Šta je novo?

Koridor 10

Ja ne znam samo kako ce da rese pogresno ocitavanje tablica ako budu slali na kucnu adresu.
Meni na naplatnim stanicama jos nijednom nisu ocitali tablicu ispravno a imam samo jedno slovo sa kvacicom


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
kako cu ja sa Tagom da dobijem prosečnu brzinu? E-mailom?
 
Žika":prh06r63 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468271#p468271 je napisao(la):
laki72 » Ned Jul 30, 2017 3:30 pm[/url]":prh06r63]Fejk

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

jok

Kako da znas da je ovo bas tvoj racun mozda neki pre tebe nije uzeo, gde su dokazi o tablicama na tom racunu. Meni kaznjavanje na osnovu njihovih racuna ne pije vodu. Kad unesu u zakon i sta mora da pise na tom racunu neka onda represivno deluju, ovako je skroz neozbiljno. I pitanje je jos da li su im sinhronizovani casovnici, to je u ovom slucaju jako vazno. Inace na poslu gde radim iako smo svi na istoj mrezi pojedinacni racunari zbog dotrajalih baterija na maticnim plocama pokazuju razlicita vremena.

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Mislim da su se malo zaleteli sa ovim "inovativnim" citaj kukavickim nacinom prevencije prebrze i nasilnicke voznje na putevima. Ovo ce trajati do momenta kad kazne iole ucenijeg advokata. Valjda su razmisljali o momentu atestiranja tog sistema, dozvole od instituta za mere...elem i pored svega mislim da bi sav svoj folus trebalo da usmere na magistralne puteve gde je procenat smrtnih nesreca daleko veci nego na autoputu...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
kuburicsrdjan sigurno ona priznanica/ račun neće biti osnova za bilo šta.
Za bilo šta ozbiljnije što ide od policije ići će drugačija forma. Zar ne ?
Ovo je samo plašenje i upoznavanje.
 
Ja ovo potpuno podržavam, kod nas uopšte nije izuzetak da ljudi voze cca 200 km/h. E sad, tehnički da bi ovo moglo da pije vode, oni moraju prvo da dokažu ne samo da su svi računari koji kontrolišu naplatne rampe i kamere povezani u mrežu, već da interno svi oni u svakom momentu koriste isti "time source" tj da su svi računari u mreži sinhronizovani na isto vreme. I koliko je max odstupanje dozvoljeno (postoji i protokol za to, kao i pravila kako se računari koji su ispali iz mreže "navlače" da dostignu mrežno vreme, jer ni to ne sme biti odjednom - ako je ne neki računar otpao s mreže i ubrzao 5 min (što je sa lokalnim satovima procesora lako), ne možete ga odjednom vratiti 5 min unazad kada postane svestan mrežnog vremena, jer bi onda svi prethodni logovi bili "u budućnosti".
 
Mislim da je sad odlican momenat da se zakonski poveca brzina na 130 km/h. Onda bi drzava imala i veci kredibilitet za kaznjavanje onih koji voze preko toga.
 
То је тачно али треба бити опрезан, има делова где је дозвољено само 80 непосредно након Великог Мокрог Луга... Не кажем да ће то утицати на просечну брзину, пошто се деоница налази ван зоне наплате, али је прилично проблематично са психолошког аспекта. Људи по инерцији чим изађу на ауто-пут возе 120 иако нису свуда иста ограничења.
 
Prihod sa autoputeva u julu je bio skoro 20 mil evra, a promet oko 5,3 mil vozila, tj prosek je oko 3,5 evra po vozilu. Posto "Koridor 11" za sad ima samo 40km autoputa, pretpostavljam da je oko 95% prihoda sa Koridora 10.
 
PREKORAČENJE U KILOMETRIMA KAZNA

– 1 do 20 3.000 dinara (1.500 ako se plati u roku od 8 dana)

– 21 do 40 5.000 dinara (2.500 ako se plati u roku od 8 dana)

– 41 do 60 6.000 do 20.000 dinara 3 poena, mesec dana zabrana upravljanja

– 61 do 80 15.000 do 30.000 dinara 6 poena i 3 meseca zabrane upravljanja

– 81 i više 100.000 do 120.000 dinara 14 poena i 8 meseci zabrane upravljanja

http://urbancityradio.org/postujte-ogra ... auto-putu/
 
Bušenje ankera- Boćevica

izvor.FCB stranica rukovoaci gradjevinskih mašina
 
Sveže:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ntRdwkyQwpk[/youtube]
 
http://www.rts.rs/page/stories/ci/s...ila-bitka-sa-podzemnim-vodama-i-odronima.html

Градња тунела Манајле – битка са подземним водама и одронима


Интензивно се ради на јужном краку Коридора 10. Пробијена је и друга тунелска цев најдужег путног тунела Манајле, дугачког 1.804 метра. Налази се на деоници Царичина долина – Владичин Хан, где се гради и најдужи мост на јужној деоници Коридора 10, Врла.

Тунел Манајле – осим што је најдужи путни тунел, и најзахтевнији је за изградњу.

Сложени хидрогеолошки услови на терену и чести одрони, успоравали су рад.

"У више наврата имали смо велике приливе подземних вода, који су ишли и до седам литара у секунди. Санирали смо све те деформације услед брдских притисака", напомиње помоћник директора "Коридора Србије" Милован Бекрић.

Сада се поставља хидроизолација, дренажни систем, али и припрема терен за одводњавање и постављање ивичњака.

"Радио сам на ископу, сад сам овде. Било је тешко, привели смо ископ до краја, сад приводимо фине радове", каже радник Милош Јовановић.

Тунелске цеви имаће проширења, биће повезане пролазима за евакуацију путника и возила, у случају незгода.

"Тунел који ће повезивати леву и десну тунелску цев, он је почет с оне стране и још 7-8 метара има да се пробије", наводи надзорник Милосав Гладовић.

Тунел ће бити опремљен најсавременијим телекомуникационим системима, саобраћајном опремом и сигнализацијом.

На делу леве тунелске цеви у току су припремни радови за бетонирање, и само бетонирање. Распон од 12 до 20 степени омогућава да се у тунелу ради 24 сата. Ту је ангажовано око 200 радника.

Ван тунела, температура двоструко виша. За рад на висини радници имају заштитну опрему, а за рад на врућини импровизоване фрижидере, залеђену воду и пешкире. Чешће су паузе и одмори.

"Доста је напорније него кад су температуре нормалне, али рокови морају да се поштују", истиче радник Дејан Рајић.

На највишем и најдужем мосту на јужном краку Коридора 10, Врли, монтирају се носачи. Извођачи очекују да те радове заврше за месец дана.
 
Da li postoji neki dokument gde su "u metar" izračunata rastojanja između naplatnih rampi?

To bi moralo da postoji zbog merenja prosečne brzine koje se uvodi.

Pravim tabelu sa dozvoljenim vremenima između svake dve rampe, pa sam počeo da računam ta odstojanja preko Gugl Maps, ali ovo bi mi ubrzalo.

#VišakSlobodnogVremenaANapoljuVruće
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469366#p469366:4evgrrev je napisao(la):
astrodule » Pet Avg 04, 2017 12:28 pm[/url]":4evgrrev]Da li postoji neki dokument gde su "u metar" izračunata rastojanja između naplatnih rampi?

To bi moralo da postoji zbog merenja prosečne brzine koje se uvodi.

Pravim tabelu sa dozvoljenim vremenima između svake dve rampe, pa sam počeo da računam ta odstojanja preko Gugl Maps, ali ovo bi mi ubrzalo.

#VišakSlobodnogVremenaANapoljuVruće

i sami su rekli da to nemaju i da u skladu sa zakonom o mernim instrumentima moraju da se provozaju od svake naplatne rample do naredne.
trenutno je izbazdarena samo deonica sid - beograd.
 
Takođe i sam pravac Šimanovci , Ruma na primer nije isti u oba smera jer je od Rume do Šimanovaca veći predjeni put na petlji Ruma.
 
Vrh