Šta je novo?

Koridor 10

Hvala dragom Bogu. Videlo se da se sprema nesto jos kad su krenuli od Horgosa sa potpunim presvlacenjem
 
Dobro se setili. Ili su možda čitali kritike na forumu.

Evo još nekih promena

Uskoro brzina na auto-putu do 130 kilometara na sat

Kako prenosi Tanjug, potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović kaže da podržava najavljenu meru MUP-a da se vozačima meri srednja brzina na auto-putu. Mihajlovićeva najavljuje i da će predložiti da se maksimalna brzina na auto-putu poveća sa 120 na 130 kilometara na sat, kao što je u evropskim zemljama. ''Svaka mera koja može da pomogne da imamo veću bezbednost saobraćaja je dobrodošla'', navela je Mihajlovićeva odgovarajući na pitanja novinara na Koridoru 10. Podsetila je da je to ministarstvo, takođe, zaduženo za bezbednost saobraćaja.
''Mislim da je to dobro, (najavljena mera MUP-a) postoji u nekim drugim državama, bilo bi i u Srbiji. Kako reče direktor ''Koridora Srbije'' - uskoro ćemo imati najmoderniji auto-put. Možda, takođe, treba razmišljati i to će biti jedan od mojih predloga da razgovaramo sa svima - da dođemo i na onu evropsku brzinu za auto-puteve, a to je 130 kilometara na sat'', naglasila je ministarka.
Mihajlovićeva je rekla da Srbija može da poveća tu brzinu na auto-putu pošto se mnogo ulaže u održavanje. ''Imamo, zaista, moderan auto-put i pokrenuću to pitanje'', dodala je ministarka. Na pitanje za koliko je ona svojim vozilom prešla auto-put od Beograda do Niša, Mihajlovićeva je rekla da je vožnja trajala ukupno tri sata i da su vozili po propisu. ''Došla sam ranije u obilazak gradilišta, zaboravlja se da mi samo kroz Grdeličku klisuru nemamo auto-put. Vozili smo kako treba'', dodala je Mihajlovićeva.

Srbija spremna da gradi auto-put do Sarajeva
Srbija je spremna da gradi auto-put Beograd - Sarajevo i već je urađena studija izvodljivosti, ali BiH mora da se dogovori o ruti na njihovoj teritoriji, ističe Mihajlovićeva. ''Od samog početka Srbija je potpuno spremna da gradi auto-put ka Sarajevu, kada smo imali zajedničke sednice vlade, to je dogovoreno. Sa srpske strane postoji čak i studija izvodljivosti i tačno se zna koja će ruta biti, ali još nije jasna ruta kroz BiH, tu mora da postoji dogovor unutar BiH. Na taj dogovor ne može da utiče Srbija'', rekla je odgovarajući na pitanja novinara. Kaže da BiH nije potpisala ni Sporazum o transportnoj zajednici, kao i da još nije obezbedila svu dokumentaciju za projekat izgradnje mosta Ljubovija - Bratunac. Prema njenim rečima, može da se desi da imamo most, a da ne može da se koristi, jer BiH nije završila dokumentaciju. ''Mislim da neke stvari moraju da budu iznad politike, a to je bolji život građana i povezivanje građana. Most i put su dobri za svakoga, koje god nacionalnosti i vere bio'', naglasila je Mihajlovićeva.

Neophodno ubrzati radove na Koridoru 10
Mihajlovićeva je kritikovala izvođače radova na delu Koridora 10 od Srpske Kuće do Levosoja, u blizini Bujanovca, i zatražila da pojačaju radove kako bi ta deonica bila gotova u predviđenom roku - do novembra. Tokom obilaska radova, zajedno sa direktorima Koridora i Puteva Srbije, Zoranom Babićem i Zoranom Drobnjakom, ministarka je zatražila od izvođača da povećaju broj radnika i mašina.
Reč je o veoma važnoj deonici Koridora 10, dugoj 8.06 kilometara. ''To je jedina deonica Koridora 10, gde je glavni izvođač konzorcijum domaćih kompanija: ''Ratko Mitrović'' i ''Srbija auto-put'', za mnogo domaćih podizvođača'', istakla je ministarka. Rok za završetak je novembar, podsetila je Mihajlovićeav i ukazala da su izvođači otprilike na polovini radova. ''Radovi moraju da budu intenzivniji. Vlada je obezbedila novac, dozvole, preprojektovanje - jer je korito Južne Morave bilo problematično. Projekat bio veoma star. Moj utisak je da je ovo gradilište malo više našminkano nego što u stvarnosti jeste, zato ćemo intenzivirati naše posete, koje će biti nenajavljeno'', kaže Mihajlovićeva. Poručila je i da radnici moraju da imaju zaštitnu opremu pošto je primećeno da se o tome ne vodi dovoljno računa.

http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/201 ... ara-na-sat
 
Važna vest za one koji putuju u Grčku: Otvoren novi auto-put, evo kolike su putarine

Jonski auto-put u Grčkoj pušten je u rad, te će putovanje od Janjine do Atine trajati najviše tri i po sata, a za putarine treba izdvojiti sve ukupno 37,25 evra, prenose grčki mediji.
Put od severozapadne Grčke, to jest od grada Janjina koji je udaljen od Atine 450 kilometara, do glavnog grada te zemlje, pri vožnji od 120 kilometara na čas trajaće maksimum tri i po sata.
dLrktkqTURBXy85OTk2NmZkZTUxOTg0YWVhMWVmMGZkNzA3MDEyZGI2MS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA

Vozeći preko Rio Antiria mosta, severnog Peloponeza i Korinta, vozači mogu da očekuju plaćanje putnih troškova i to: Atina-Rio za koji je potrebno izdvojiti 11,50 evra, mostarina Rio Antirio 13,30 evra i Antirio-Janjina 12,45 evra.

Ukupni troškovi putovanja koristeći ovaj auto-put iznose 37,25 evra.



http://www.blic.rs/vesti/drustvo/vazna- ... ne/9nsdwc4
 
Hha hahaha hahaha...
Pa Grci su sa cenama putarine 'zaj***' i Hrvatsku!
:D


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467882#p467882:t9sr60p3 je napisao(la):
laki72 » Čet Jul 27, 2017 6:38 pm[/url]":t9sr60p3]Hha hahaha hahaha...
Pa Grci su sa cenama putarine 'zaj***' i Hrvatsku!
:D


Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Da si samo mogao da vidiš kuda Grci teraju kamione, šlepere (i sve ostalo) samo da bi izbegli rampu na auto putu. Naravno kod svi tu i mi. :D
 
U vezi pomenutog novog autoputa u Grčkoj...Da li to znaci da ko ide na Lefkadu ili Kefaloniju, pošto se iskljuci kod Janjine, kao i do sada što se išlo, može da produzi još malo, pa da se ukljuci na taj autoput, pa iskljuci kod Filipiade i nastavi starom trasom ka Lefkadi?

Može i da se sa dosadanjeg autoputa Igumenica - Solun, kojim se dolazi, iskljuci na sledecoj petlji gde pocinje novoizgrađeni autoput, ali to je kruzenje.
 
Još nije završena petlja Egnatia /Ionia. Trenutno je zatvorena i deonica Ioanina - Filipiada jer se radi most koji spaja dosad izgragjenu deonicu sa preostalih 11 km do Egnatije. Radovi će biti gotovi najverovatnije 3 avgusta, mada možda bude i kašnjenja. Inače u sredu je puštena deonica Arta Amfilohija i konačno završen najgori deo na celom putu do Patre.
 
Budi Bog s nama...
Predsednik obilazi gradilista 'na prepad'.... :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
... a onaj lik Drobnjak kao pojma nema :mrgreen:

Kako ga pustiše bez zaštitne opreme (verovatno bi bio još veća karikatura od Drobnjaka pod šlemom) ?
 
Produkcija SNS propagande je jeftina i suplja, ali prolazi kod naseg naroda koji je lenj da ukljuci poneku mozdanu vijugu.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
А јел мора свака тема да се политизује? Ако пропаганда не пролази код тебе, дај бре батали је, шта јој придајеш толики значај.
Више има постова о томе шта Вучић ради, зашто, како, када, коме... него шта се дешава на самом Коридору.
Форум је постао потпуно политизован.
 
Izvini, ali necu da batalim.
Prvo ne politizujem JA izgradnju K10, vec upravo doticna persona, koja po ustavu ima sasvim drugacije obaveze i ovlascenja.
Dakle, primedbu mozes samo da uputis na njegovu adresu.

Produkciju (da ne imenujem ciju) sam spomenuo iz razloga sto po potrebi ili 'nema radnika' u sred dana u radno vreme, pa 'neko trenira strogocu' (a znamo da se dobar deo populacije lozi na to), ili se 'slucajno i nenajavljeno' dolazi u 'nocnu posetu' a tu i radnici i inzenjeri, samo sto i bankari nisu na objetima...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
A i to je bezveze, znaci mogu da divljam preko 200 ako mi se ne zuri, onda stanem da popijem kafu klopam nesto na nekoj pumpi sipam gorivo i vozio sam 120

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Ovo je trenutno testiranje sistema, svečano otvaranje na svim deonicama je u Utorak ujutru.

Inače ako imate neki od novijih vozila sa meračem prosečne brzine, resetujte ga kad uzmete karticu i pratite do izlaza i videćete da na kraćim relacijama retko kada prosečna bude preko 120 čak iako sve vreme vozite 140.Jednostavno uključujući se i isključujući s autoputa prosečna drastično pada plus ako još sačekat vozilo ispred sebe.. Tagovi će biti u malo nezgodnijoj situaciji ali u pincipu ovo će biti više pihološki i prevencije radi nego represivno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468309#p468309:2up6z55j je napisao(la):
kuburicsrdjan » 30 Jul 2017 06:28 pm[/url]":2up6z55j]A i to je bezveze, znaci mogu da divljam preko 200 ako mi se ne zuri, onda stanem da popijem kafu klopam nesto na nekoj pumpi sipam gorivo i vozio sam 120

Послато са S57 уз помоћ Тапатока

Naravno da mozes, mozes i sad da vozis 300 km/h i da te niko ne vidi, sta je poenta?

Ovaj sistem ce da bude komplementaran s postojecim, nece se ukinuti sve druge kontrole zbog ovoga, sto vise kontrola i nacina na koje se vrse to bolje, nista nije savrseno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468271#p468271:3qd4xf5o je napisao(la):
laki72 » Ned Jul 30, 2017 3:30 pm[/url]":3qd4xf5o]Fejk

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

jok

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468310#p468310:1ux0bngb je napisao(la):
StaraMo » Ned Jul 30, 2017 6:35 pm[/url]":1ux0bngb]Ovo je trenutno testiranje sistema, svečano otvaranje na svim deonicama je u Utorak ujutru.

Inače ako imate neki od novijih vozila sa meračem prosečne brzine, resetujte ga kad uzmete karticu i pratite do izlaza i videćete da na kraćim relacijama retko kada prosečna bude preko 120 čak iako sve vreme vozite 140.Jednostavno uključujući se i isključujući s autoputa prosečna drastično pada plus ako još sačekat vozilo ispred sebe.. Tagovi će biti u malo nezgodnijoj situaciji ali u pincipu ovo će biti više pihološki i prevencije radi nego represivno.

Da li se sad prilikom ulaska na AP evidentira tablica ? Nisam siguran ali mislim da na onom displeju izbacuje i tablicu na izlasku sam 100 % siguran da izbacuje.

Koliko je ovo u skladu sa PRAVILNIK-om O MERILIMA BRZINE VOZILA U SAOBRAĆAJU ?http://www.paragraf.rs/propisi/pravilnik_o_merilima_brzine_vozila_u_saobracaju.html

Član 1

Ovim pravilnikom bliže se propisuju zahtevi za merila brzine vozila u saobraćaju, način utvrđivanja ispunjenosti tih zahteva, označavanje merila brzine vozila u saobraćaju, tehnička dokumentacija, način ispitivanja tipa merila brzine vozila u saobraćaju, metode merenja, kao i način i uslovi overavanja merila brzine vozila u saobraćaju.

Član 2

Ovaj pravilnik primenjuje se na merila brzine vozila u drumskom saobraćaju koja se koriste u funkciji kontrole i bezbednosti saobraćaja.


Član 4

Pod merilima se smatraju:

1) radarska merila, koja brzinu kontrolisanog vozila određuju na osnovu Doplerovog efekta (u daljem tekstu: radari);

2) laserska merila, koja rastojanje i brzinu kontrolisanog vozila određuju na osnovu merenja vremena prostiranja laserskih impulsa reflektovanih od kontrolisanog vozila (u daljem tekstu: lidari);

3) merila sa čvrsto ugrađenim senzorima, koji brzinu kontrolisanog vozila određuju na osnovu merenja vremena prolaza kontrolisanog vozila između dva ili više čvrsto ugrađenih senzora (u daljem tekstu: senzorska merila).

Radari prema načinu upotrebe mogu biti:

1) ručni radari;

2) radari ugrađeni iznad ili pored puta;

3) radari ugrađeni u vozila.

Član 10

Senzorska merila mere brzinu metodom stacionarnog merenja, automatski sa/ili bez nadzora.

Senzorsku jedinicu čine najmanje dva senzora koja su ugrađena u put u jednoj saobraćajnoj traci na tačno određenom rastojanju.

Senzorska jedinica je podzemnim kablom povezana sa ostalim delovima senzorskog merila koji su postavljeni u kućište na stub pored puta.

ovo je ono što sam na brzinu našao.
 
Politički odgovor bi bio da će se se svi uočeni nedostaci uklanjati u hodu zato će u početku ovo i biti samo informativnog karaktera, da tablice se beleže u sistemu i ulaza i izlaza ali se do sada zbog raznih faktora nisu uparivale što ne znači da neće ubuduće.
 
Vrh