dalje tamo Medaku i Učiteljskom, kao i ka Banjici. To je mnogo veći problem, sa sve činjenicom da reprezentativni sindikati daju izjave koje veze sa mozgom nemaju. Prave se blesavi i kad ih mi kao zaposleni teramo da daju neko normalno saopštenje, odnosno demanti ako je moguće.
 
Трамваје ће набавити колико знам.

Шта сам рекао језиво?

То је друго што си ти рекао. Тамо је речено да неко из својих убеђења неће да вози на линији пошто је не држи гсп и у знак подршке Ласти. Не треба нападати оне коју су прихватили да возе то је поента, јер су прихватили како би превозили људе из тих места.
Rekao da će nabaviti i trole. Ti stvarno veruješ u nebuloze koje priča?
 
Rekao da će nabaviti i trole. Ti stvarno veruješ u nebuloze koje priča?
Истина, имам осећај да некад даје изјаве само да се опипа пулс грађана како реагују на нешто.
Искрено се надам да ће Град набавити самостално трамваје, као и ових 25 што треба да стигне 2025. године. Истина то нико не може да гарантује.

По мени је већ преспектива уложити у бољи возни парк трамваја, него улагати у троле. Ако већ мора нека оне буду кроз јавно-приватно партерство замењене елктробусевима. Само нека трамвај буде квалитетан и 100% под набавком и коршишењем ГСП Београд.
 
Gle slučajnosti kako se ovaj botić slaže uvek sa Gangulinim idejama 😂😂
Trole ostaju, Strela što dalje od Dorćola!
Nije žvaka za seljaka što se kaže.
 
eh do vraga, bedak, ali podržavam,. doduše ga jeste bilo malo smešno slušati.

sad će nas optužiti da "ne dozvoljavamo razlike u mišljenju".

al nek pogledaju šta su oni uradili, da ljudi dobijaju otkaze ili plaćaju penale zbog istog tog neistomišljeništva, pa nek onda pričaju o tome.
 
Temsa LD13 na 461, a Sor na Banovom oko 18h. Ako je na 591 linija 560 u tom momentu takoreći "nije postojala", budući da nije bilo drugih vozila na lastinim peronima, a reč je o najjačoj prigradskoj liniji sa istih.

Vidim da izostaju zglobni Otokari. Jedini koji sam danas video u celom gradu bio je Lastrin na 581 na Sajmu. Užas.

Jedna žena kaže da je pet sati putovala iz Vranića kad je bio onaj sneg, da se (figurativno) "cedila dva sata" na poslu. A sneg pi*kin dim.
 
Temsa LD13 na 461, a Sor na Banovom oko 18h. Ako je na 591 linija 560 u tom momentu takoreći "nije postojala", budući da nije bilo drugih vozila na lastinim peronima, a reč je o najjačoj prigradskoj liniji sa istih.
Доста соло аутобуса дневно се шаље на 461, фале зглобови итекако
 
@David352

Neverovatno da tu šaku jada zglobnih linija nisu u stanju da pokriju, ako ne Lasta onda GSP vozilima odgovarajućeg kapaciteta (Solaris još bolji od Otokara, kraći, upravljiviji a sa više sedišta).

Umesto da ih izbace iz Beograda mogu ljudski remontovani mogu ispomagati trole, pokriti tramvajske režimske zamene i svakako Lastine linije. Ima ih na pretek, samo da ovi uzmu dovoljno novih za GSP. Ne treba im nov pogon za održavanje, eto im Lastin prekoputa Kosmaja.

Mogli bi i neku od 17, 18, 31 delom da pokriju odatle (polaske s Konjarnika i iz Medakovića 3), pod uslovom da Lasta premesti deo međugradskih na drugu lokaciju. Čak bi u Kosmaju mogli izgraditi nove lamele parkinga, a smanjiti broj solo, kojih pored privatnih ima i previše za ovako teške uslove eksploatacije karakteristične po preopterećenju izazvanom uzastopnim poremećajima reda vožnje.
 
@David352

Neverovatno da tu šaku jada zglobnih linija nisu u stanju da pokriju, ako ne Lasta onda GSP vozilima odgovarajućeg kapaciteta (Solaris još bolji od Otokara, kraći, upravljiviji a sa više sedišta).

Umesto da ih izbace iz Beograda mogu ljudski remontovani mogu ispomagati trole, pokriti tramvajske režimske zamene i svakako Lastine linije. Ima ih na pretek, samo da ovi uzmu dovoljno novih za GSP. Ne treba im nov pogon za održavanje, eto im Lastin prekoputa Kosmaja.

Mogli bi i neku od 17, 18, 31 delom da pokriju odatle (polaske s Konjarnika i iz Medakovića 3), pod uslovom da Lasta premesti deo međugradskih na drugu lokaciju. Čak bi u Kosmaju mogli izgraditi nove lamele parkinga, a smanjiti broj solo, kojih pored privatnih ima i previše za ovako teške uslove eksploatacije karakteristične po preopterećenju izazvanom uzastopnim poremećajima reda vožnje.
Пре свега Ласти је потребна хомогенизација возног парка, преко 20 марки аутобуса и није баш за похвалу, потребни су им градски за линије у градским подручјима Лазаревца,Младеновца и Обреновца, потребни зглобови за Врчин, Младеновац, Лазаревац и Барајево и наравно приградски за све делове, Сор би био најбоље решење јер су и они сами изјавили да најлакше добављају делове од Сора.
 
Progutalo Barajevo haha
Grozna greška je bila poslati sve otokare (osim mladenovačkih) u Barajevo. Za posledicu toga imamo: da Sopot po prvi put nema svog zgloba (za 450 i 4410), da na 581 rade samo 4 zgloba(radilo ih je barem 7-8) i da na 461 koja je bila 90% zglobna radi 4-5 zglobova i kao šlag na tortu imamo da im je izgoreo skoro ceo zglob star 4 godine, a ko zna koliko su još kentova sahranili. Ja mislim da svakodnevni lastini putnici, jedva čekaju da joj vide leđa i da im je muka Laste.
 
Сор би био најбоље решење јер су и они сами изјавили да најлакше добављају делове од Сора
novi Sor ICN bi bio idealan, kao i NS 18.
sor_icn12.jpg
 
@David352

Neverovatno da tu šaku jada zglobnih linija nisu u stanju da pokriju, ako ne Lasta onda GSP vozilima odgovarajućeg kapaciteta (Solaris još bolji od Otokara, kraći, upravljiviji a sa više sedišta).

Umesto da ih izbace iz Beograda mogu ljudski remontovani mogu ispomagati trole, pokriti tramvajske režimske zamene i svakako Lastine linije. Ima ih na pretek, samo da ovi uzmu dovoljno novih za GSP. Ne treba im nov pogon za održavanje, eto im Lastin prekoputa Kosmaja.

Mogli bi i neku od 17, 18, 31 delom da pokriju odatle (polaske s Konjarnika i iz Medakovića 3), pod uslovom da Lasta premesti deo međugradskih na drugu lokaciju. Čak bi u Kosmaju mogli izgraditi nove lamele parkinga, a smanjiti broj solo, kojih pored privatnih ima i previše za ovako teške uslove eksploatacije karakteristične po preopterećenju izazvanom uzastopnim poremećajima reda vožnje.
Нема ни потребе да им узима гсп линије. Лепо када већ желе да донирају Соларисе, боље Ласти него Скопљу и Новом саду. Свакако би онда лепо могли да укину (бар за њих) старосну границу од 10 година, јер ипак Соларис стар 12 година је неупоредиво квалитетнији и од петогодишњег турчина.
 
@A121

Lepo bi bilo da je tako ali Gangula se pita, te u tom smislu bi bilo potrebe umesto Strele. Ako već neko "mora" neka to bar bude GSP (koji bi u tom slučaju i sam sačuvao živu glavu povećanjem broja linija).

Čitaj biramo Lastu ili GSP. Ako sačuvaju Lastu uništiće još i veći GSP, samo kasnije. Sa druge strane Lastu ako budu ograničili na daljinski saobraćaj mogla bi da odskoči nazad u prigrad kad Šapić sjaši (kad pukne Strela balon), dok bi GSP zauvek ostao u istorijskim analima.
 
Vrh