Šta je novo?

Koridor 10

Neverovatno od 5 ljudi koji rade u CIP-u 2 su penzionisana, ne nemamo mladih i strucnih da rade nego moraju penzosi.

@astrodule
Pa moraju nekog da otkrive ne mogu oni da priznaju da su krivu :)
 
Pih ovo je sitnica čim se malko stiša buka, bice isto kao i onomad sa šumarima .... sledi prašnjava fioka .... i nikom ništa
nego daj da pratimo kako se dalje odvijaju radovi :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=562851#p562851:knpxxfud je napisao(la):
srdjanprpa » Tue Aug 28, 2018 7:49 pm[/url]":knpxxfud]Neverovatno od 5 ljudi koji rade u CIP-u 2 su penzionisana, ne nemamo mladih i strucnih da rade nego moraju penzosi.

Na žalost tako stoje stvari.
I bolje da je tako nego da projektuje "stručan" SNS kadar.
 
A lepo im je rekla i nacrtala ... potporni zid mora da ima cvetice.....
al eto .... nece da slušaju i, i , i, srušilo se...... :lol: :lool: :lol:

slicica sa FB
 
Грделица грађена без дозволе

Само први пројекат за потпорни зид на Коридору 10 из 2010. добио зелено светло, али по њему није грађено. – Једанаест измена прошло мимо законске процедуре

Потпорни зид у Грделичкој клисури, који се недавно обрушио, изграђен је без грађевинске дозволе. Јавност је за јавашлук на најтежој деоници Коридора 10 сазнала из пријаве министарке Зоране Михајловић, у чијем ресору је грађевинска инспекција, а њен посао јесте да контролише да ли се гради према правилима струке и у складу са законом. Тим пре што је реч о инфраструктурном пројекту, који би требало да буде завршен до краја године. Сасвим је извесно да ће тај рок бити прекорачен будући да је извођач радова шпански „Азви” напустио градилиште, с образложењем да нема уговор за додатне радове, а стабилизацију косине на деоници Грделица –Царичина долина преузела је фирма „Интеграл инжењеринг” из Републике Српске.

Obično nisam pristalica komandne odgovornosti, ali ovde bi morao da odgovara skoro ceo lanac do ministarke.

Prvo bih ministarku tužio za povredu ugleda inžinjera jer u onom spisku od 16 inžinjera ima ljudi koji nikako ne mogu da budu odgovorni za nešto što je rađeno posle njihovog potpisa (ako je istina ono što je pisalo juče i prekjuče)
 
ma ja sam za to da kad se desi vako nesto svako ko je pogledao dozvolu/dokument/projekat, makar bio i neki amater/student koji je samo nosio od direktora do direktora i bacio pogled, i bilo mu sumnjivo al kao znaju oni bolje od mene, svi do jednog pod mac
 
Evo jedno laicko pitanje,da li moze neko da mi odgovori zasto se jednostavno ne zaobidje ta notorna Grdelicka klisura,autoput ce biti duzi 10 ili 20 km,koliko je do sad spucano para mogli su i da je zaobidju u krugu od 50 km.
 
Pa sad je već kasno.
Trebalo je na vreme da se mozga.
 
Kako moze da se obidje grdelicka klisura? Sa jedne strane planina, sa druge isto.

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 
Danas pogledah jednu emisiju na NATIONAL GEOGRAPHIC gde je zbog "biroktatske greske" i pada jednog aviona (sa ljudskim zrtvama) smenjen ministar saobracaja USA i nacelnik savezne uprave za civilno vazduhoplovstvo.
Ovde se ruse potporni zidovi (srecom bez zrtava jer put jos nije u funkciji) a jedino su krivi inzenjeri i bageristi... Kvazi strucnjaci iz ministarstava i koridora su zasticena vrsta iako im je posao bio da kontro;isu sta se i kako radi na gradilistu koridora 10 !! Svinjarija.
 
Jel ovo tačno?
94eefa1093deddcb0d009edb203ea690.jpg


Poslato sa EML-L29 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=563552#p563552:2b18citx je napisao(la):
vostic.pfn » Pet Avg 31, 2018 8:21 am[/url]":2b18citx]Jel ovo tačno?
94eefa1093deddcb0d009edb203ea690.jpg


Poslato sa EML-L29 uz pomoć Tapatoka

O istočnom kraku najviše informacija ima Caribrod. Čini mi se da nije pimenuo te probleme na završenoj Terninoj deonici. A za južni krak i Srpsku kuću, čuo sam da će probati da je puste u oktobru i bez završene regulacije reke.
 
Da li se nazire kraj agoniji:

Од 01.09.2018.године од 14.00 часова извршиће се преусмеравање саобраћаја са постојећег државног пута I А реда број 1, на нову леву коловозну траку ауто-пута деонице Српска Кућа – Левосоје, на правцу Врање – Прешево. Саобраћај ће се одвијати по левој коловозној траци двосмерно.
Док трају радови приступ Бујановцу ће бити могућ преко петље Врање и петље Прешево преко државног пута II А реда број 258. Из смера Врање – Бујановац приступ Бујановцу ће бити преко државног пута II А реда број 258, преко села Доње Нерадовце, Павловац и Давидовац. Из смера Прешево- Бујановац приступ Бујановацу ће бити преко државног пута II А реда број 258, преко села Чукарка, Биљача, Самољица и Левосоје.
Радови ће бити обезбеђени адекватном саобраћајном сигнализацијом и опремом.
 
Vezano za ovo gore .... ministarka ćićolina malopre u Dnevniku RTS-a kaže doslovno:

"... pre nekoliko meseci prošle godine ... "


:mrgreen:
 
@nikicakica
Brat KrCan se javio sa lica mesta, pa da ispunim njegov amanet - Bujanovac online:

 
Ima problema na Terninoj deonici, kolabirala je jedna kosina i tačno je to što piše, ali je u garanciji i saniraće to pre puštanja, odnosno pre nego što išta na lotu 2 bude završeno do faze puštanja.
 
@Niko
Novopuštenu u saobraćaj levu stranu autoputa na SK-Levosoje. Do sada se koristio nagistralni!
Dok čekam kralja sa druge strane planete, evo par probranih od nedelje sa deonice Bancarevo - Crvena reka:

Lot 2 napreduje, da će do NG osposobiti desnu (i ponegde levu) - teško, baš teško, ali ima i jako dobrih novina, dosta ste već videli od kolega.



Ovo je bila C27 sa potpornim, posle nje ka nadvožnjaku ozbiljno se nasipa leva preko bazilike, podiže se trasa tamo gde su pre parkirali kamione



desna je dobrano uzdignuta, leva se penje iznad gabiona dalje u nasipu



priprema se i kišna



odavde ka nadvožnjaku za Špaj ide iskop



iza ove mini šumice je stari put za Špaj, kad se isti popne na nadvožnjak (mesec-dva), razbucaće se i ovde će se ići u iskop



nadvožnjak za Špaj je nikao jako brzo, za Aktor nekarakteristično brzo



ovi momci su rašalovali poslednje oplate odozdo, praktično je putna ploča gotova, sad ide izolacija, pa asfalt ograde, ali važniji su pristupni nasipi



Na potpornom sa šipovima gotove i zavese i sad se kod C26 sređuje trasa



između C26 i C25 je onaj veliki propust oko koga je rađena zamena podtla, sad je to blizu nivoa trase



sa druge strane velikog propusta nasip porastao, ima dosta materijala za dalji rad



C25 u Crvenoj reci, sam kraj kosine



na slici levo treba da se malo podigne, a desno da se krene u ozbiljan iskop, za sada ne jer tu prolazi sav saobraćaj na gradilištu



radili i u nedelju, podiže se armirani nasip, to je pored desne i odatle kreće nasip trupa puta



ostao im je središnji deo, posle u povratku ćete videti da su ga načeli i kako



Stali smo kod ovog kamenja na C25.



stacionaža 38+564, ovde ide nasip kamena, pa onda ovi armirani itisoni, ne znam samo do koje visine, vrv donja etaža



Ovaj početni deo C25 je Ok, pogled na parkirana vozila ka B3



moja teorija "svesno u desno", levi B3 ka Pirotu nema prelaznu ploču



desni ima



kao i ka Nišu



i dalje dosta materijala između B3 i nadvožnjaka s krilcima



mogli bi konačno da očiste ovaj deo C24 i da rade nasip u desnoj kod nadvožnjaka s krilcima



nadvožnjaku s krilcima valjda ne sleduju prelazne ploče



sleduju mu (još) krilca



Ima još podosta, pravim selekciju...
 
Hvala Varibrode,
Znači li to da ce uskoro biti konacno završena čuvena deonica Srpska kuća -Levosoje?
Svaka čast za slike sa "istoka"....znači pre proleća ništa. ...
Šta li se dešava sa EM opremanjem oba kraka,imaš li kakvih novih saznanja?
 
Ubi prašinčina, koje je još i najmanje nedeljom, zato tad i obilazim, još i kontrasvetlo. Najvažniji deo - C21-23, od C23 do nadvožnjaka s krilcima radio se juče nasip u desnoj



bilo nešto ljudi i mašina na C23,



ali se ispod kosine i dalje malo skreće sa trase ka reci



C22



ispod nasuprot nje regulacija reke Crvene reke i odatle treba da se "zida" trasa naviše, počeli su, bolje fotke u povratku



ovo je regulacija reke kod C21



a gore je izidano i trasa napreduje, desna pre svega, sad treba da nauštrb C21 prošire i levu



ovi su radili u nedelju - nastavljaju nasip u desnoj ka C21



ovo je između C20-21, desna baš porasla, skoro do stabilizacije (ponovo je tema cementne ili 0-31)



ka C20 odrađena je i kišna, desna i ovde u boljoj kondiciji, tu je izgleda i neki budući parkingčić levo



A izgleda da će i u desnoj biti mini parking kod velike deponije pre Glogovca



tu je i materijal za nasip u levoj, desna je i ovde više napredovala, leva će verovatno ovih dana da je sustigne



to je kod podvožnjaka pored kuće sa zastavama, kome takođe izgleda ne sleduju prelazne ploče



ka mostu B2 isto stanje - gotova kišna i jači nasip u desnoj



posle mosta 2 - podvožnjaka u Glogovcu ka C18 jedini deo gde je leva u boljoj kondiciji



a sudeći po šahtovima trebaće još dosta da se nasipa kod C18



na izlazu iz Glogovca između C18 i C17 radio se nasip trupa puta u levoj



Ovo je ka C17 u krivini gde je bila kuća posred trase



i tu je odrađena kišna i desna je u boljoj formi



C17 kod ex kuće, tu se rade šipovi



trasa je ovde na slici levo



ja odoh gore gde se rade šipovi, rade se, ali nešto mi to sporo, nisam ukapirao do kraja o čemu se radi



evo ga Casagrande i njegovo delo



odozgo pogled na trasu, gde je opet desna na višem nivou, levu je ionako pojeo C17 i platforma za šipove



opet smo dole



kišna je tu, desna se radi, a ispod je put za Vetu, malo dalje su betonski potporni zidovi između AP i lokalnog



Ima josh...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=563971#p563971:i7a0h4hw je napisao(la):
caribrod » Sat Sep 01, 2018 9:49 pm[/url]":i7a0h4hw]
Za sliku hvala KrCanu u ime svih...
Ubi prašinčina, koje je još i najmanje nedeljom, zato tad i obilazim, još i kontrasvetlo. Najvažniji deo - C21-23, od C23 do nadvožnjaka s krilcima radio se juče nasip u desnoj



bilo nešto ljudi i mašina na C23,



ali se ispod kosine i dalje malo skreće sa trase ka reci



C22



ispod nasuprot nje regulacija reke Crvene reke i odatle treba da se "zida" trasa naviše, počeli su, bolje fotke u povratku



ovo je regulacija reke kod C21



a gore je izidano i trasa napreduje, desna pre svega, sad treba da nauštrb C21 prošire i levu



ovi su radili u nedelju - nastavljaju nasip u desnoj ka C21



ovo je između C20-21, desna baš porasla, skoro do stabilizacije (ponovo je tema cementne ili 0-31)



ka C20 odrađena je i kišna, desna i ovde u boljoj kondiciji, tu je izgleda i neki budući parkingčić levo



A izgleda da će i u desnoj biti mini parking kod velike deponije pre Glogovca



tu je i materijal za nasip u levoj, desna je i ovde više napredovala, leva će verovatno ovih dana da je sustigne



to je kod podvožnjaka pored kuće sa zastavama, kome takođe izgleda ne sleduju prelazne ploče



ka mostu B2 isto stanje - gotova kišna i jači nasip u desnoj



posle mosta 2 - podvožnjaka u Glogovcu ka C18 jedini deo gde je leva u boljoj kondiciji



a sudeći po šahtovima trebaće još dosta da se nasipa kod C18



na izlazu iz Glogovca između C18 i C17 radio se nasip trupa puta u levoj



Ovo je ka C17 u krivini gde je bila kuća posred trase



i tu je odrađena kišna i desna je u boljoj formi



C17 kod ex kuće, tu se rade šipovi



trasa je ovde na slici levo



ja odoh gore gde se rade šipovi, rade se, ali nešto mi to sporo, nisam ukapirao do kraja o čemu se radi



evo ga Casagrande i njegovo delo



odozgo pogled na trasu, gde je opet desna na višem nivou, levu je ionako pojeo C17 i platforma za šipove



opet smo dole



kišna je tu, desna se radi, a ispod je put za Vetu, malo dalje su betonski potporni zidovi između AP i lokalnog



Ima josh...
 
Niko, nema ih još, videćeš...

Kedepozidis u desnoj



ovde su već prošli



ka odmorištu se još radi kišna



nisam se udubio šta je ovde između leve i desne, ali je napad na desnu ka odmorištu očigledan



od odmorišta ka pločastom propustu desna stigla (skoro) do stabilizacije



tu od propusta kreće ozbiljan uspon ka tunelu,



i ovde desna sa ozbiljnim nasipom skroz do vrha



ovde možete da vidite i koliki je taj nasip u desnoj, slučajno - ustvari sam fotkao tačno mesto odakle se leva širi u 3+1 trake ka tunelu



Ovo je pri vrhu uspona, desna i dalje u prednosti



tu se kišna izgleda tek sprema



kosine su, hm - onako... Ionako su pored leve...



ex-skakaonica, opet desna lepše izgleda



dingospo geodet nešto meri, ovde je desna probijena i u nasipu



a za levu moraju da sklone ovo parče kosine (nisam joj zagledao broj) sa trase, mada ove brazde ne ulivaju poverenje



iz krivine na pravac ka B1 i tunelu, gde su naknadno rađeni veliki cevasti propusti



i koji se sada zatrpavaju, opet desna u boljem izdanju



ovo je propust i kanal između (mislim, nisam siguran) C8a i C8b



Ankeri i torkret valjda



to je ostalo da se sredi od odvodnjavanja u ovom delu



posle je ok ka B1



preko B1 se prolazi levim, a na desnom rade zamenu podtla na nasipu, u prilog mojoj desnoj teoriji



na B1 rade trotoare između desnog i levog



a levi još nisu oivičili do kraja



Čuvena C7 - sam njen kraj, sprema se i radi kanal koji vodu odozgo spušta u sezonsko jezerce ispod B1



ovde treba da sklanjaju dosta ilovače, ali su blizu jer su radovi na 1. spratu



evo ga 1 majstor, kad završe tu bermu i kanale gore, posle ide mnogo brže, što ćete videti u sledećem postu na C6



Tek smo na pola puta...
 
Iz žablje perspektive leva cev Bancareva još nije vidljiva sa mosta



malo su odtrpali sam izlazni portal leve cevi mada ima još ihaha, ne znam šta bi ovde mogao da radi Azvirt sve i danas da dođe, a neće još



po meni najbolji deo (uz nadvožnjak) sledi - C6 u finalnoj fazi



silazak u prizemlje - samo grebu i teraju



ovaj svakim potezom kašike otvara levu, puni kiper i tera dalje



ne znam zašto sam insistirao da prođem baš pored njega



i 1. put u karijeri uspeo da se zaglavim ovde, pomogli mi neki momci što rade na trasi - veliko hvala!



i pola sata kasnije evo me na par desetina metara udaljenom na asfaltu 1. BNS u levoj,



a odrađen je i 0-31 u zaustavnoj



C3 valjda



Tako je do kraja, nadam se da lot 1 nije baš toliko popustio i da će moći da se ovde vozi krajem juna, pardon, početkom naredne godine



Nalevokrug, bolje svetlo - bolje fotke, u desnoj je takođe rešena zaustavna



ovde desno kod C4 je servisni prelaz gde bi trebalo da se za par meseci realizuje moj projekat "svesno u desno"



upravo ovde - tu bi po trenutnim planovima trebalo da se pređe na "poluautoput", iza je skoro završena C6



evo je, sa radovima u prizemlju i već vidljivom iz svih uglova sa trase levom cevi Bancareva



ostaje da brat sažvaće ovo do kraja i zaštita donjeg dela, a i kišna je tu i tamo postavljena u desnoj



čak i nešto nasipa u pokušaju



7-10 suvih dana i imaćemo celu trasu od lot1 do tunela Bancarevo



rade i na samom ulaznom portalu, bogami su tu počeli i kišnu između leve i desne



u tunelu ne slikam, niti ću do Azvirta, jer bi sve fotke izgledale ovako:



C7 izgleda sad dosta gore od C6, ali su i tu blizu prizemlja, s tim što između tunela i B1 treba dosta i da se nasipa



iz podruma pogled na 1. sprat, za otprilike 2 nedelje i ovde će veća ekipa da dođe i raspomera ovu ilovaču



dalje ka B1, kraj C7



i sa niške strane krenuo nasip ka desnom B1



oplate za trotoare između desnog i levog B1



kanal koji vodi na veliki cevasti propust



zatrpavanje drugog velikog cevastog levo



početak spusta, ex-skakaonica, kišna u pripremi



još malo...
 
Spust, kišna spolja odrađena



ovde i po sredini, deo gde treba da pojačaju nasip u desnoj



ovde je pojačan do stabilizacije, možda još malo 0-63



ovi su zlata vredni po ovoj prašinčini



ravniji deo kod odmorišta Veta i tu se čeka stabilizacija rekao bih



na levom još ima cevi za kanalizaciju



kod desnog markeri su nadam se za finišer



kao i ovde posle odmorišta, mada mislim da treba još 63-ke



deo gde se radi kišna i gde treba da se uvalja ovaj materijal u desnoj



to je deo gde je doskora desna zaostajala



Nastavak sa prethodne stranice... Desna koja raste ka C18 gde se rade šipovi.



išao sam loma kroz valjano



ovde trasa ide u levu krivinu na ulazu u Glogovac, na mestu gde je bila kuća, desna još i nekako, levu su okupirali ovi sa šipovima



i ovde baja nešto meri



sheep-majstori



i ovo će posle da se guli





desno i ispod je nova trasa izmeštenog lokalnog puta za Vetu, stvarno ne znam kako misle da ne bude pod vodom sa autoputa



Glogovac - levo na slici desna, desno lokalni put



između C17 i C18 se radi trasa obostrano, desno je most i skretanje za Kosmovac i Toponicu (ne nije to "ona" Toponica)



C18 i trasa ispod nje, s njom se Kedepozidis baš namučio



radili su 0-63 u desnoj i ne daju da im se gazi oranje



i od njihovog parkinga gde se sa druge strane i dalje ulazi u selo sa AP deo ka B2 gde im je više išla leva



takvo je stanje par stotina metara u Glogovcu do mosta B2



na mostu oplata za trotoare i neki Švedžani



posle B2 desna muški napredovala, ovde sam siguran da sledi stabilizacija



tako je dalje od podvožnjaka ka C20, možda koji cm niže



ovaj lik ladno stopira ovde



ka C20 desna dosta bolja od leve, ovde je iono za šta sumnjam da je budući parking



prema čuvenom kompleksu C21-23 radi se i kišna

 
Vrh