Šta je novo?

Koridor 10

Kroz Grdeličku klisuru Azvi radi u tri smene od 4 ujutru do 24 uveče,
ako oni mogu tako da rade, zašto se i na drugim deonicama ne radi tako,
pošto druge deonice koridora su u mnogo većem zaostatku d ove deonice?
 
Verovatno je južni krak prioritetniji i ima veće šanse da se pre završi od istočnog kraka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463906#p463906:27llby65 je napisao(la):
geovuk » 06 Jul 2017 09:54 am[/url]":27llby65]Verovatno je južni krak prioritetniji i ima veće šanse da se pre završi od istočnog kraka.
Svaka deonica ima svoj potpisan ugovor sa rokom. Investitor mora da vodi računa o tome kako određuje rokove, sa kim potpisuje ugovore, da li su projekti dobri.... da se ne bi desile ovakve paušalne stvari, i licitiralo prioritetima. Da li će izvođač da radi 4 ili 24 sata dnevno ne bi smelo da interesuje bilo koga osim njega samog.
 
Bogami, razbucaše Momin kamen. Sad Momo ima pregršt kamenčića.
 
Ove kosine mi uopste ne ulivaju poverenje. Jedna jaka kisa u narednih 5 godina i eto mogucnosti da se surva celo brdo. I ne bi me cudilo jer bi se ta slika uklopila u sveopste ludilo u Srbiji, masu nestrucnosti i javasluka. Ajde neka neko uporedi slike ovih kosina i nekih koje su radjene na slicnim teskim terenima u recimo Italiji , videcete da ima razlike i da se vidi kako treba da izgleda pravi autoput koji je siguran sa kosinama.
 
Taj beton, grede i stubovi se ankerišu u stene. Negde sam pročitao da ankerišu češće nego što bi trebalo pa bi trebalo da drži dobro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463906#p463906:13tujlib je napisao(la):
geovuk » 06 Jul 2017 09:54 am[/url]":13tujlib]Verovatno je južni krak prioritetniji i ima veće šanse da se pre završi od istočnog kraka.
Iako se prvo mislilo da će južni krak biti pre završen, sve je izvesnije da će ipak istočni krak biti gotov prvi. A i logično je, to je dosta opterećeniji pravac koji će donositi mnogo više prihoda od južnog.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464382#p464382:2gnke6xc je napisao(la):
tragac » Sub Jul 08, 2017 5:30 pm[/url]":2gnke6xc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463906#p463906:2gnke6xc je napisao(la):
geovuk » 06 Jul 2017 09:54 am[/url]":2gnke6xc]Verovatno je južni krak prioritetniji i ima veće šanse da se pre završi od istočnog kraka.
Iako se prvo mislilo da će južni krak biti pre završen, sve je izvesnije da će ipak istočni krak biti gotov prvi. A i logično je, to je dosta opterećeniji pravac koji će donositi mnogo više prihoda od južnog.


Istočni krak će se kompletirati tek možda krajem iduće godine, a južni bi trebalo koji mesec pre.
 
Jedan mali apdejt sto se tice severnog i zapadnog kraka desetke...

Od granicnog prelaza pa do prvog iskljucenja za Suboticu (Palic) je potpuno nov asfalt (smer ka NS).,

Naplatna je malo napredovala i izgleda ovako:

image.jpg

image.jpg


Radi se iz dva dela, prvo ce zavrsiti potpuno desni deo, pa ce saobracaj prebaciti na taj deo dok zavrse drugu stranu.

Napreduje se i na svim iskljucenjima.
Saobracaj je izuzetnog intenziteta. Putovao sam godinama dok sam studirao NS-SU i nakon toga, ali nikada saobracaj nije bio intenzivniji na severnom kraku.

Sto se tice puta ka HR, ono je sramota. Mislio sam uvek da je potez SU-NS (smer ka NS) najgori u zemlji, medjutim... Strasno. Sada je severni krak definitivno u boljem stanju od zapadnog.

Pozitivno je sto sve vise ljudi koristi ENP, a negativno je sto neki nemaju pojma da mogu da prodju u pokretu pa se bukvalno zaustave na ENP traci...
Testirao sam brzinu, i uspeo proci ENP traku brzinom od 50+... Radi bez ikakvih problema.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qufIv3l8j40[/youtube]
 
Od velike važnosti za pravilno korišćenje Enp je samo postavljanje taga na vettobransko staklo, naime pošto de ovde radi o ultra kratkim talasima i pošto je zračenje same antene jako usmereno i ograničeno kako snagom zračenja tako i površinom snopa bitno je da tag bude postavljen na onoj tačkastoj površini pored retrovizora a ne na staklu, time je osiguran od pregrevanja i direktnog izlaganja sunčevom zracima a istovremeno u zoni šoferke koja obicno nije pod zaštitom od uv folije. Problem prave vozila visoke klase koja imaju metal shield šoferku i kod kojih je skoro nemoguće ocitsti tag ako nije podtavljen na mestu koje je sam prizvodjač predvideo.
 
К10 источни крак, нишка обилазница и излаз код нишког аеродрома, петак-07.јул
Pogledajte prilog 2

Поглед на нишку обилазницу (десна стрелица) и почетак деонице К10 код места Просек (лева стрелица), а ту је близу и почетак Сићевачке клисуре. На другој слици, нисам одолео да не сликам, види се Змајев комбајн како врше жито :) . Прелепа природа и поглед, снимио сам од једне куће у месту Малча, петак-07.јули.
Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464450#p464450:1uyroq7a je napisao(la):
StaraMo » Ned Jul 09, 2017 1:05 am[/url]":1uyroq7a]... bitno je da tag bude postavljen na onoj tačkastoj površini pored retrovizora a ne na staklu
Tako otprilike i pise u uputstvu ali nije dovoljno objasnjeno zasto mora bas tu. Mnogi automobili imaju metalizirane sofersajbne i taj deo je uvek "transparentan", no ipak sam video gomilu vozaca koje tag drze na tabli, valda im je tako lakse kad treba da ga dopune.
 
Nešto sa krajnjeg istoka:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FUsmwb6PW4Y[/youtube]
 
Јесам ли добро испратио или је отворена нека деоница јуче?
 
23.juna je Tanjug preneo
Završetak radova na deonici Prosek–Bancarevo, kažu, očekuje se oko 30. juna.

Kako najavljuju, puštanje u rad etape Crvena Reka–Čiflik biće sredinom jula, a takođe i deonice Čiflik–Staničenje.

Da li se od toga nesto ostvarilo?

A evo najnovije info danas


Posle novčane kazne od 100.000 EUR za azerbejdžansko-španski konzorcijum Azvi-Rubau, žuti karton su od Koridora Srbije dobile kompanije koje rade na još dve deonice Koridora 10, pišu današnje Večernje novosti.

List navodi da je grčkom Aktoru upućen zahtev za ispravku radova za deo od Proseka do Crvene reke, dok je firma Azvi dobila još jedan ukor, zbog deonice od Grdelice do Caričine Doline. Ukoliko ne isprave propuste u razumnom roku, tim firmama slede kazne.
 
Izgleda da kasne na Grdelickoj klisuru bash dosta, pa su zato dobili (kao) kaznu. Na putu ka Grckoj, jedino sto je delovalo da se izgradilo iole u odnosu na proslu godinu je deonica koju radi Integral cini mi se...
 
Termini i rokovi
Projekat istok
Деоница Просек - Црвена Река Л=22,5 км
Извођење радова финансира EIB. Изградња у току.
ЛОТ 1 - Траса и мостови: Просек - тунел Банцарево
Извођачи радова JV Aktor и Terna.

Завршетак радова на деоници у дужини од 8,5 км обележен је 21.11.2016.

Очекивани рок завршетка радова 31.05.2017.


ЛОТ 2 - Траса и мостови: тунел Банцарево - Црвена Река
Извођачи радова JV Aktor и Terna. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
ЛОТ 3 - Тунел Банцарево.
Извођач радова Subterra A.S. Очекивани рок завршетка радова јуни 2017.

Деоница Црвена Река – Чифлик Л= 12,7 км
Извођење радова финансира EBRD. Деоница је пуштена у саобраћај 30.12.2015. у пуном профилу.
Извођач радова AKTOR S.A. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.

Паралелни некомерцијални пут Бела Паланка – Пирот (запад)
Извођење радова финансира EBRD. Изградња у току.
Извођач радова Trace Group Hold plc. Прве две под деонице су пуштене у саобраћај 28.12.2016.

Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.

Деоница Чифлик – Станичење Л= 12,07 км
Извођење радова финансира EIB. Изградња у току. Деоница у дужини од 10,6км пуштена је у саобраћај 30.12.2015. у полу профилу.
Извођач радова Consstructiones Rubau. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.

Деоница Станичење – Пирот исток Л= 16,64 км
Извођење радова финансира EIB. Изградња у току.
Извођач Aktor S.A. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.

Деоница Пирот исток – Димитровград Л= 14,3 км
Извођење радова финансира EBRD
Извођач радова - Trace Group Hold PLC; ЛОТ 11 Највећи део радова је "суштински завршен" у новембру 2016. Деоница не може бити пуштена у саобраћај из техничких разлога.
Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.

Деоница Обилазница Димитровград Л= 8,6 км
Извођење радова финансира Светска банка. Изградња у току.
ЛОТ 1 i ЛОТ 2 – преостали радови.
Извођач радова: Актор С.А. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
ЛОТ 3 – Тунели Прогон и Пржојна Падина.
Уговорени грађевински радови суштински завршени 23.10.2014. Извођач радова Terna S.A.
ЛОТ 3 ЕМ - Електромашинска опрема тунела.

Извођач радова: Elef SpA Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.

projekat jug

Деоница Грабовница – Грделица, Л=5,6 км
Извођење радова финансира Светска банка.
Извођач радова Terna S.A.
Деоница је пуштена у саобраћај 11.04.2016.

Деоница Грделица – Царичина Долина, Л= 11,8 км
Извођење радова финансира ЕИБ.
ЛОТ 1 - Траса и мостови Горње Поље - тунел Предејане. Извођач радова: JV AZVI SA & TADDEI SpA. Радови у току. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
ЛОТ 2 - Траса и мостови тунел Предејане - Царичина Долина. Извођач радова: JV Trace group hold plc и Mostovиk llc (Бугарска). Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
ЛОТ 3 - Тунел Предејане. Извођач радова: Consortium Alliance X (Euro Alliance Tunnels JSC and Road & Bridges ltd) - Бугарска. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.

Деоница Царичина Долина – Владичин Хан, Л= 14,3км
Извођење радова финансира ЕИБ.
ЛОТ 4 - Тунел Манајле. Извођач радова: Consortium Alliance X (Euro Alliance Tunnels JSC and Road & Bridges ltd) - Бугарска. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
ЛОТ 5 - Траса и мостови Царичина Долина - Тунел Манајле. Извођач радова: ЈV:Integral Inženjering, Inter-kop Mišar i Prijedor putevi: крај 2017. године.
Извођење радова финансира Светска банка
ЛОТ 6 - Траса и мостови Тунел Манајле - Владичин Хан. Извођач радова је JV Azvi, Construcciones Rubau. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.

Деоница Владичин Хан - Доњи Нерадовац, Л= 26,3 км
ЛОТ 1 - Траса и мостови Владичин Хан – Превалац 10.1км.
ЛОТ 2 - Траса и мостови Превалац - Суви Дол - 9 км.
ЛОТ 3 - Траса и мостови Суви дол - Доњи Нерадовац – 7,2 км.
Извођење радова финансира Светска банка.
Извођач радова Terna S.A.
Деонице пуштене у саобраћај 28.11.2015.

Деоница Доњи Нерадовац – Левосоје, Л= 16 км
Извођење радова финансирају Република Србија и Република Грчка (Хиперб план).
ЛОТ 2 - Доњи Нерадовац - Српска Кућа, Л= 8 км, извођач радова Актор СА.
Деоница пуштена у саобраћај 14.11.2013. године.
ЛОТ 1 - Српска Кућа – Левосоје, Л= 8 км, радови се финансирају из буџета Републике Србије. Инвеститор: ЈП Путеви Србије, стручни надзор: Коридори Србије, извођач радова: МБА ''Ратко Митровић нискоградња'' и ''Србијааутопут''. Рок завршетка радова: крај 2017. године.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465440#p465440:18gjfred je napisao(la):
Galeks » Fri Jul 14, 2017 12:22 pm[/url]":18gjfred]Јесам ли добро испратио или је отворена нека деоница јуче?

Aham:

http://rtcaribrod.rs/sr/danas-je-pu...m-kraku-koridora-10-u-duzini-od-24-kilometra/

Samo im bilo glupo da prave ceremonije, jer su krajem 2015. Aktorovu deonicu otvorili bez habajućeg, a Rubau kao "poluprofil".
Završen je autoput "odozgo", do kraja rokova iz prethodnog posta ostalo im je još nešto posla oko puta, nevezano sa kolovoznim delom.
Rubau doduše nije završio levu stranu (pravac Sofija-Niš), gde habajući fali na 700-800 metara, a trenutno se koristi kao veza sa paralelnim putem.
To će morati da sačeka da Trace završi 1,2km paralelnog da bi preselili uključenje na paralelni. Uz kosinu je, baš nezgodno ali biće za mesec dana.
Aktor na svojoj deonici treba da završi kružni tok kod NR Bela Palanka (+Putevi da je opreme), odmorište BP, kegle na nadvožnjacima i još koju sitnicu.
 
Totalni raspad na Koridoru u pravcu sever-jug. Na oba prilaza Beogradu, pa skroz do Niša je totalna ludnica. Bilo je par lančanih sudara.
Nadležni lagano, sve po zakonu...
 
Napreduju radovi na naplatnim, kod Bikova su vec napravili da se prolazi desnom stranom, a na ostalim iskljucenjima su se vec podigle konstrukcije :)

IMG_20170715_135420.jpg



Guzva je danas bila neverovatna.
 
Vrh