Šta je novo?

Koridor 10

Nijedan jedini metar nije pod asfaltom od Grdelice do Vladicinog Hana, na mnogim mostovima se tek postavljaju grede, na kamenolomu Momin kamen ima bas mnogo posla, ali zato plavusa nekoliko puta ove godine tvrdi i obecava de ce koridor 10 kroz Grdelicku klisuru biti zavrsen do kraja 2017. (mada se u junu malo korigovala i izjavila da ce biti zavrseno pocetkom sledece godine), cak je bila u nocnoj kontroli pocetko jula. Kakav je to nivo bahatosti, neogovornosti i neznanja.
 
A šta očekivati od Ćićoline sa Megatrenda.
Na čemu li je samo doktorirala?
 
Uz sve moje nepostovanje prema Zorani kao politicarki, ovo su nepotrebni komentari, treba da se zadrzimo na komentarisanju profesionalnog rada a ostavimo licne uvrede sa strane
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466080#p466080:2a62zwgc je napisao(la):
vlasta » Pon Jul 17, 2017 11:51 pm[/url]":2a62zwgc]A šta očekivati od Ćićoline sa Megatrenda.
Na čemu li je samo doktorirala?
Biografija
Rođena je maja 1970. godine u Tuzli, SR Bosna i Hercegovina, SFRJ.

Osnovnu i srednju školu je završila u Beogradu kao đak generacije.

Obrazovanje
Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu[1], 1993. godine, na smeru za spoljnu i unutrašnju trgovinu, sa diplomskim radom „Energetski resursi u Evropskoj ekonomskoj zajednici“.

Titulu magistra je stekla na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, na smeru za međunarodnu ekonomiju, sa magistarskim radom „Energetski sektor Srbije i odabranih evropskih zemalja - Francuske, Nemačke i Švedske“[1] 1998. godine.

Doktorsku titulu dobila je na Ekonomskom fakultetu beogradskog Univerziteta sa tezom „Energetika i privredni razvoj - Analiza među zavisnosti na primeru Srbije i zemalja Evropske unije[1]“, 2001. godine.

Od 2006. godine radi kao naučni saradnik Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, a od 2008. godine kao docent istog. Od 2011. godine stekla je zvanje vanrednog profesora. Danas predaje na Megatrend univerzitetu na predmetima Ekonomija prirodnihi resursa, Obnovljivi izvori energije.

Govori engleski, francuski i italijanski jezik[1]. Napisala je četiri knjige iz oblasti energetike i energetske politike, koje su udžbenici na Ekonomskom fakultetu, kao i na Megatrend Univerzitetu.

Profesionalna karijera
Gotovo 20 godina se bavila poslovima u okviru svoje profesije. Tako je radila kao profesor računovodstva i poslovne ekonomije u Prvoj ekonomskoj školi u Beogradu, u periodu od 1993. do 1995. godine. U vremenu od 1996. do 2006. godine, bila je zaposlena u Elektroprivredi Srbije, na više radnih mesta[1]. bila je savetnik za energetiku i zaštitu životne sredine potpredsednika Vlade Srbije od 2004 do 2006. godine, potom savetnik za energetiku predsednika Vlade Republike Srpske 2008-2009. godine

Izvinjavam se svima, vratimo se temi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466000#p466000:1wjqed0z je napisao(la):
Nitogen » Pon Jul 17, 2017 4:21 pm[/url]":1wjqed0z]Nijedan jedini metar nije pod asfaltom od Grdelice do Vladicinog Hana...........

Zar ovo nije asfalt?
https://ibb.co/cJre0F
 
A šta ste vi očekivali? Žele Zeku? Ponavljam i uveren sam da se južni krak završava u aprilu 2020., dakle za nekih 1000 dana od danas. Istočni krak malo ranije, a obilaznicu oko Bg kasnije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466158#p466158:2tcpc979 je napisao(la):
bobcha78 » Уто Јул 18, 2017 12:45 pm[/url]":2tcpc979]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466000#p466000:2tcpc979 je napisao(la):
Nitogen » Pon Jul 17, 2017 4:21 pm[/url]":2tcpc979]Nijedan jedini metar nije pod asfaltom od Grdelice do Vladicinog Hana...........

Zar ovo nije asfalt?
https://ibb.co/cJre0F

Uz dužno poštovanje, ali gde je tu asfalt? Ako pričaš o tamnijoj deonici levo od mosta, ja mislim da je to najobičniji pesak
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466158#p466158:34e16c8s je napisao(la):
bobcha78 » Uto Jul 18, 2017 12:45 pm[/url]":34e16c8s]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466000#p466000:34e16c8s je napisao(la):
Nitogen » Pon Jul 17, 2017 4:21 pm[/url]":34e16c8s]Nijedan jedini metar nije pod asfaltom od Grdelice do Vladicinog Hana...........

Zar ovo nije asfalt?
https://ibb.co/cJre0F

Bilo bi lepo da jeste ali nazalost nije, evo svezih slika sa sajta Koridora Srbije iz jula
http://www.koridor10.rs/sr/jul-2017-autoput-e75

Na poslednjoj fotografiji se vidi ta satelitska pozicija
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466284#p466284:489d9ek2 je napisao(la):
laki72 » Wed Jul 19, 2017 8:17 am[/url]":489d9ek2]
caribrod":489d9ek2 je napisao(la):
Istočni krak s druge strane ima asfalta posvuda:

http://rtcaribrod.rs/sr/poc...og-sloja-asfalta-na-obilaznici-dimitrovgrada/

Ali tamo gde ga nema - nema ga. A to je 12 kilometara, zbog kojih će 9 gotovih km i tunel čekati barem još godinu i po na puštanje.
Dakle, Mirko-alvirko i inzenjeri sa kojima je pricao lazu, kada katu da ce taj deo biti gotov do kraja godine?!
;) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Ne verujem da su mu inženjeri rekli tako što. Ne postoji ni promil šanse da se to desi i to manje-više svi znaju. Snimak od pre manje od mesec dana:

[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=bHlcq3mFcVc&t[/YouTube]

Pa sad vidi koliko je realno da sve ovo postane iole funkcionalan (polu)autoput za manje od 6 meseci i to usred zime...
Pritom niko neće pustiti tunel Bancarevo bez elektromašinske opreme, pre svega ventilacije, a tek se 22.08. otvaraju ponude za to.
 
Hvala ti na uvek svezim i aktuelnim informacijama.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Evo novih vesti sa sektora istok

https://m.youtube.com/watch?v=vUXMHBRqlBY

E sad da li je stvarno moguce da za ovako kratko vreme koje su najavili zavrse usek gradinje makar u poluprofilu , nisam pametan. Mnogo su lagali i dalje lazu o rokovima za sve deonice tako da ne znam vise kome da verujem.
 
Do navedenog roka baš teško, da bi se to ostvarilo treballo bi da je leva ovog trenutka na stabilizaciji ili barem na 0-31 pre stabilizacije, a nije, nego je još uvek na nekih 20m pod kamenjem koje trenutno uklanjaju (između ostalog vidi se i damper koji tegli jedan poveći), ali da će biti nekad u avgustu, tačnije krajem avgusta - biće!
 
Caribrod imam pitanje.....
Ovaj usek gradinje bi mogao da se posmatra kao minijaturni deo deonice od Bancareva do Crvene reke. Teren je slican pun kosina . E sad ukoliko se tempo bude pojacao i posto na toj deonici nema mnogo mostova koliko bi realno trebalo da se ceka da urade i puste makar jedan smer Bancarevo- Crvena reka ?
Da li moze jedna strucna ekspertiza ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466590#p466590:31yvc0ik je napisao(la):
biciklista » Чет Јул 20, 2017 8:36 pm[/url]":31yvc0ik]Caribrod imam pitanje.....
Ovaj usek gradinje bi mogao da se posmatra kao minijaturni deo deonice od Bancareva do Crvene reke. Teren je slican pun kosina . E sad ukoliko se tempo bude pojacao i posto na toj deonici nema mnogo mostova koliko bi realno trebalo da se ceka da urade i puste makar jedan smer Bancarevo- Crvena reka ?
Da li moze jedna strucna ekspertiza ?

Da je Caribrod odvajao dinar svaki put kad je to neki pitao...

Biciklista, ne slažem se da su deonice slične. Bancarevo - Crvena Reka ima dosta kosina, ali nema uopšte stene nego naprotiv loše i rastresito zemljište. Opet, nema teških objekata pa se to može pogurati.

Ono što meni ima smisla je Caribrod jednom spomenuo, a to je da bi oni bilo kakvih šansi moraju do jeseni i kiša da stave neki sloj nasipa jer će ono zemljište biti blatište posle prve kiše.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466590#p466590:3b33bo87 je napisao(la):
biciklista » Thu Jul 20, 2017 7:36 pm[/url]":3b33bo87]Caribrod imam pitanje.....
Ovaj usek gradinje bi mogao da se posmatra kao minijaturni deo deonice od Bancareva do Crvene reke. Teren je slican pun kosina . E sad ukoliko se tempo bude pojacao i posto na toj deonici nema mnogo mostova koliko bi realno trebalo da se ceka da urade i puste makar jedan smer Bancarevo- Crvena reka ?
Da li moze jedna strucna ekspertiza ?

Ma sve ako sam ja stručnjak...
U pravu je Jakovljević za poređenje Gradinja i Bancareva - neuporedivo: Gradinje = kamen - Bancarevo = ilovača. Niđe veze!
Na Gradinju se minira mesecima, al kad završe kosinu bace mrežu preko i to je to. Trasu malo bace i izvaljaju 0-63 i 0-31 i odmah CS pa BNS.
Na Bancarevo-CR kopaju zemlju, ona krene, iskopaju manju kosinu za 1 smenu, pa je stabilizuju ankerima, geomrežom da ne krene ponovo.
Na trasi ponegde treiraju i stabilizuju podtlo, pa tek onda idu nasip, koji je pola metra viši nego kod Gradinja i td.
Jedan smer? Fali im 1 veliki most - ima stubove, nema grede (5 polja*10 greda), još par podvožnjaka nema gornju ploču...
Ali nisu problem na toj deonici AB konstrukcije, već samo zemljište. Ako se napnu iz Aktora i opremi tunel, jedan smer možda za godinu dana.
 
Kačio ranije.
Evo sveže

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pfHBfOz4Qxg[/youtube]
 
Izgleda na gradinju na istocnom kraku krenuo prvo sloj. Nadjoh ovaj video..

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5Q0ijSmTQvE[/youtube]
 
Vrh