nekianonimnilik
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 30.08.2017.
- Poruke
- 1.049
- Pohvaljen
- 1.536
pa probusis duboko neke kao sipove, nzm kako se to zove, zabode se u taj kamen il teren kakav god da je, al ocigledno to nisu uradili kako Bog zapoveda
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564367#p564367:1okxkb54 je napisao(la):Vocar » Pon Sep 03, 2018 9:03 am[/url]":1okxkb54]Geovuk, ja nisam novinar, ali sam video i čuo od gospodina "pod pratnjom" (by KrCan) da će da sruše celo brdo i "da ga prenesu na drugu stranu". I sve to sa osmehom na licu kao da će preneti čašu vode. Svi inženjeri su budale, kako se do sad nisu toga setili.
Troosovinski kiper sa standardnim stranicama oko 13 m3 dok četvoroosovinski sa povišenom idu do 21 m3. Šleperi imaju i veće zapremine (vozio i sa 50 m3) ali nisu za rad po zemlji tj blatu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564384#p564384:391k0j6a je napisao(la):astrodule » Pon Sep 03, 2018 10:05 am[/url]":391k0j6a]300000 kubika? Koliko je to kamiona? Neka stane 20 kubika u kamion, to je oko 15000 kamiona. To treba za 4 meseca da se prebaci, znaci 120 dana, znaci 125 voznji dnevno do druge strane brda i nazad, pa recimo da imaju 10 kamiona koji ce samo to da rade, to je oko 12 tura dnevno.
Bolje neko stručniji i upoznatiji u situaciju da ovo izračuna.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564429#p564429:3bw5rvhy je napisao(la):Žika » Pon Sep 03, 2018 12:06 pm[/url]":3bw5rvhy]Troosovinski kiper sa standardnim stranicama oko 13 m3 dok četvoroosovinski sa povišenom idu do 21 m3. Šleperi imaju i veće zapremine (vozio i sa 50 m3) ali nisu za rad po zemlji tj blatu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564384#p564384:3bw5rvhy je napisao(la):astrodule » Pon Sep 03, 2018 10:05 am[/url]":3bw5rvhy]300000 kubika? Koliko je to kamiona? Neka stane 20 kubika u kamion, to je oko 15000 kamiona. To treba za 4 meseca da se prebaci, znaci 120 dana, znaci 125 voznji dnevno do druge strane brda i nazad, pa recimo da imaju 10 kamiona koji ce samo to da rade, to je oko 12 tura dnevno.
Bolje neko stručniji i upoznatiji u situaciju da ovo izračuna.
Branko Dragaš
September 1 at 12:00 PM ·
ИНЖЕЊЕР КОЈИ ЈЕ НАПУСТИО ПОСАО НА КОРИДОРИМА И САДА ЈЕ ВОДЕЋИ ИНЖЕЊЕР У ЈЕДНОЈ АРАПСКОЈ ДРЖАВИ И КОНТРОЛИШЕ КВАЛИТЕТ ИЗРАДЕ АУТОПУТЕВА!!!
Poštovani Branko, evo aktuelni su ponovo Koridoeri i ministarstvo građevine. Možda bi se moglo postaviti pitanja kao što su odakle Dmitru Đuroviću dve zgare u vlasništvu iza hrama Svetog Save. Kako je Zeka Amiljanić bacio 1 mil evra na devijaciju kod Crevene Reke. Kako je Ignja Tanko otpuštao ljude koji nisu hteli da rade po njegovim instrukcijama rečima "pakuj kofere" uz cinične osmehe Kozlovića, Zeke Smiljaniča, Dmitra Đuroviča i ostalih. Kakve veze ima Gaša Kneževič i Vučićev brat sa nabavkam, podizvođačima i sl. Kako su od Hrvata i Frakasa nabavljali ograde zaštitne mimo projekta, koje nemaju potrebne kraš testove. Sad je aktualna ta tema. Oduzimaju se ljudima licence, a da se spere odgovornost sa pravog krivca Koridora koji je uzimao pare građana, iliti krali su pare građana i Ministarstva koje je teralo ljude da se što pre završava projekat. Pri tom ne treba trošiti reči kako ih Aktor sve drži u šaci. Oni imaju kod sebe čak i snimke kako im daju pare, i tako ih drže u šaci. Može se o tome dosta pisati. Pozdrav
A da, zaboravih, kako su bacali milione evra za zaštitu od buke kod Pirota, a gde je pored vikendica koja vredi 10.000 evra, gde ništa okolo u na razdaljini od 1 km nema ničega.
je*** im ja mater svima!!!!
I ne samo ja nego i svi inženjeri koji su dole radili a imaju obraza. To slobodno mogu reći. Oni se od žutih samo razlikuju po tome, što su jednako krali 300 evra i milione evra. Toliko su bili prokleti.
Kako su izmenili projekat gde su stavili da u cementnu stabilizaciju ide 7% cementa, a u stvari u cementnu stabilizaciju ide 2,5% cementa. Znamo svi šta to značui. Da ide 7% onda ne bi bila cementna stabilizacija nego beton.
Itd itd
Isto tako, trebalo bi pokrenuti pisanje peticije da se izjasni narod da li je za prodaju PKB-a, EPS-a, da li dozvoljava uništavanje reka, aerodroma i dr.. Pa bre dokle više. Izabrali su ga neki tamo ucenjeni i lažnim glasačima po diktatu nekoga vani a on arči sve ono što nije njegovo. Imovina je bre neotuđiva. Ako narod na peticiji kaže da nije za to, pa ne možeš ti kao lažno izabran upravnik zgrade da prodaješ zgradu. Ti samo si protzočni bojler koji govori umeso nas, da ne bi eto svi govorili i trošili reči. A ne to da ti prodaješ žgradu i uzmeš pare i nas oteraš na ulicu. Pa gde to ima. Ako se pre te nelegalne prodaje narod izjasni da nije za to imamo legitimno pravo da to vratimo ponovo narodu. A narod je država. Imamo legitimno pravo da ih oteramo u ćumez. Pa ne možeš ti prijatelju da prodaješ ono što ti tata nije napravio, jer sam ništa i nisi zaradio.
I ne možeš ti da praviš puteve, dotiraš strane kompanije a da mi ne znamo kako i od kog novca ti to radiš a nas zadužuješ. Pa ne može mene da neko baci u bedu a da ja se ni ne pitam za to. Ne može neko da pravi zgrade i iznajmljuje lokale a meni da oduzima licence. Pa gde je ta Inženjerka komora bila kada su se ljudi žalili na pritiske. Pa što onda nisu rekli tim istima u Ministarstvu i Koridorima, ne možete vi da otpuštate naše članove sa posla jer neće da potpišu vaša sranja. Ova država je zrela za rekonstrukciju. Mora se znati sve, narod mora da odlučuje o onome što njemu priada i da se za to pita, a to je i Kosovo i Metohija, a ne naki balavac da nameštenim izborima uzme vlast i od nas da pravi roblje. Nikada to Srbija nije bila.