paradox polje
Higher intermediate
Хвала @Гага на одличној репортажи. Искрено нисам знао да се ови детаљни цртежи градских раскрсница праве све са висинским котама (заправо са изохипсама) и да је висинска разлика унутрашње (леве) и спољашње (десне) стране саобраћајнице у оба смера чак 20 цм, а да је разлика уласка у КТ од стране СЦ и изласка на мосту око пола метра.
Имаш ли инфо, хоће ли други КТ за време радова бити проходан са свих страна све до асвалтирања као што је био случај са првим?
Такође на основу изгледа првог КТ делује да продужење Партизанске авијације ка Земуну није ни на видику, јер би оставили неки испуст или било какву назнаку да постоји идеја да се то ради у наредних 5-10 година.
Имаш ли инфо, хоће ли други КТ за време радова бити проходан са свих страна све до асвалтирања као што је био случај са првим?
Такође на основу изгледа првог КТ делује да продужење Партизанске авијације ка Земуну није ни на видику, јер би оставили неки испуст или било какву назнаку да постоји идеја да се то ради у наредних 5-10 година.
Poslednja izmena: