Šta je novo?

Koridor 10

U vezi s tekstom inženjera mogu da izjavim sledeće:
Frakaso je radio ograde Aktoru na onoj prvoj, nesretnoj deonici, koja je puštana bez SMA (Crvena reka - Čiflik).Radili su i druge projekte npr. Batajničku petlju. Onda su netragom nestali i zamenio ih je čačanski Unipromet na svim ostalim deonicama.
Po odlasku Đurovića i dolasku Babića ubrzo je zglajzao i Dmitrov pomoćnik Ignjat Tanko, poslat je u peMziju krajem prošle godine, a ni Kozlović se posle toga nije dugo zadržao. Tako da se bar delimično to vratilo kao bumerang.
Bukobrani kod Pirota su suludi, bacanje para, ja sam i ovde pisao da je to jako čudno, a te vikendice ne vrede realno na tršištu ni 2k evrova, vlasnici bi ti ruku otkinuli da im ponudiš 4 ljubičaste. Tako da ima osnova da se tu neko lepo okoristio.
Ovo da je Aktor podmićivao sam čuo, ali više kao neku urbanu legendu, kao opravdanje za njihovu nedodirljivost, koliko god ništa ne radili. Interesantno bi bilo videti te snimke, da vidimo te likove koji sa platama od 2k evra uzimaju mito od 300 evra.
Ovo da su omastili cementnu stabilizaciju bilo bi u interesu samo dobavljača cementa, dobro i put je verovatno stabilniji (ali i skuplji) što je više cementa. Za Trejsovu deonicu (Pirot istok - Dimitrovgrad) znam da je 2,5%, ali sam i to pisao da ima razlike u boji CS kod različitih izvođača. Sad će na lotu 2 posle tunela biti sa 0% - samo 0-31 - i to je izgleda "prošlo" kao izmena projekta, a razlog je da bi to kao ubrzali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564384#p564384:7tdgj1h6 je napisao(la):
astrodule » Mon Sep 03, 2018 11:05 am[/url]":7tdgj1h6]300000 kubika? Koliko je to kamiona? Neka stane 20 kubika u kamion, to je oko 15000 kamiona. To treba za 4 meseca da se prebaci, znaci 120 dana, znaci 125 voznji dnevno do druge strane brda i nazad, pa recimo da imaju 10 kamiona koji ce samo to da rade, to je oko 12 tura dnevno.

Bolje neko stručniji i upoznatiji u situaciju da ovo izračuna.
Sve se može kad se hoće al u Kini :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565116#p565116:1uqyrziw je napisao(la):
aleksandar.oy » 05 Sep 2018 05:17 pm[/url]":1uqyrziw][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tS3Q69dos84[/youtube]
Kako sad asfaltiraju tunel?!?!?Pa zar nije ne tako davno rečeno od strane vrhunskih naprednjačkih stručnjaka da zbog sigurnosti od požara u dugačkim tunelima mora da se postavlja beton? Pa što onda imamo onu polukaldrmu u tunelima na koridoru 11?
Ili to pravilo važi samo za taj put,a ostali mogu slobodno da se zapale ako baš žele.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565025#p565025:cjia5x4a je napisao(la):
MarkoniShogun » Сре Сеп 05, 2018 11:21 am[/url]":cjia5x4a]Gledam emisiju i mislim se koja propaganda. A ona krivina u Grdelickoj klisuri, ako neko misli da tu moze da vozi 130 km/h i jos ako je gust saobracaj, znaci tu ce biti crna tacka.

Ne mora cela trasa autoputa da ima ogranicenje 130, po potrebi se moze propisati i manje ogranicenje. Evo npr u Hrvatskoj na deonici ARZ ima dosta mesta gde je smanjeno ogranicenje na 100km/h zbog konfiguracije autoputa. A u pitanju je veoma moderan put koji su pravili amerikanci. Ne kazem da je južni krak koridora 10 isprojektovan najbolje moguće, ali nije svuda u svetu 130 ili 120 crveno slovo ako konfiguracija terena to ne dozvoljava.
 
Од Солуна до Лефкаде је добар део аутопута са ограничењем од 100 а у тунелима и по 80.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565312#p565312:2k0i39ii je napisao(la):
fjerinic » 06 Сеп 2018 01:05 pm[/url]":2k0i39ii]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565025#p565025:2k0i39ii je napisao(la):
MarkoniShogun » Сре Сеп 05, 2018 11:21 am[/url]":2k0i39ii]Gledam emisiju i mislim se koja propaganda. A ona krivina u Grdelickoj klisuri, ako neko misli da tu moze da vozi 130 km/h i jos ako je gust saobracaj, znaci tu ce biti crna tacka.

Ne mora cela trasa autoputa da ima ogranicenje 130, po potrebi se moze propisati i manje ogranicenje. Evo npr u Hrvatskoj na deonici ARZ ima dosta mesta gde je smanjeno ogranicenje na 100km/h zbog konfiguracije autoputa. A u pitanju je veoma moderan put koji su pravili amerikanci. Ne kazem da je južni krak koridora 10 isprojektovan najbolje moguće, ali nije svuda u svetu 130 ili 120 crveno slovo ako konfiguracija terena to ne dozvoljava.

Beograd-Niš, oko Ražnja, ima kratka deonica 80km/h.
 
Deonica 30 km. Komparacija brzine od 130 km/h i 100km/h
Razlika je 4 min. I prestanite vise sa utrkivanjem i prozivanjem bez osnove. Bezbednost na prvom mestu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565311#p565311:1g9jjowk je napisao(la):
Bonvivan » Čet Sep 06, 2018 2:01 pm[/url]":1g9jjowk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565116#p565116:1g9jjowk je napisao(la):
aleksandar.oy » 05 Sep 2018 05:17 pm[/url]":1g9jjowk][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tS3Q69dos84[/youtube]
Kako sad asfaltiraju tunel?!?!?Pa zar nije ne tako davno rečeno od strane vrhunskih naprednjačkih stručnjaka da zbog sigurnosti od požara u dugačkim tunelima mora da se postavlja beton? Pa što onda imamo onu polukaldrmu u tunelima na koridoru 11?
Ili to pravilo važi samo za taj put,a ostali mogu slobodno da se zapale ako baš žele.

prolazio sam pre par nedelja koridorom 11 i turili su asfalt u (neke) tunele fala Bogu, tako da ta prica o bezbednosti ne da ne pije vodu nego...
 
Bilo je već reči o tome. Praksa je poslednjih godina da se tuneli preko 500m (negde 1000m) rade sa betonskim kolovozom. Nije moranje ali je poželjno. Mi smo probali i verovatno kako nije dobro ispalo ipak radimo sa asfaltom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565524#p565524:pmtk6ios je napisao(la):
astrodule » Pet Sep 07, 2018 10:51 am[/url]":pmtk6ios]Nije dobro ispalo jer neko ne ume da ravno izlije beton (tj, da ga obradi posle izlivanja) ?

Na k11 su ispali katastrofa, a na k10 je samo Bancarevo tako urađen. Videćemo kako je ispao. Trebali su još neki da budu sa betonom pa je promenjen projekat.
 
Nadam se da se sećate priče da su tuneli bili niži nego što je predviđeno pa su morali da sakidaju već postavljen asfalt da bi se dobil dovoljna visina.
Pa su zbog toga brzinskog ljuštenja asflata ostali tako neravni,nije to do završne obrade :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565549#p565549:3rclpou4 je napisao(la):
Bonvivan » Pet Sep 07, 2018 11:55 am[/url]":3rclpou4]Nadam se da se sećate priče da su tuneli bili niži nego što je predviđeno pa su morali da sakidaju već postavljen asfalt da bi se dobil dovoljna visina.
Pa su zbog toga brzinskog ljuštenja asflata ostali tako neravni,nije to do završne obrade :)

To je bilo trolovanje. Kakvo skidanje asfalta kad i nisu bili asfaltirani. Bili su niži 3-5 cm i dosta neravnu pa su ih grebali i polirali kako bi bili ravniji. I pored toga nije ispalo dobro.
 
Evo novog snimka izgradnje autoputa Struma. U pitanju je lot 3.3 izmedju Kresne i Sandanskog. Gotovo do proleca. Tasos sledece godine uz zavrsetak i naseg istocnog kraka dosra blizi vremenski.
https://m.youtube.com/watch?v=R897ydsB6dM

Ni sam ne znam zasto Bugari ne urade ovaj deo izmedju granice i Sofije ? Prilicno je lako za izgradnju, nije toliko tezak teren. Valjda ce to za koju godinu biti gotovo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565656#p565656:1nv4rzqd je napisao(la):
biciklista » Pet Sep 07, 2018 6:38 pm[/url]":1nv4rzqd]Evo novog snimka izgradnje autoputa Struma. U pitanju je lot 3.3 izmedju Kresne i Sandanskog. Gotovo do proleca. Tasos sledece godine uz zavrsetak i naseg istocnog kraka dosra blizi vremenski.
https://m.youtube.com/watch?v=R897ydsB6dM

Ni sam ne znam zasto Bugari ne urade ovaj deo izmedju granice i Sofije ? Prilicno je lako za izgradnju, nije toliko tezak teren. Valjda ce to za koju godinu biti gotovo.
Uskoro bi trebalo da počnu da grade do Slivnice, to je mesto gde se magistrala širi na 2+2. Bliže granici je malo teži teren, čini mi se da se nešto pričalo da će tu ograničenje biti 100km/h.
 
Relativno svezi snimci.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=z3xY8DmSmFM[/youtube]
 
Aftopat, pista, tepsija :)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YjzqTiuRCJE[/youtube]
 
Bonvivan":2bif93mt je napisao(la):
Nadam se da se sećate priče da su tuneli bili niži nego što je predviđeno pa su morali da sakidaju već postavljen asfalt da bi se dobil dovoljna visina.
Pa su zbog toga brzinskog ljuštenja asflata ostali tako neravni,nije to do završne obrade :)

Prezvakano ne zna se koliko puta na raznim temama, al dzaba. Nasi ljudi vole teorije zavere i senzacinalisticke izmisljotine, pa to ti je ;)

tragac":2bif93mt je napisao(la):
Ne treba im put ka državi-gulagu već grade prema svojim evroatlantskim saveznicima.

Izjava koja nema utemeljenje u realnosti.

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Данас ме код Бујановца зауставља човек што маше заставицом, да се укључи неки кипер, кад он из мог места. Питам га како напредује, каже " Налегли нас опасно, за месец дана готово". Сад, колико је махач заставицом проверен извор, то је нешта друго. Неко помену Бугаре. Бугари ќе то да раде само ако добију новац из еврофондова. Њихова јавност не жели да " прави Србији пут " како кажу.
 
Vrh