Šta je novo?

Koridor 10

Ova ekipa veća kako da se obračuna sa C20 ako ne grešim, možda i 21



a malo dalje od njih druga ekipa radi nasip u desnoj



ovde je odozdo od reke sve do vrha je onaj "armirani itison"



ovo je C21 i dobro su je napali



regulacija je ok, sad "samo" još da odozdo podignu nasip skroz do gore i naprave desnu



ovo je C22 , krenuli su to da saniraju



veća borba je odozdo, pozamašan nasip treba da se radi



odavde, ovde se put kroz gradilište malo spušta, pa otud slika iz blizine



ovo je kao neki početak nasipa pored rečice



iza gde je mašina je betonski potporni zid na C23



C23



posle te kosine je deo gde su već podigli trasu, radili zamenu podtla i sada rade nasip, ovo je valjda 0-100



pre će biti 0-63, opet desna "vodi"



podvožnjak sa krilcima



dalje prema B2



ovaj ne valja, pošo kući, pogledajte iza koliko desna beži levoj ovde



posle B2 je C25, prva desna kosina na celom lotu



pogledalte skroz levo kako su rovom odvojili put kojim prolazi mehanizacija i neizgrebani deo kosine



to je taj šanac



i poslednji deo C25 koji je Ok



Baš da probam da li je prohodan onaj veliki propust



jeste, evo sam odozgo na njemu



mada nije još za masovni saobraćaj teških kamiona



na C26 nastavljaju da nasipaju iza potpornog



ispred njega ravnaju



ovde na kraju C26 rade, ali tek treba da krenu u malo veći iskop kad se pomeri put za Špaj na nadvožnjak



drugari skinuli skoro sve oplate ispod, ostalo još par



još uvek aktuelni put za Špaj, ne zadugo



ciljna ravnina ka C27 i mostu



desna i sada pristojna. leva se radi



Pogled na radove preko sirote bazilike



ovde kod C27 i potpornog tek treba da se uđe u ozbiljne radove od par nedelja- prespajanje i ukidanje devijacije, ali tek pošto se sve ostalo završi



ova cela rupa gde je sad devijacija treba da se zatrpane



Kao i na C26 Aktor se potpisao na potpornom, ne znam kako se zove ova umetnička tehnika



Sutra ako stignem izbaciću neko moje mišljenje, imam snimljen i deo između 2 tunela oko Pirota, ali to će svakako biti u fulu pre završetka EM opremanja tunela.
 
caribrode, koji si ti meni Caribrod!

Pregršt pohvala za izuzetnu reportažu na nivou. Ovo je stvarno izuzetan napredak za ovu deonicu, ali posmatrajući ranije izgrađene deonice - ovakvo stanje bilo je u proseku 2 godine pre njihovog puštanja u punom profilu. To ne znači da ne može ranije, nego je prosto ekstrapoliranje dosadašnjih iskustava.
 
Deonica Srpska kuća – Levosoje je delimično krenula, tako što većim delom ide po jednoj kolovoznoj traci u oba pravca.

Nemam fotografije odatle, ali imam sa naplatne rampe Doljevac. Tag nije vredeo ništa.
 
Kako mogu da lazu da kazu da ce do kraja godine i juzni i istocni krak koridora 10 biti gotovi, kada je jasno ko dan da ovde ima posla sigurno do proleca. Jos dok urade signalizaciju i ostale stvari mozda potraje i do leta. Kucka iz Snsa laze pa rastura


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Samo mi i dalje nije jasno što su pustili samo jednu traku, kad je i ova druga bila maltene završena još pre nego što su ih izbacili zimus.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564061#p564061:26g6pqqc je napisao(la):
nikicakica » Ned Sep 02, 2018 10:20 am[/url]":26g6pqqc]Samo mi i dalje nije jasno što su pustili samo jednu traku, kad je i ova druga bila maltene završena još pre nego što su ih izbacili zimus.
Pa pustilu su levu da bi spojili desnu ispod nadvožnjaka kod dosadašnje devijacije. Mora tako na mestima gde se magistralni put pretvara u jednu stranu autoputa. Do kraja septembra će verovatno da puste i desnu stranu.
 
Caribrode, kao i uvek hvala maestro. Reportaža nikad bolja i opseznija. Šta misliš hoće li turci sledeće sezone prolaziti tuda? Ja nešto sumnjam zbog tunela.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564066#p564066:3gicrjkm je napisao(la):
geovuk » Ned Sep 02, 2018 10:52 am[/url]":3gicrjkm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564061#p564061:3gicrjkm je napisao(la):
nikicakica » Ned Sep 02, 2018 10:20 am[/url]":3gicrjkm]Samo mi i dalje nije jasno što su pustili samo jednu traku, kad je i ova druga bila maltene završena još pre nego što su ih izbacili zimus.
Pa pustilu su levu da bi spojili desnu ispod nadvožnjaka kod dosadašnje devijacije. Mora tako na mestima gde se magistralni put pretvara u jednu stranu autoputa. Do kraja septembra će verovatno da puste i desnu stranu.
To je ok za taj deo kod nadvožnjaka i kod Srpske Kuće, ali mislio sam na deo između, gde je skroz nova trasa. Kod nadvožnjaka i petlje Bujanovac 1 mora u 1 traku, to je jasno, ali su mogli da naprave prolaze da se između njih koristi i desna traka (ako je gotova, a po slici koju je postavio Caribrod, čini se da jeste).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564084#p564084:39bhyw2l je napisao(la):
nikicakica » Ned Sep 02, 2018 11:38 am[/url]":39bhyw2l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564066#p564066:39bhyw2l je napisao(la):
geovuk » Ned Sep 02, 2018 10:52 am[/url]":39bhyw2l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564061#p564061:39bhyw2l je napisao(la):
nikicakica » Ned Sep 02, 2018 10:20 am[/url]":39bhyw2l]Samo mi i dalje nije jasno što su pustili samo jednu traku, kad je i ova druga bila maltene završena još pre nego što su ih izbacili zimus.
Pa pustilu su levu da bi spojili desnu ispod nadvožnjaka kod dosadašnje devijacije. Mora tako na mestima gde se magistralni put pretvara u jednu stranu autoputa. Do kraja septembra će verovatno da puste i desnu stranu.
To je ok za taj deo kod nadvožnjaka i kod Srpske Kuće, ali mislio sam na deo između, gde je skroz nova trasa. Kod nadvožnjaka i petlje Bujanovac 1 mora u 1 traku, to je jasno, ali su mogli da naprave prolaze da se između njih koristi i desna traka (ako je gotova, a po slici koju je postavio Caribrod, čini se da jeste).

Verovatno će ubrzo da prespoje to pa da ne prave te prelaze. Nisam siguran tačno za puštanje obe strane, da li je do prvog oktobra ili do kraja oktobra. Korito će da nastave da rade i posle, a rok je 10.decembar za sve.
 
Rezime:
C6 i deo pre tunela 9,5/10, to će da se crni samo tako do kraja oktobra.
C7 i deo posle tunela 6/10, mada se i to bliži kraju, izgledaće bolje za mesec dana, ali to će već biti početak jeseni.
Do Glogovca 7/10, desna vidno bolja, leva tu i tamo gde se stigne, očekivao sam i da više bude spremno za stabilizaciju (cementnu ili 0-31, ono 2. vrv).
Na C17 nemam predstavu šta se dešava sa šipovima, nešto nisam video da to vrvi na sve strane, ali ko zna šta je u projektu sanacije, rade svakako.
U Glogovcu i sve do famoznih kosina srednje žalosno, mada dosta desne imaju spremljeno za stabilizaciju.
Na C21-23 se sad već dosta radi, generalno napadaju svuda one tačke koje su najškakljivije, ali ima baš dosta posla, posle do B2 je sasvim pristojno.
Na C25 polako ali sigurno, valjda za mesec dana uspeju da pomere centralni deo i da se krene sa iskopom, posle je nasip ok pre i posle propusta.
Ostaje da srede kod C26, pa iskop oko nadvožnjaka kad bude prebačen put za Špaj i dalje je sve do kraja korektno, treba da rade i spoj.
Betonski OUR im je 10/10, tu samo piče jedno za drugim i tu će ono što je važno za trasu da bude 1/1 do kraja godine, uključujući i sve mostove.
Jasno je da će septembar i naročito oktobar ako bude blag biti meseci finišera, ako novembar i decembar posluže biće nekih malih šansi za "polu".
Glavna borba je i dalje na C21-23, tu ima baš posla, treba vremena da se to podigne do gore, ostalo manje-više može da se zbrlja poluautoput.
Ima ideje da se tu pravi leva, ne znam kako bez pola puta, čak sam čuo i suludi plan da se u visini C21-23, put CR-Glogovac koristi kao devijacija!
Ne verujem da će to biti i ozbiljno razmatrano, kao što ne verujem ni da će moći da se za 4 meseca preostalih do kraja godine smulja poluprofil.
Ipak su ta 4 meseca jesnji i zimski, sve i da nisu teško, baš teško mogu da se sklope kockice, a i šta ćemo sa EM opremanjem Bancareva?
Pohvalno je što se ne staje i što se napadaju kritične tačke,
Ako je dilema da li poluprofil do kraja godine, a pun do kraja sledeće ili ništa do kraja godine, a sve u junu - oberučke glasam za ono drugo.
 
@slaninar Caribrode, kao i uvek hvala maestro. Reportaža nikad bolja i opseznija. Šta misliš hoće li turci sledeće sezone prolaziti tuda? Ja nešto sumnjam zbog tunela.

Mislim da hoće, štaviše 100% sam siguran da hoće! Sad da li u polu- ili punom profilu, to ne mogu da ti odgovorim, niti iko vrv. Bar 1 cev biće potpuno opremljena mnogo pre jula 2019., a verovatno i obe (verujem u Azvirt).

@Goje Pregršt pohvala za izuzetnu reportažu na nivou. Ovo je stvarno izuzetan napredak za ovu deonicu, ali posmatrajući ranije izgrađene deonice - ovakvo stanje bilo je u proseku 2 godine pre njihovog puštanja u punom profilu. To ne znači da ne može ranije, nego je prosto ekstrapoliranje dosadašnjih iskustava.

U pravu si, ali iz izkustva ti kažem da ni na jednom lotu nisam srazmerno video ovoliko mašina i ljudi na relativno malom prostoru kad se nešto privodilo kraju na istočnom kraku. A ispratio sam privođenje kraju nekoliko deonica. Još ja slikam nedeljom popodne kad je ubedljivo najmanje aktivnosti (s razlogom, jer je ostalim danima jedva prohodno, sa 5x više prašine). I da još jednom preciziram: ja licitiram sa puštanjem u saobraćaj, polu ili punog profila, a kad će odraditi poslednji bukobran, odvodni kanal pored ili završiti vibro-linije (što negde na puštenim deonicama ni dan-danas nisu) - to ne mogu ni da pretpostavim...

@Гага, astrodule
Hvala, pratim i ja vaš rad...

@MarkoniShogun Kako mogu da lazu da kazu da ce do kraja godine i juzni i istocni krak koridora 10 biti gotovi, kada je jasno ko dan da ovde ima posla sigurno do proleca. Jos dok urade signalizaciju i ostale stvari mozda potraje i do leta. Kucka iz Snsa laze pa rastura

Pa kad mogu da kažu - očekivali smo pad kosine... Jer tako su u mogućnosti... Da bi krajem godine mogli da kažu: evo, samo što nismo, msm, bismo mi, al jbg, prethodna vlast, tako nešto... Pa će biti sredinom naredne godine!
Što me podseti na jedan vic, koji neki dan pročitah na društvenim mrežama:
Bili jednom jedan Vučić, 1 kosina, 16 inženjera, 1 vlasnik poznatog ugostiteljskog objekta, 11 izmena projekta... I sad ne znam kako tačno ide vic, ali znam da su na kraju bili krivi Đilas, Janković i Jeremić!

I najvažnije od svega:
Danas sam imao čast, podvlačim čast da upoznam najveću legendu svih građevinskih foruma - KrCana, koji je svojom posetom udostojio i naše pasivne krajeve. Rezultat ove, a i njegovih poseta nekih drugih pasivnih krajeva u regionu, biće reportaža, koju će iz njegovog objektiva čim se skrasi posetioci beobuilda biti u ekskluzivnoj prilici da vide prvi, a verovatno i jedini na ovim prostorima!
Stay tuned!!!
 
Postovani korisnici foruma,
Nisam bio aktivan clan foruma sve do sad (kao i uostalom dosta ljudi koji posecuju Beobuild forum).Morao sam da se registrujem samo da bih pohvalio i izrazio divljenje za @Caribrod i @KrCan, ali i za sve ostale koji su doprineli forumu na bilo koji nacin. Ljudi, puno vam hvala i znajte da sav vas trud neko ceni, jer vi predstavljate svetlo u ovoj tami koja je prekrila nasu drzavu. Hvala vam sto nam svima predstavljate stvari onakve kakve jesu i hvala na strucnom misljenju u komentarima. Vase objave su mi pomogle da razumem pravu situaciju u ovoj sferi gradjevinarstva (mada ne verujem da je u ostalim sektorima situacija bolja). Voleo bih da neko od diskutanata podeli sa nama informaciju da li je krenula rekonstrukcija deonice autoputa Sid-Kuzmin jer po najavam je trebala da krene krajem juna ili pocetkom jula ove godine. Puno hvala i nastavite dobar rad :sesir: :sesir:
 
Vučić je kazao da su analizirana različita rešenja ali da je odlučeno da se čitavo brdo odseče i premesti na drugu stranu jer je ceo teren podložan klizanju.

Sloba je hteo topovima s druge strane da gađa ali brdo će biti srušeno i treba da ga prebace na drugu stranu da galerijama uspemo da kontrolišemo klizište u potpunosti”, naveo je on.

Vučić je kazao da smo 10 dana vodili najbrutalniju kampanju protiv svih koji su ovde ikada radili.

“Tako mi u Srbiji radimo. Prvo sebi upucamo obe noge i ruke a onda moramo da nastavimo da radimo, ali bez ruku i nogu. sada moramo da nastavimo d aradimo. Problem je što niko neće ovde sad da radi, da preuzme rizik zato što je svima jasno sa čime će se suočiti”, rekao je Vučić.

“Očekujem za nekoliko dana sa novim rešenjem da ruše ovo brdo jer ono što se do sad nije srušilo očigledno će da se sruši”.
 
Takodje bih pohvalio @Caribrod i @KrCan-a, hvala vam! Steta sto jednom mesecno ne napisete tekst sa slikama za neke novine.
 
Nemam ništa protiv da sruše brdo i prenesu ga u Vojvodinu. Da i ovi iz Kikinde imaju gde da se sankaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564238#p564238:1yz10x15 je napisao(la):
slaninar » Sun Sep 02, 2018 6:36 pm[/url]":1yz10x15]https://youtu.be/LVNS2EO9PFI

Vučić obišao Grdelicu.
:bash:

Na početku snimka vidi se šta se vidi - pa kako je neko zamišljao da onako tanak potpuno vertikalan, ne mogu da ga nazovem zid jer je zanemarljive debljine, objekat zadržava celo brdo ???
Kako?
 
Jedino ovako samo u većoj razmeri, podupirači sa jednog brda na drugo preko autoputa.

376_file.jpg




[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564107#p564107:1wvepgpu je napisao(la):
caribrod » Ned Sep 02, 2018 11:58 am[/url]":1wvepgpu]

I najvažnije od svega:
Danas sam imao čast, podvlačim čast da upoznam najveću legendu svih građevinskih foruma - KrCana, koji je svojom posetom udostojio i naše pasivne krajeve. Rezultat ove, a i njegovih poseta nekih drugih pasivnih krajeva u regionu, biće reportaža, koju će iz njegovog objektiva čim se skrasi posetioci beobuilda biti u ekskluzivnoj prilici da vide prvi, a verovatno i jedini na ovim prostorima!
Stay tuned!!!

Bez slike kao dokaza ne priznajem ništa. :D Zna se fraza Pics or It Didn't Happen

Svaka čast svima na ovom forumu za vreme i trud. :gobb:
 
Čekaj, rekli su da već pobijaju šipove zbog stabilizacije obrušenog brda. A sad se ruši čitavo brdo. Znači OPET su pogrešili, i POSLE obrušavanja? Koji to ... 12 put?? Ko će sad da plati i ove poslednje, besmislene radove, posle 3 obrušavanja?

Inženjer "Koridora Srbije" Leonid Vuković rekao je za RTS da se trenutno radi sanacija potporne konstrukcije i dalja stabilizacija tog dela gradilišta.

"Izvode se radovi na raščišćavanju terena od kamenja i drveća koje se odronilo, grade se pristupni putevi ka gornjem delu kosine. Urađen je deo platforme za mašinu za šipove i u toku je izgradnja šipova za duboko fundiranje buduće galerije. Takođe, razmatraju se najadekvatnija rešenja za uklanjanje središnjeg, preostalog oštećenog dela potporne konstrukcije", objasnio je Vuković.
http://mondo.rs/a1128728/Info/Drustvo/G ... eriju.html
 
Sloba je hteo topovima s druge strane da gađa ali brdo će biti srušeno i treba da ga prebace na drugu stranu da galerijama uspemo da kontrolišemo klizište u potpunosti”, naveo je on.
.

A šta bi stručnjak dobio granatiranjem brda? :lool:

Na sreću - kontrolor klizišta je stigao.
 
Vrh