-teca sina je otpala....
-raskrsnice ce biti denivelisane (sve bitne, raskrsnice sa manje bitnim ulicama ce biti regulisane tako sto ce iz njih biti dozvoljeno skretanje na Bulevar samo na levu tj. desnu stranu)...
-LRT NECE stajati ni na jednom semaforu (pomenuta denivelacija)...
- u neku ruku gledano moze se reci da "metro nema cenu", ali zapravo, da li je tako!? LRT nije samo jeftiniji, nego ce biti i brze izgradjen. Tako da krajnja formula ide - za vreme koje je potrbno za izgradnju jedne linije metroa dobijas dve linije LRT po ceni jedne linije metroa. Pa, sad mnozite dalje. Znaci BGu treba novi sistem javnog saobracaja HITNO i ZA MALE PARE. Nemojte olako shvatati finansije, moramo vec jednom da shvatimo da pare u budzetu nisu "neke tamo pare, pale s neba", vec da su to "NASE PARE", a koliko mi para zapravo imamo najbolje cete videti kada otvorite svoj frizider ili ormar... Vise puta je dokazana ona izreka "Grad je onakav kavi su mu gradjani"... To je uostalom i neka vrsta "arhea" lokalne samouprave. Tako da bih i ja voleo metro, ali voleo bih i novu "VW bubu", ali nema se love, brale.... Dodajmo jos, u prilog celoj raspravi, i to da je Beograd mnoooogo opterecen infrastrukturnim problemima. Price o zrtvovanju UMP-a zarad metroa su, izvinite na grubosti, umobolne. Da bi saobracaj u BGu izasao iz "predinfarkt faze" potrebni su mu i UMP, i SMT (Spoljna magistralna tangenta) i obilaznica oko Beograda, i prosirenje mnogih ulica (Zicka, Juni bulevar, Gospodara Vucica, Savska, Smederevski put, Bulevar kralja Aleksandra, Partizanski put....), kao i novi autobusi, novi trolejbusi, novi tramvaji, prosirenje mreze Beovoza, pa i novi vozovi za taj sistem, pa cak i alternativni prevozi tipa zicara ili recni prevoz itd, a sve to kosta brdo kinte, a sve nam to treba ODMAH..... Pa, zapitajmo se zapravo "da li metro zaista nema cenu"....