C
caribrod
Guest
Ova ekipa veća kako da se obračuna sa C20 ako ne grešim, možda i 21

a malo dalje od njih druga ekipa radi nasip u desnoj

ovde je odozdo od reke sve do vrha je onaj "armirani itison"

ovo je C21 i dobro su je napali

regulacija je ok, sad "samo" još da odozdo podignu nasip skroz do gore i naprave desnu

ovo je C22 , krenuli su to da saniraju

veća borba je odozdo, pozamašan nasip treba da se radi

odavde, ovde se put kroz gradilište malo spušta, pa otud slika iz blizine

ovo je kao neki početak nasipa pored rečice

iza gde je mašina je betonski potporni zid na C23

C23

posle te kosine je deo gde su već podigli trasu, radili zamenu podtla i sada rade nasip, ovo je valjda 0-100

pre će biti 0-63, opet desna "vodi"

podvožnjak sa krilcima

dalje prema B2

ovaj ne valja, pošo kući, pogledajte iza koliko desna beži levoj ovde

posle B2 je C25, prva desna kosina na celom lotu

pogledalte skroz levo kako su rovom odvojili put kojim prolazi mehanizacija i neizgrebani deo kosine

to je taj šanac

i poslednji deo C25 koji je Ok

Baš da probam da li je prohodan onaj veliki propust

jeste, evo sam odozgo na njemu

mada nije još za masovni saobraćaj teških kamiona

na C26 nastavljaju da nasipaju iza potpornog

ispred njega ravnaju

ovde na kraju C26 rade, ali tek treba da krenu u malo veći iskop kad se pomeri put za Špaj na nadvožnjak

drugari skinuli skoro sve oplate ispod, ostalo još par

još uvek aktuelni put za Špaj, ne zadugo

ciljna ravnina ka C27 i mostu

desna i sada pristojna. leva se radi

Pogled na radove preko sirote bazilike

ovde kod C27 i potpornog tek treba da se uđe u ozbiljne radove od par nedelja- prespajanje i ukidanje devijacije, ali tek pošto se sve ostalo završi

ova cela rupa gde je sad devijacija treba da se zatrpane

Kao i na C26 Aktor se potpisao na potpornom, ne znam kako se zove ova umetnička tehnika

Sutra ako stignem izbaciću neko moje mišljenje, imam snimljen i deo između 2 tunela oko Pirota, ali to će svakako biti u fulu pre završetka EM opremanja tunela.

a malo dalje od njih druga ekipa radi nasip u desnoj

ovde je odozdo od reke sve do vrha je onaj "armirani itison"

ovo je C21 i dobro su je napali

regulacija je ok, sad "samo" još da odozdo podignu nasip skroz do gore i naprave desnu

ovo je C22 , krenuli su to da saniraju

veća borba je odozdo, pozamašan nasip treba da se radi

odavde, ovde se put kroz gradilište malo spušta, pa otud slika iz blizine

ovo je kao neki početak nasipa pored rečice

iza gde je mašina je betonski potporni zid na C23

C23

posle te kosine je deo gde su već podigli trasu, radili zamenu podtla i sada rade nasip, ovo je valjda 0-100

pre će biti 0-63, opet desna "vodi"

podvožnjak sa krilcima

dalje prema B2

ovaj ne valja, pošo kući, pogledajte iza koliko desna beži levoj ovde

posle B2 je C25, prva desna kosina na celom lotu

pogledalte skroz levo kako su rovom odvojili put kojim prolazi mehanizacija i neizgrebani deo kosine

to je taj šanac

i poslednji deo C25 koji je Ok

Baš da probam da li je prohodan onaj veliki propust

jeste, evo sam odozgo na njemu

mada nije još za masovni saobraćaj teških kamiona

na C26 nastavljaju da nasipaju iza potpornog

ispred njega ravnaju

ovde na kraju C26 rade, ali tek treba da krenu u malo veći iskop kad se pomeri put za Špaj na nadvožnjak

drugari skinuli skoro sve oplate ispod, ostalo još par

još uvek aktuelni put za Špaj, ne zadugo

ciljna ravnina ka C27 i mostu

desna i sada pristojna. leva se radi

Pogled na radove preko sirote bazilike

ovde kod C27 i potpornog tek treba da se uđe u ozbiljne radove od par nedelja- prespajanje i ukidanje devijacije, ali tek pošto se sve ostalo završi

ova cela rupa gde je sad devijacija treba da se zatrpane

Kao i na C26 Aktor se potpisao na potpornom, ne znam kako se zove ova umetnička tehnika

Sutra ako stignem izbaciću neko moje mišljenje, imam snimljen i deo između 2 tunela oko Pirota, ali to će svakako biti u fulu pre završetka EM opremanja tunela.