C
caribrod
Guest
Ova ekipa veća kako da se obračuna sa C20 ako ne grešim, možda i 21
a malo dalje od njih druga ekipa radi nasip u desnoj
ovde je odozdo od reke sve do vrha je onaj "armirani itison"
ovo je C21 i dobro su je napali
regulacija je ok, sad "samo" još da odozdo podignu nasip skroz do gore i naprave desnu
ovo je C22 , krenuli su to da saniraju
veća borba je odozdo, pozamašan nasip treba da se radi
odavde, ovde se put kroz gradilište malo spušta, pa otud slika iz blizine
ovo je kao neki početak nasipa pored rečice
iza gde je mašina je betonski potporni zid na C23
C23
posle te kosine je deo gde su već podigli trasu, radili zamenu podtla i sada rade nasip, ovo je valjda 0-100
pre će biti 0-63, opet desna "vodi"
podvožnjak sa krilcima
dalje prema B2
ovaj ne valja, pošo kući, pogledajte iza koliko desna beži levoj ovde
posle B2 je C25, prva desna kosina na celom lotu
pogledalte skroz levo kako su rovom odvojili put kojim prolazi mehanizacija i neizgrebani deo kosine
to je taj šanac
i poslednji deo C25 koji je Ok
Baš da probam da li je prohodan onaj veliki propust
jeste, evo sam odozgo na njemu
mada nije još za masovni saobraćaj teških kamiona
na C26 nastavljaju da nasipaju iza potpornog
ispred njega ravnaju
ovde na kraju C26 rade, ali tek treba da krenu u malo veći iskop kad se pomeri put za Špaj na nadvožnjak
drugari skinuli skoro sve oplate ispod, ostalo još par
još uvek aktuelni put za Špaj, ne zadugo
ciljna ravnina ka C27 i mostu
desna i sada pristojna. leva se radi
Pogled na radove preko sirote bazilike
ovde kod C27 i potpornog tek treba da se uđe u ozbiljne radove od par nedelja- prespajanje i ukidanje devijacije, ali tek pošto se sve ostalo završi
ova cela rupa gde je sad devijacija treba da se zatrpane
Kao i na C26 Aktor se potpisao na potpornom, ne znam kako se zove ova umetnička tehnika
Sutra ako stignem izbaciću neko moje mišljenje, imam snimljen i deo između 2 tunela oko Pirota, ali to će svakako biti u fulu pre završetka EM opremanja tunela.
a malo dalje od njih druga ekipa radi nasip u desnoj
ovde je odozdo od reke sve do vrha je onaj "armirani itison"
ovo je C21 i dobro su je napali
regulacija je ok, sad "samo" još da odozdo podignu nasip skroz do gore i naprave desnu
ovo je C22 , krenuli su to da saniraju
veća borba je odozdo, pozamašan nasip treba da se radi
odavde, ovde se put kroz gradilište malo spušta, pa otud slika iz blizine
ovo je kao neki početak nasipa pored rečice
iza gde je mašina je betonski potporni zid na C23
C23
posle te kosine je deo gde su već podigli trasu, radili zamenu podtla i sada rade nasip, ovo je valjda 0-100
pre će biti 0-63, opet desna "vodi"
podvožnjak sa krilcima
dalje prema B2
ovaj ne valja, pošo kući, pogledajte iza koliko desna beži levoj ovde
posle B2 je C25, prva desna kosina na celom lotu
pogledalte skroz levo kako su rovom odvojili put kojim prolazi mehanizacija i neizgrebani deo kosine
to je taj šanac
i poslednji deo C25 koji je Ok
Baš da probam da li je prohodan onaj veliki propust
jeste, evo sam odozgo na njemu
mada nije još za masovni saobraćaj teških kamiona
na C26 nastavljaju da nasipaju iza potpornog
ispred njega ravnaju
ovde na kraju C26 rade, ali tek treba da krenu u malo veći iskop kad se pomeri put za Špaj na nadvožnjak
drugari skinuli skoro sve oplate ispod, ostalo još par
još uvek aktuelni put za Špaj, ne zadugo
ciljna ravnina ka C27 i mostu
desna i sada pristojna. leva se radi
Pogled na radove preko sirote bazilike
ovde kod C27 i potpornog tek treba da se uđe u ozbiljne radove od par nedelja- prespajanje i ukidanje devijacije, ali tek pošto se sve ostalo završi
ova cela rupa gde je sad devijacija treba da se zatrpane
Kao i na C26 Aktor se potpisao na potpornom, ne znam kako se zove ova umetnička tehnika
Sutra ako stignem izbaciću neko moje mišljenje, imam snimljen i deo između 2 tunela oko Pirota, ali to će svakako biti u fulu pre završetka EM opremanja tunela.