Q "-treca sina je otpala.... "
-------------------------------
Dve ili tri sine, ako ide po povrsini onda je to tramvajski sistem koji Beograd vec ima.
Q "-raskrsnice ce biti denivelisane (sve bitne, raskrsnice sa manje bitnim ulicama ce biti regulisane tako sto ce iz njih biti dozvoljeno skretanje na Bulevar samo na levu tj. desnu stranu)..LRT NECE stajati ni na jednom semaforu (pomenuta denivelacija)..."
---------------------------------
Nisam siguran da li je moguce da povrsinsko vozilo prolazi bez stajanja u tako prometnom delu grada bez kopanja tunela. Ukoliko jeste, zasto to ne urade odmah sa tramvajima, za 1% predlozene cene LRT? U tom slucaju nema prednosti LRT nad "deniveliranim" tramvajem, sem lepsih vozila (koja takodje mogu da kupe ako treba
.
Q "LRT nije samo jeftiniji, nego ce biti i brze izgradjen. Tako da krajnja formula ide - za vreme koje je potrbno za izgradnju jedne linije metroa dobijas dve linije LRT po ceni jedne linije metroa. Pa, sad mnozite dalje. Znaci BGu treba novi sistem javnog saobracaja HITNO i ZA MALE PARE."
-----------------------------------
1. " HITNO I ZA MALE PARE" se nigde nista vredno i trajno ne moze napraviti, narocito ne metro sistem. Ne postoji ni jedan grad u svetu koji ima metro i gde ljudi kazu: previse je skupo kostalo, dugo se gradilo, nije trebalo graditi pod zemljom. Naprotiv, metro sistem se svuda usvetu dalje prosiruje iz godine u godinu, posto ljudi vide koliko metro sistem vredi. Niko i ne pita za cenu. Ko sad pita za cenu mosta gazele, ili Brankovog mosta, i koliko dugo su se gradili?
2. Izvini, ali cena LRT od 600M evra su ogromne pare, narocito ako budu utrosene na sistem koji ne resava problem na duge staze.
3. MNOGO je racionalnije izgraditi jednu liniju pravog metroa nego dve linije "lakog metroa" ili ("teskog tramvaja"), posto je efikasnost transporta ta dva sistema neuporediva.
Nego, niko ne odgovara na moje predhodno pitanje: Koji je "Spanac" projektovao linije LRT da mora dva puta da se preseda od Cukarice do centra grada? Kad je tako imbecilna greska napravljena u osnovnom planu, zasto uopste verovati kompetenciji planera LRT u ostalim tehnickim detaljima?