Asfaltiran je i potpuno obelezen prvi kruzni tok u Partizanske avijacije i pusten saobracaj preko njega - ali samo kroz dva kraka, od iskljucenja sa AP ka 11. Aprilu. Tj. za sada je zatvoren ulaz u Partizanske avijacije, zbog asfaltiranja nadvoznjaka preko AP i drugog kruznog toka:
U toku je pomenuto asfaltiranje nadvoznjaka i drugog kruznog toka, na kome je primetno prilicno mehanizacije:
Koliko god pozitivno gledali, slazem se sa prethodnim komentarima da je organizacija saobracaja prilicno losa, iz gomile razloga. A posledica takvog odnosa i guzve je onda i nas mentalitet - iako je ulaz/izlaz u Partizanske avijacije zabranjen i znakovima i sa po 3 metalne barijere za svaki smer (sto se lepo vidi na 3. slici u ovom postu)... Nasli su se oni koji su ih pomerili i saobracaj je regularno krenuo duz Partizanske avijacije ka crkvi... I to pored zahuktalih masina i sveze postavljenog asfalta. Na slici je drugi kruzni tok koji je trebao da bude totalno blokiran i u radovima. I kolona vozila koje se "probila" dalje, naravno suprotnim smerom...:
Ulaz u prvi kruzni tok, pomereni znakovi i barijere i masa koja "krlja" dalje. Na kraju balade su se pojavili i besni radnici, koji ponovo zatvaraju barijere i dovoze cak i kombi da fizicki blokira ulaz na nadvoznjak
:
Ponovno zatvaranje ulaza na nadvoznjak:
Kao i izlaza sa njega:
Ne bih ni primetio stanje pre/posle, da nisam dolazio/odlazio na trening na 11. April.
ovih dana zbog radova,haos od saobracaja u tosinom bunaru od raskrsnice sa Heroja od kosara do Studentskog grada
Apropo organizacije saobracaja ciji primer vidimo iznad... Takodje ne mogu da shvatim da niko od nadleznih prstom ne mrdne i ne organizuje par "mahaca", tj. ne postavi 2-3 saobracajca koji ce bar u spicevima malo rasteretiti problematicne raskrsnice i novostvorene kolone. Vec semaforska signalizacija radi regularno kao da se nista ne desava, a u kolonama se ceka i po par desetina minuta. Direktna posledica takvog pristupa i semafora kod Dzakarte:
Sledece ukljucenje na autoput, iz Tosinog bunara levo u smeru ka gradu - ista prica. Semafor pusta samo po par vozila, a kolone jutros su bile po par stotina metara.
Da li je bilo sansi da iskljucenje sa autoputa kod prvog kruznog toka ima traku kao i kod drugog,koja nece podrazumevati sam ulazak u kruzni tok,mislim da bi to ubrzalo saobracaj
Tesko, sam prilaz KT je previse blizu autoputu. Fizicki nema toliko prostora da se jos jedna traka normalno ulije na postojeci nadvoznjak, takav kakav jeste trenutno.
Да ли ће средити уливно изливне рампе које повезују аутопут и Партизанске авијације, пошто асфалт на њима такође није у добром стању?
Deluje da ce, nazalost, stanje ostati kao ranije. Saobracaj je pusten, a deo od izlaza sa AP do prvog kruznog toka je ostao neizmenjen. Vec sigurno 15-20 godina je tako, nema rupa, ali je gomila neprijatnih devijacija koje moraju da se prodju smanjenom brzinom. Evo i zadnje fotke kao potvrde toga, devijacije su jos nize u samoj krivini: