Šta je novo?

Kružni tokovi

Ti si napisao sledece: "Tvoja teorija da iz unutrasnje trake KT mozes da se iskjucis gde ti se cefne i da imas prednsot je pogresna."
Gde sam ja u tome sto si citirao napisao da imas prednost kada se iz unutrasnje iskljucujes u levu traku u Partizanske avijacije? I ja i jos nekoliko ljudi smo vise puta napisali da nemas prednost nego da moras da propustis vozilo iz spoljasnje trake.
OK, Sorry, pogrešno sam te razumeo jer si insistirao na izboru leve trake za pravac-pravo a suštinski i formalno su obe trake ravnopravne za nastavak kretanja-pravo.
 
Jutros je potpuno zatvoren ulaz na kruzni tok na pocetku Partizanske avijacije, iz smera grada (iskljucenje sa AP) i Zemuna.
Deluje da ce poceti sa asfaltiranjem gazeceg sloja, videcemo tokom dana.
 
Upravo tako, celog dana je zbog asfaltiranja kompletno zatvoren prilaz prvom kruznom toku u Partizanske avijacije:

IMG_20231011_181646.jpg

IMG_20231011_182059.jpg


IMG_20231011_182021.jpg


IMG_20231011_190220.jpg


IMG_20231011_190233.jpg


IMG_20231011_190242.jpg


IMG_20231011_190332.jpg


Drugi kruzni tok kod Okova trenutno funkcionise, tj. dozvoljena je komunikacija ka Nacionalu i izlaz na autoput u smeru ka gradu:

IMG_20231011_182251.jpg


Posledica trenutnog zatvaranja - situacija iz smera Zemuna ka Tosinom Bunaru, ispred pola 7 veceras:

IMG_20231011_181506.jpg


IMG_20231011_181524.jpg
 
Фоторепортажа радова 12.10.2023.

Почели су са асфалтирањем коловоза код оба кружна тока и коловоза између кружних токова тј. на самом надвожњаку. И током сутрашњег дана ће асфалтирати делове коловоза поред ивичњака на делу почетка улице Партизанске авијације и излазној рампи са ауто-пута према првом кружном току (ближи с.ц. 11 април), а и излазној рампи са ауто-пута према Партизанске авијације ближе „Оков“-у и са друге стране код бившег Тојота сервиса „Маг“. Обележевање возних трака са испрекиданим и пуним линијама следи по завршетку асфалтирања свих коловозних трака.

Из горњих разлога је обустављен сав саобраћај преко надвожњака (у оба правца), а обустава ће важити до суботе-14.10.о.г. Како ми је шеф градилишта рекао завршиће се то и раније, вероватно још током сутрашњег поподнева. Радиће се и вечерас.

Након тога следи асфалтирање оба тротоара, а после ће „Градско Зеленило“ да постави оне четири жардињере.

Ево и карте заузећа саобраћаја и објашњења заузећа односно прерасподеле улица од стране Градског секретаријата за саобраћај, цитирам:
„Oбуставa саобраћајa, заузеће коловоза у ул. Партизанске авијације од кружне раскрснице која повезује ул. Партизанске авијације са уливно – изливном саобраћајницом у Булевар Арсенија Чарнојевића, смер ка Нишу, до следеће кружне раскрснице, обуставити саобраћај, заузети коловоз у кружној раскрсници код СРЦ „11 Април“, обуставити саобраћај, заузети коловоз у уливно - изливној саобраћајници од кружне раскрснице до Булевара Арсенија Чарнојевића, смер ка Шиду, обуставити саобраћај, заузети коловоз у делу саобраћајнице која повезује кружну раскрсницу са ул. Жоржа Матеа, на територији општине Нови Београд, у Београду, ради извођења радова на реализацији техничке документације „Прерасподела јавних саобраћајних површина у две кружне раскрснице на улици Партизанске авијације, са обе стране денивелисаног укрштаја са Булеваром Арсенија Чарнојевића (бивши Аутопут Е70) у зони уливно - изливних рампи на бивши Аутопут“, ГО Нови Београд“
https://bgsaobracaj.rs/vest/3567/pr...-na-ulici-partizanske-aviјaciјe-nastavak-rado

Карта заузећа дела Партизанске авијације
заузеће дела партизанске авијације.JPG


Поглед од спортског центра „11.април“ и узбрдице "
IMG_20231012_124237_resized_20231012_015828968.jpg
IMG_20231012_124458_resized_20231012_015827313.jpg
IMG_20231012_124855_resized_20231012_015827963.jpg


Поглед на први к.т. дуж Партизанске авијације
IMG_20231012_125012_resized_20231012_015826730.jpg
IMG_20231012_125008_resized_20231012_015829522.jpg
IMG_20231012_125019_resized_20231012_015858245.jpg


Поглед на први к.т. од улазно/силазне рампе на/са ауто-пута, гледано из правца града
IMG_20231012_125155_resized_20231012_015857786.jpg
IMG_20231012_125217_resized_20231012_015857359.jpg

IMG_20231012_125224_resized_20231012_015925662.jpg
IMG_20231012_125327_resized_20231012_015923585.jpg
IMG_20231012_125336_resized_20231012_015922929.jpg
IMG_20231012_125340_resized_20231012_015924143.jpg
IMG_20231012_125344_resized_20231012_015924623.jpg


Асфалтирање оба тротоара и бициклистичке стазе (где је и била-гледано према с.ц. 11 "април") следи након асфалтирања свих коловозних трака
IMG_20231012_125443_resized_20231012_015925086.jpg
IMG_20231012_125631_resized_20231012_015956329.jpg


Из центра другог кружног тока
IMG_20231012_125749_resized_20231012_015955784.jpg


Проширење уливне рампа са ауто-пута од правца аеродрома и хотела "Национал" је асфалтирано са првим слојем асфалта, а током сутрашњег дана следи постављања хабајућег слоја асфалта на целом том делу коловозних трака код другог кружног тока и код уливне рампе према Партизанске авијације.
IMG_20231012_130102_resized_20231012_020024199.jpg
IMG_20231012_130116_resized_20231012_020027560.jpg
IMG_20231012_130206_resized_20231012_020054462.jpg
IMG_20231012_130245_resized_20231012_020053897.jpg
IMG_20231012_130248_resized_20231012_020052866.jpg
IMG_20231012_130254_resized_20231012_020052397.jpg


Поглед на почетак Партизанске авијације са кружним токовима, у првом плану је други кружни ток.
IMG_20231012_125904_resized_20231012_020025277.jpg


Иначе кружни токови нису истог унутрашњег пречника, први к.т. (ближи с.ц. „11 април“) је пречника 19 метара, а други к.т. (код „Оков“-а и бившег Тојота сервиса „Маг“) је пречника 15 метара.
:sesir:
 
Ове бетонске плоче на тротоарима на надвожњацима ми не делују у баш завидном стању. Да ли ће заменити те плоче или ће само да поставе нови слој асфалта на те тротоаре? Да ли ће средити уливно изливне рампе које повезују аутопут и Партизанске авијације, пошто асфалт на њима такође није у добром стању?
 
Da li je bilo sansi da iskljucenje sa autoputa kod prvog kruznog toka ima traku kao i kod drugog,koja nece podrazumevati sam ulazak u kruzni tok,mislim da bi to ubrzalo saobracaj...ovih dana zbog radova,haos od saobracaja u tosinom bunaru od raskrsnice sa Heroja od kosara do Studentskog grada...jos danas,nadam se i u toku dana da bude pusten saobracaj...
 
Asfaltiran je i potpuno obelezen prvi kruzni tok u Partizanske avijacije i pusten saobracaj preko njega - ali samo kroz dva kraka, od iskljucenja sa AP ka 11. Aprilu. Tj. za sada je zatvoren ulaz u Partizanske avijacije, zbog asfaltiranja nadvoznjaka preko AP i drugog kruznog toka:

IMG_20231013_183446.jpg


IMG_20231013_183513.jpg


IMG_20231013_183541.jpg


IMG_20231013_183620.jpg


U toku je pomenuto asfaltiranje nadvoznjaka i drugog kruznog toka, na kome je primetno prilicno mehanizacije:

IMG_20231013_183635.jpg


IMG_20231013_183742.jpg


IMG_20231013_192948.jpg


Koliko god pozitivno gledali, slazem se sa prethodnim komentarima da je organizacija saobracaja prilicno losa, iz gomile razloga. A posledica takvog odnosa i guzve je onda i nas mentalitet - iako je ulaz/izlaz u Partizanske avijacije zabranjen i znakovima i sa po 3 metalne barijere za svaki smer (sto se lepo vidi na 3. slici u ovom postu)... Nasli su se oni koji su ih pomerili i saobracaj je regularno krenuo duz Partizanske avijacije ka crkvi... I to pored zahuktalih masina i sveze postavljenog asfalta. Na slici je drugi kruzni tok koji je trebao da bude totalno blokiran i u radovima. I kolona vozila koje se "probila" dalje, naravno suprotnim smerom...:

IMG_20231013_193010.jpg


Ulaz u prvi kruzni tok, pomereni znakovi i barijere i masa koja "krlja" dalje. Na kraju balade su se pojavili i besni radnici, koji ponovo zatvaraju barijere i dovoze cak i kombi da fizicki blokira ulaz na nadvoznjak :oops: :

IMG_20231013_193139.jpg


IMG_20231013_193302.jpg


Ponovno zatvaranje ulaza na nadvoznjak:

IMG_20231013_193351.jpg


Kao i izlaza sa njega:

IMG_20231013_193409.jpg


Ne bih ni primetio stanje pre/posle, da nisam dolazio/odlazio na trening na 11. April.

ovih dana zbog radova,haos od saobracaja u tosinom bunaru od raskrsnice sa Heroja od kosara do Studentskog grada
Apropo organizacije saobracaja ciji primer vidimo iznad... Takodje ne mogu da shvatim da niko od nadleznih prstom ne mrdne i ne organizuje par "mahaca", tj. ne postavi 2-3 saobracajca koji ce bar u spicevima malo rasteretiti problematicne raskrsnice i novostvorene kolone. Vec semaforska signalizacija radi regularno kao da se nista ne desava, a u kolonama se ceka i po par desetina minuta. Direktna posledica takvog pristupa i semafora kod Dzakarte:

IMG_20231013_182950.jpg


IMG_20231013_183035.jpg


IMG_20231013_183040.jpg


IMG_20231013_183111.jpg


Sledece ukljucenje na autoput, iz Tosinog bunara levo u smeru ka gradu - ista prica. Semafor pusta samo po par vozila, a kolone jutros su bile po par stotina metara.

Da li je bilo sansi da iskljucenje sa autoputa kod prvog kruznog toka ima traku kao i kod drugog,koja nece podrazumevati sam ulazak u kruzni tok,mislim da bi to ubrzalo saobracaj
Tesko, sam prilaz KT je previse blizu autoputu. Fizicki nema toliko prostora da se jos jedna traka normalno ulije na postojeci nadvoznjak, takav kakav jeste trenutno.

Да ли ће средити уливно изливне рампе које повезују аутопут и Партизанске авијације, пошто асфалт на њима такође није у добром стању?
Deluje da ce, nazalost, stanje ostati kao ranije. Saobracaj je pusten, a deo od izlaza sa AP do prvog kruznog toka je ostao neizmenjen. Vec sigurno 15-20 godina je tako, nema rupa, ali je gomila neprijatnih devijacija koje moraju da se prodju smanjenom brzinom. Evo i zadnje fotke kao potvrde toga, devijacije su jos nize u samoj krivini:

IMG_20231013_193232.jpg
 
Poslednja izmena:
Asfaltiran je i potpuno obelezen prvi kruzni tok u Partizanske avijacije i pusten saobracaj preko njega - ali samo kroz dva kraka, od iskljucenja sa AP ka 11. Aprilu. Tj. za sada je zatvoren ulaz u Partizanske avijacije, zbog asfaltiranja nadvoznjaka preko AP i drugog kruznog toka:

img_20231013_183446-jpg.176498
Iz kog razloga je desna traka sada šira?
 
Krak za isključenje sa pravca autoputa Beograd - Surčin na Partizanske avijacije u agoniji urla za presvlačenjem.
 
Najjace je sto je nedavno bio asfaltiran kompletan taj potez. Pre tog asfaltiranja, sam kraj Partizanske avijacije preko nadvoznjaka, u traci za levo za spustanje na autoput u smeru ka Zmaju - takodje je bio pun neprijatnih dzombi.
To ponovo presvlace, a vec 15-20 godina sama rampa za spustanje na autoput je u sve gorem stanju.

Inace, sveza vest - asfaltirani su i obelezeni i nadvoznjak i drugi kruzni tok. Tako da je saobracaj pusten kompletno preko oba nova kruzna toka. Bio sam u prolazu malopre autom, tako da se unapred izvinjavam za losije slike.

Izlaz iz prvog kruznog toka i prelaz preko nadvoznjaka:

IMG-5531.jpg


Drugi kruzni tok - saobracaj kompletno pusten i desno ka Nacionalu i autoputu u smeru ka gradu:

IMG-e2b1b.jpg


IMG-4e13b.jpg
 
Партизанске авијације и није била у толико лошем стању пре прошлогодишње обнове. Било би боље да су сачекали годину дана да направе ове кружне токове, па да тек онда асфалтирају комплетну улицу до Марка Челебоновића, а не овако да разбацују паре. За то време имамо узлазно-излазне рампе на ауто-пут не само из ове улице, већ и из Омладинских бригада и Владимира Поповића где се асфалт буквално круни и распада, а не пада им на памет да среде то.
 
Партизанске авијације и није била у толико лошем стању пре прошлогодишње обнове. Било би боље да су сачекали годину дана да направе ове кружне токове, па да тек онда асфалтирају комплетну улицу до Марка Челебоновића, а не овако да разбацују паре.
Pa u tom trenutku su trebali da znaju šta je u planovima, a čak ni sam vodonačelnik šta je u planovima u njegovoj glavi. Odnosno, što na um to na drum, čim nadođe, pa kako bude da bude.​
 
Ne znam o čemu se radi, ali od kada su uradili ove kružne tokove na Bežanijskoj kosi, gužve su postale nesnosne. Svaki dan tuda prolazim i pre ovih radova nije nikad bilo ovako kako je sada. Sa svih strana kolone sa gomilom kola. Kružni tok bi po definiciji trebalo da poveća protok sabraćaja, ovde kao da je suprotno. Čini mi se da bi bilo dobro da se i na uglu Marka Čelebanovića i Huga Klajna kao i Marka Čelebanovića i Norveške naprave kružni tokovi jer mi deluje da ima mesta a na obe raskrsnice se prave gužve.
 
Пре свега су смањили капацитет надвожњака.
 
Rano je za ocene, treba da prodje par meseci da se lokalni korisnici naviknu na novo rešenje, da im vožnja kroz njih poostena rutina...
čekamo neki dron snimak da vidimo kako funcioniše sad kad je sve gotovo i kad nema onih branika da ometaju manevrsianje...
 
Morabda da se poveća broj prevrtanja na 1 u 2 dana sa sadašnjeg proseka 1 u 3 dana
 
Vrh