varos kapija
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 04.10.2007.
- Poruke
- 1.427
- Pohvaljen
- 2.374
http://www.ekapija.com/news/1831910/poc ... o-beogradaPočela rehabilitacija kolovoza od Subotice do Beograda
http://www.ekapija.com/news/1831910/poc ... o-beogradaPočela rehabilitacija kolovoza od Subotice do Beograda
Uskoro brzina na auto-putu do 130 kilometara na sat
Kako prenosi Tanjug, potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović kaže da podržava najavljenu meru MUP-a da se vozačima meri srednja brzina na auto-putu. Mihajlovićeva najavljuje i da će predložiti da se maksimalna brzina na auto-putu poveća sa 120 na 130 kilometara na sat, kao što je u evropskim zemljama. ''Svaka mera koja može da pomogne da imamo veću bezbednost saobraćaja je dobrodošla'', navela je Mihajlovićeva odgovarajući na pitanja novinara na Koridoru 10. Podsetila je da je to ministarstvo, takođe, zaduženo za bezbednost saobraćaja.
''Mislim da je to dobro, (najavljena mera MUP-a) postoji u nekim drugim državama, bilo bi i u Srbiji. Kako reče direktor ''Koridora Srbije'' - uskoro ćemo imati najmoderniji auto-put. Možda, takođe, treba razmišljati i to će biti jedan od mojih predloga da razgovaramo sa svima - da dođemo i na onu evropsku brzinu za auto-puteve, a to je 130 kilometara na sat'', naglasila je ministarka.
Mihajlovićeva je rekla da Srbija može da poveća tu brzinu na auto-putu pošto se mnogo ulaže u održavanje. ''Imamo, zaista, moderan auto-put i pokrenuću to pitanje'', dodala je ministarka. Na pitanje za koliko je ona svojim vozilom prešla auto-put od Beograda do Niša, Mihajlovićeva je rekla da je vožnja trajala ukupno tri sata i da su vozili po propisu. ''Došla sam ranije u obilazak gradilišta, zaboravlja se da mi samo kroz Grdeličku klisuru nemamo auto-put. Vozili smo kako treba'', dodala je Mihajlovićeva.
Srbija spremna da gradi auto-put do Sarajeva
Srbija je spremna da gradi auto-put Beograd - Sarajevo i već je urađena studija izvodljivosti, ali BiH mora da se dogovori o ruti na njihovoj teritoriji, ističe Mihajlovićeva. ''Od samog početka Srbija je potpuno spremna da gradi auto-put ka Sarajevu, kada smo imali zajedničke sednice vlade, to je dogovoreno. Sa srpske strane postoji čak i studija izvodljivosti i tačno se zna koja će ruta biti, ali još nije jasna ruta kroz BiH, tu mora da postoji dogovor unutar BiH. Na taj dogovor ne može da utiče Srbija'', rekla je odgovarajući na pitanja novinara. Kaže da BiH nije potpisala ni Sporazum o transportnoj zajednici, kao i da još nije obezbedila svu dokumentaciju za projekat izgradnje mosta Ljubovija - Bratunac. Prema njenim rečima, može da se desi da imamo most, a da ne može da se koristi, jer BiH nije završila dokumentaciju. ''Mislim da neke stvari moraju da budu iznad politike, a to je bolji život građana i povezivanje građana. Most i put su dobri za svakoga, koje god nacionalnosti i vere bio'', naglasila je Mihajlovićeva.
Neophodno ubrzati radove na Koridoru 10
Mihajlovićeva je kritikovala izvođače radova na delu Koridora 10 od Srpske Kuće do Levosoja, u blizini Bujanovca, i zatražila da pojačaju radove kako bi ta deonica bila gotova u predviđenom roku - do novembra. Tokom obilaska radova, zajedno sa direktorima Koridora i Puteva Srbije, Zoranom Babićem i Zoranom Drobnjakom, ministarka je zatražila od izvođača da povećaju broj radnika i mašina.
Reč je o veoma važnoj deonici Koridora 10, dugoj 8.06 kilometara. ''To je jedina deonica Koridora 10, gde je glavni izvođač konzorcijum domaćih kompanija: ''Ratko Mitrović'' i ''Srbija auto-put'', za mnogo domaćih podizvođača'', istakla je ministarka. Rok za završetak je novembar, podsetila je Mihajlovićeav i ukazala da su izvođači otprilike na polovini radova. ''Radovi moraju da budu intenzivniji. Vlada je obezbedila novac, dozvole, preprojektovanje - jer je korito Južne Morave bilo problematično. Projekat bio veoma star. Moj utisak je da je ovo gradilište malo više našminkano nego što u stvarnosti jeste, zato ćemo intenzivirati naše posete, koje će biti nenajavljeno'', kaže Mihajlovićeva. Poručila je i da radnici moraju da imaju zaštitnu opremu pošto je primećeno da se o tome ne vodi dovoljno računa.
Važna vest za one koji putuju u Grčku: Otvoren novi auto-put, evo kolike su putarine
Jonski auto-put u Grčkoj pušten je u rad, te će putovanje od Janjine do Atine trajati najviše tri i po sata, a za putarine treba izdvojiti sve ukupno 37,25 evra, prenose grčki mediji.
Put od severozapadne Grčke, to jest od grada Janjina koji je udaljen od Atine 450 kilometara, do glavnog grada te zemlje, pri vožnji od 120 kilometara na čas trajaće maksimum tri i po sata.
Vozeći preko Rio Antiria mosta, severnog Peloponeza i Korinta, vozači mogu da očekuju plaćanje putnih troškova i to: Atina-Rio za koji je potrebno izdvojiti 11,50 evra, mostarina Rio Antirio 13,30 evra i Antirio-Janjina 12,45 evra.
Ukupni troškovi putovanja koristeći ovaj auto-put iznose 37,25 evra.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467882#p467882:t9sr60p3 je napisao(la):laki72 » Čet Jul 27, 2017 6:38 pm[/url]":t9sr60p3]Hha hahaha hahaha...
Pa Grci su sa cenama putarine 'zaj***' i Hrvatsku!
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468309#p468309:2up6z55j je napisao(la):kuburicsrdjan » 30 Jul 2017 06:28 pm[/url]":2up6z55j]A i to je bezveze, znaci mogu da divljam preko 200 ako mi se ne zuri, onda stanem da popijem kafu klopam nesto na nekoj pumpi sipam gorivo i vozio sam 120
Послато са S57 уз помоћ Тапатока
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468310#p468310:1ux0bngb je napisao(la):StaraMo » Ned Jul 30, 2017 6:35 pm[/url]":1ux0bngb]Ovo je trenutno testiranje sistema, svečano otvaranje na svim deonicama je u Utorak ujutru.
Inače ako imate neki od novijih vozila sa meračem prosečne brzine, resetujte ga kad uzmete karticu i pratite do izlaza i videćete da na kraćim relacijama retko kada prosečna bude preko 120 čak iako sve vreme vozite 140.Jednostavno uključujući se i isključujući s autoputa prosečna drastično pada plus ako još sačekat vozilo ispred sebe.. Tagovi će biti u malo nezgodnijoj situaciji ali u pincipu ovo će biti više pihološki i prevencije radi nego represivno.
Član 1
Ovim pravilnikom bliže se propisuju zahtevi za merila brzine vozila u saobraćaju, način utvrđivanja ispunjenosti tih zahteva, označavanje merila brzine vozila u saobraćaju, tehnička dokumentacija, način ispitivanja tipa merila brzine vozila u saobraćaju, metode merenja, kao i način i uslovi overavanja merila brzine vozila u saobraćaju.
Član 2
Ovaj pravilnik primenjuje se na merila brzine vozila u drumskom saobraćaju koja se koriste u funkciji kontrole i bezbednosti saobraćaja.
Član 4
Pod merilima se smatraju:
1) radarska merila, koja brzinu kontrolisanog vozila određuju na osnovu Doplerovog efekta (u daljem tekstu: radari);
2) laserska merila, koja rastojanje i brzinu kontrolisanog vozila određuju na osnovu merenja vremena prostiranja laserskih impulsa reflektovanih od kontrolisanog vozila (u daljem tekstu: lidari);
3) merila sa čvrsto ugrađenim senzorima, koji brzinu kontrolisanog vozila određuju na osnovu merenja vremena prolaza kontrolisanog vozila između dva ili više čvrsto ugrađenih senzora (u daljem tekstu: senzorska merila).
Radari prema načinu upotrebe mogu biti:
1) ručni radari;
2) radari ugrađeni iznad ili pored puta;
3) radari ugrađeni u vozila.
Član 10
Senzorska merila mere brzinu metodom stacionarnog merenja, automatski sa/ili bez nadzora.
Senzorsku jedinicu čine najmanje dva senzora koja su ugrađena u put u jednoj saobraćajnoj traci na tačno određenom rastojanju.
Senzorska jedinica je podzemnim kablom povezana sa ostalim delovima senzorskog merila koji su postavljeni u kućište na stub pored puta.