Žika
Expert
- Učlanjen(a)
- 23.03.2014.
- Poruke
- 6.388
- Pohvaljen
- 8.152
Svaka deonica ima svoj potpisan ugovor sa rokom. Investitor mora da vodi računa o tome kako određuje rokove, sa kim potpisuje ugovore, da li su projekti dobri.... da se ne bi desile ovakve paušalne stvari, i licitiralo prioritetima. Da li će izvođač da radi 4 ili 24 sata dnevno ne bi smelo da interesuje bilo koga osim njega samog.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463906#p463906:27llby65 je napisao(la):geovuk » 06 Jul 2017 09:54 am[/url]":27llby65]Verovatno je južni krak prioritetniji i ima veće šanse da se pre završi od istočnog kraka.
Iako se prvo mislilo da će južni krak biti pre završen, sve je izvesnije da će ipak istočni krak biti gotov prvi. A i logično je, to je dosta opterećeniji pravac koji će donositi mnogo više prihoda od južnog.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463906#p463906:13tujlib je napisao(la):geovuk » 06 Jul 2017 09:54 am[/url]":13tujlib]Verovatno je južni krak prioritetniji i ima veće šanse da se pre završi od istočnog kraka.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464382#p464382:2gnke6xc je napisao(la):tragac » Sub Jul 08, 2017 5:30 pm[/url]":2gnke6xc]Iako se prvo mislilo da će južni krak biti pre završen, sve je izvesnije da će ipak istočni krak biti gotov prvi. A i logično je, to je dosta opterećeniji pravac koji će donositi mnogo više prihoda od južnog.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463906#p463906:2gnke6xc je napisao(la):geovuk » 06 Jul 2017 09:54 am[/url]":2gnke6xc]Verovatno je južni krak prioritetniji i ima veće šanse da se pre završi od istočnog kraka.
Tako otprilike i pise u uputstvu ali nije dovoljno objasnjeno zasto mora bas tu. Mnogi automobili imaju metalizirane sofersajbne i taj deo je uvek "transparentan", no ipak sam video gomilu vozaca koje tag drze na tabli, valda im je tako lakse kad treba da ga dopune.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464450#p464450:1uyroq7a je napisao(la):StaraMo » Ned Jul 09, 2017 1:05 am[/url]":1uyroq7a]... bitno je da tag bude postavljen na onoj tačkastoj površini pored retrovizora a ne na staklu
Završetak radova na deonici Prosek–Bancarevo, kažu, očekuje se oko 30. juna.
Kako najavljuju, puštanje u rad etape Crvena Reka–Čiflik biće sredinom jula, a takođe i deonice Čiflik–Staničenje.
Posle novčane kazne od 100.000 EUR za azerbejdžansko-španski konzorcijum Azvi-Rubau, žuti karton su od Koridora Srbije dobile kompanije koje rade na još dve deonice Koridora 10, pišu današnje Večernje novosti.
List navodi da je grčkom Aktoru upućen zahtev za ispravku radova za deo od Proseka do Crvene reke, dok je firma Azvi dobila još jedan ukor, zbog deonice od Grdelice do Caričine Doline. Ukoliko ne isprave propuste u razumnom roku, tim firmama slede kazne.
Деоница Просек - Црвена Река Л=22,5 км
Извођење радова финансира EIB. Изградња у току.
ЛОТ 1 - Траса и мостови: Просек - тунел Банцарево
Извођачи радова JV Aktor и Terna.
Завршетак радова на деоници у дужини од 8,5 км обележен је 21.11.2016.
Очекивани рок завршетка радова 31.05.2017.
ЛОТ 2 - Траса и мостови: тунел Банцарево - Црвена Река
Извођачи радова JV Aktor и Terna. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
ЛОТ 3 - Тунел Банцарево.
Извођач радова Subterra A.S. Очекивани рок завршетка радова јуни 2017.
Деоница Црвена Река – Чифлик Л= 12,7 км
Извођење радова финансира EBRD. Деоница је пуштена у саобраћај 30.12.2015. у пуном профилу.
Извођач радова AKTOR S.A. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
Паралелни некомерцијални пут Бела Паланка – Пирот (запад)
Извођење радова финансира EBRD. Изградња у току.
Извођач радова Trace Group Hold plc. Прве две под деонице су пуштене у саобраћај 28.12.2016.
Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
Деоница Чифлик – Станичење Л= 12,07 км
Извођење радова финансира EIB. Изградња у току. Деоница у дужини од 10,6км пуштена је у саобраћај 30.12.2015. у полу профилу.
Извођач радова Consstructiones Rubau. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
Деоница Станичење – Пирот исток Л= 16,64 км
Извођење радова финансира EIB. Изградња у току.
Извођач Aktor S.A. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
Деоница Пирот исток – Димитровград Л= 14,3 км
Извођење радова финансира EBRD
Извођач радова - Trace Group Hold PLC; ЛОТ 11 Највећи део радова је "суштински завршен" у новембру 2016. Деоница не може бити пуштена у саобраћај из техничких разлога.
Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
Деоница Обилазница Димитровград Л= 8,6 км
Извођење радова финансира Светска банка. Изградња у току.
ЛОТ 1 i ЛОТ 2 – преостали радови.
Извођач радова: Актор С.А. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
ЛОТ 3 – Тунели Прогон и Пржојна Падина.
Уговорени грађевински радови суштински завршени 23.10.2014. Извођач радова Terna S.A.
ЛОТ 3 ЕМ - Електромашинска опрема тунела.
Извођач радова: Elef SpA Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
Деоница Грабовница – Грделица, Л=5,6 км
Извођење радова финансира Светска банка.
Извођач радова Terna S.A.
Деоница је пуштена у саобраћај 11.04.2016.
Деоница Грделица – Царичина Долина, Л= 11,8 км
Извођење радова финансира ЕИБ.
ЛОТ 1 - Траса и мостови Горње Поље - тунел Предејане. Извођач радова: JV AZVI SA & TADDEI SpA. Радови у току. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
ЛОТ 2 - Траса и мостови тунел Предејане - Царичина Долина. Извођач радова: JV Trace group hold plc и Mostovиk llc (Бугарска). Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
ЛОТ 3 - Тунел Предејане. Извођач радова: Consortium Alliance X (Euro Alliance Tunnels JSC and Road & Bridges ltd) - Бугарска. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
Деоница Царичина Долина – Владичин Хан, Л= 14,3км
Извођење радова финансира ЕИБ.
ЛОТ 4 - Тунел Манајле. Извођач радова: Consortium Alliance X (Euro Alliance Tunnels JSC and Road & Bridges ltd) - Бугарска. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
ЛОТ 5 - Траса и мостови Царичина Долина - Тунел Манајле. Извођач радова: ЈV:Integral Inženjering, Inter-kop Mišar i Prijedor putevi: крај 2017. године.
Извођење радова финансира Светска банка
ЛОТ 6 - Траса и мостови Тунел Манајле - Владичин Хан. Извођач радова је JV Azvi, Construcciones Rubau. Очекивани рок завршетка радова: крај 2017. године.
Деоница Владичин Хан - Доњи Нерадовац, Л= 26,3 км
ЛОТ 1 - Траса и мостови Владичин Хан – Превалац 10.1км.
ЛОТ 2 - Траса и мостови Превалац - Суви Дол - 9 км.
ЛОТ 3 - Траса и мостови Суви дол - Доњи Нерадовац – 7,2 км.
Извођење радова финансира Светска банка.
Извођач радова Terna S.A.
Деонице пуштене у саобраћај 28.11.2015.
Деоница Доњи Нерадовац – Левосоје, Л= 16 км
Извођење радова финансирају Република Србија и Република Грчка (Хиперб план).
ЛОТ 2 - Доњи Нерадовац - Српска Кућа, Л= 8 км, извођач радова Актор СА.
Деоница пуштена у саобраћај 14.11.2013. године.
ЛОТ 1 - Српска Кућа – Левосоје, Л= 8 км, радови се финансирају из буџета Републике Србије. Инвеститор: ЈП Путеви Србије, стручни надзор: Коридори Србије, извођач радова: МБА ''Ратко Митровић нискоградња'' и ''Србијааутопут''. Рок завршетка радова: крај 2017. године.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465440#p465440:18gjfred je napisao(la):Galeks » Fri Jul 14, 2017 12:22 pm[/url]":18gjfred]Јесам ли добро испратио или је отворена нека деоница јуче?