Šta je novo?

Koridor 10

Ovi na SAT-u rekoše da će znati rastojanje u centimetar, samo ne znam kako planiraju da budu toliko precizni. Razlika u tome da li je vozilo išlo samo srednjom trakom ili je prelazilo i u levu će se ogledati i u nekoliko metara. Takodje i radijus krivine nije isti u zavisnosti od toga kojom se trakom vozi. Bitno je da se lupi da zvuči upečatljivo. Mada imajući u vidi da je to RTS, sve dok Austrougari ne prelaze Zarićev most koji su Srbi prethodno srušili, sve je ok.
 
Pa ne lupaju nista. Sta lupaju?

Uzmimo na primer da se vozac krece putanjom koja je po njega, u ovom slucaju, najnepovoljnija - kruznica.
Pretpostavimo da je kruzinica duzine 50km.
O = 2rπ
50*1000 = 2rπ
r = 7961 m

Sad izmerimo tri metra levo i tri metra desno:
O(1) = 2r(1)π
O(1) = 2 * (7961+3) * π = 2 * 7964 * π = 15928π

O(2) = 2r(2)π
O(2) = 2 * (7961-3) * π = 2 * 7958 * π = 15916π

O(1)-O(2) = 12π ≈ 38 m je moguca razlika.

Koliko je to u vremenu?
Pretpostavimo da se vozac krece srednjom brzinom od 120 km/h ≈ 33 m/s.
Razlika od 38m se predje za 38 m / 33 m/s ≈ 1 sekunda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469403#p469403:2fe0mdve je napisao(la):
aleksandar.oy » Pet Avg 04, 2017 2:50 pm[/url]":2fe0mdve]Pa ne lupaju nista. Sta lupaju?

Uzmimo na primer da se vozac krece putanjom koja je po njega, u ovom slucaju, najnepovoljnija - kruznica.
Pretpostavimo da je kruzinica duzine 50km.
O = 2rπ
50*1000 = 2rπ
r = 7961 m

Sad izmerimo tri metra levo i tri metra desno:
O(1) = 2r(1)π
O(1) = 2 * (7961+3) * π = 2 * 7964 * π = 15928π

O(2) = 2r(2)π
O(2) = 2 * (7961-3) * π = 2 * 7958 * π = 15916π

O(1)-O(2) = 12π ≈ 38 m je moguca razlika.

Koliko je to u vremenu?
Pretpostavimo da se vozac krece srednjom brzinom od 120 km/h ≈ 33 m/s.
Razlika od 38m se predje za 38 m / 33 m/s ≈ 1 sekunda.

Eto imao si vremena za račun pa sad vidiš ne da lupaju, nego da lupetaju. Neka predjena deonica u sebi ima kao što kažeš 50km krivina, oni imaju grešku u računu od 38m. I to je bez prestrojavanja iz trake u traku, ajde sa time da zaokružimo na 50. 50m nije preciznost u centimetar.
 
pa i ne trazi se preciznost u cm. trazi se preciznost u prosecnoj izracunatoj brzini, a ta greska kako sam i pokazao, ne moze biti veca od 1 sekunde.

naravno treba imati u vidu da je ovo granicni slucaj, da je ceo put kruznica. u realnosti smo daleko od toga jer auto-put nema za cilj da nas vrti u krug. greska ne moze biti veca od par metara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469403#p469403:2twhv4z0 je napisao(la):
aleksandar.oy » 04 Aug 2017 01:50 pm[/url]":2twhv4z0]
...
O = 2rπ
50*1000 = 2rπ
r = 7961 m
...

Нопе! r није 7961 m...
 
@Aleksandar
Sad i ti i ja pišemo stvari koje nemaju veze sa temom a i poprilično su irelevantne. Pa da ne idemo više u off, zaključujem sa onim što sam prvo i napisao: RTS lupeta, nemoguće je postići tačnosti od 1cm (iako to nije ni bitno)
 
Ko lupeta? :D
Rekao bih da si samo pokazao nepoznavanje onoga o cemu pricas.

1. Samo pod uslovom kada bi ceo put vozio krivudavo levo desno, dobio bi ista ozbiljnije veci predjeni put. Posto je to prakticno nemoguce, spada u zanemarljive greske.

2. Sve i da krivudas, time ces samo povecati predjeni put u jedinici vremena, sto povlaci da si vozio jos brze, te je irelevantno za temu merenja brzine.

3. Ako je poenta u preciznosti, sobzirom da se tuneli koji se buse uporedo sa obe strane spoje sa tacnoscu od par cm i to vise decenija, ne vidim da je problem premeriti tacno rastojanje od rampe do rampe.

4. Na objasnjenje sa sve matematickom racunicom, nastavljas pricu o razlicitim putanjam (na istom putu).
Pa vidi, moze neko i da se iskljuci na neko odmoriste i da po njemu sat vremena vozi 20km/h.
Nije samo sto ce sat vremena kadnije stici do rampe, vec ce imati zaista 20km vise predjenog puta. ;)

Dodacu ti i sledecu informaciju:
Sa RTS-a se zaista previse cesto cuju lupetanja. No ovaj put si tu informaciju cuo u emisiji SAT, koja je produkcija Sat Media Group, te nema nikakve veze sa RTS-om, osim sto se preko njih emituje u etar .

I za kraj:
Tvoje insistiranje na tome sto su u emisiji rekli "tacno u centimetar", je u rangu osporavanja kad neko kaze "to je bilo pre sto godina" a ti ga ispravis da je sto godina, dva meseca, 13 dana, 12 sati, 56 minuta, 18 sekundi, 25 stotinki....
:D ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Evo još jednim postom osećam nelagodnost što zatrpavam temu glupostima. Razumem Laki i tebe i Aleksandra.oy šta hoćete da kažete i slažem se, ne osporavam da ovi moji navodi gotovo da nemaju uticaja na izmerenu brzinu. Razlika u našim tvrdnjama je u tome što ja "tačno u centimetar" nisam razumeo kao "pre sto godina" već kao njihovo insistiranje na preciznosti.
 
Šta misliš Caribrod, meni deluje da im treba još oko 2 meseca da srede kaskade ove kosine?
Hvala za filmove :)
 
Gluposti.

Beograd Niš ima 202km (od rampe do rampe), a Horgoš - Preševo je potpuno nebitno jer izmedju imam deo bez naplate kod Bg i Niša.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469538#p469538:9rhmtrq5 je napisao(la):
Earthmoving » Sat Aug 05, 2017 9:27 am[/url]":9rhmtrq5]Šta misliš Caribrod, meni deluje da im treba još oko 2 meseca da srede kaskade ove kosine?
Hvala za filmove :)

U pravu si 2-2,5 meseca, možda i 3, jer će to uskoro biti pod saobraćajem - rešili su po svaku cenu da ga puste do kraja meseca. Kako?
Pa u prvih 300-400 metara već spremaju levu za stabilizaciju, narednih 200-300 će praviti devijaciju levo od leve, pa je poslednjih 100 već asfalt.
Tako će premostiti usek, s tim što treba da probiju barem deo desne na najužem delu, kako bi mogle da prolaze mašine radi nastavka radova.
 
I posle se pitamo zašto svaki projekat probija budžet. Pa ko će da plati projektovanje i izgradnju nepredviđene devijacije. To mu dođe kao kredit za ubrzanje radova.
 
Caribrod, sem ovog useka kod Dimitrovgrada, znači ostalo je da se završi još 12km Bancarevo - Crvena Reka i 10tak km Staničenje - Pirot (iza tunela Sarlah) ? Bancarevo-Crvena Reka mislim da je očigledno da neće bar još godinu dana ali za kolko bi mogao biti gotov Staničenje - Pirot ? To bi možda i moglo do kraja godine, a?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469927#p469927:23979mmf je napisao(la):
Earthmoving » Mon Aug 07, 2017 4:25 pm[/url]":23979mmf]Caribrod, sem ovog useka kod Dimitrovgrada, znači ostalo je da se završi još 12km Bancarevo - Crvena Reka i 10tak km Staničenje - Pirot (iza tunela Sarlah) ? Bancarevo-Crvena Reka mislim da je očigledno da neće bar još godinu dana ali za kolko bi mogao biti gotov Staničenje - Pirot ? To bi možda i moglo do kraja godine, a?

Ajd da iskopiram moj odgovor na slično pitanje pitanje drugog forumaša na drugom forumu - kakve su šanse da tih 9km bude do kraja godine?

Procenjujem na 0% iz najmanje 2 razloga. Prvi i osnovni je što EM opremanje tunela Sarlah i Sopot nije ni početo, a teško i da će početi pre NG.
Drugi ne manje bitan je što alternativni put, tj. veza od petlje PZ do starog Sarlaha (deo kod deponije) nije ni u nagoveštaju, još nema projekta.
Da ne pričam da ni na ostatku trase nije sve izvodljivo za 4 1/2 meseca: kosina na početku, mostovi Nišava 2-4, konstrukcije i trasa u desnoj...
Btw. Sarlah neće ni biti sa asfaltom već sa betonskim kolovozom kao Bancarevo, mada Aktor vodi borbu da se ipak radi asfalt.
U tome ih snažno podržavam - pogledajte na šta liče tuneli na K11 sa betonom posle samo godinu dana saobraćaja!
 
Hvala Caribrod. Samo ispravka, ta dva tunela na "Koridoru 11" sa betonskim kolovozom su u takvom stanju od puštanja, tj. nisu u međuvremenu takva postala od korišćenja. Ne znam koju su tehniku izlivanja tamo radili. U tunelu Bancarevo na istočnom kraku je isto rađen betonski kolovoz ali sa betonskim finišerom, pa me baš interesuje kad bude pušten da li će biti bolji od neravnih betonskih kolovoza u tunelima na "Koridoru 11".
 
E evo svezeg snimka drugog dela Y kraka od puta za Zednik do Somborskog puta.

Put lepo izgleda, ali moram reci da je razocaravujici! Uzasno neravan, kao da se vozite preko betonskih ploca.

Prethodna (stara) podloga i asfalt su bili 3000x ravniji i nije se osecao nikakav prelaz. Ovo ko primi, u ovakvom stanju treba mu ruke odseci.
Garantujem da ce vec nakon godinu dana pod teretnim saobracajem ovaj asfalt ispucati.
Prelazi su bukvalno kao oni na putu izmedju Srbobrana i Backe Topole ili mozete uporediti i sa starim putem BG NS

... Prosto neverovatno

Ne znam kako na snimku izgleda, ali... stvarno ja ovo ne bi primio kao gotov put.

Ono sto je interesantno, nadvoznjak koji je bio u planu za nesto, izgleda vise nije pa su ga srusili. Mozda ce ga iskoristiti za novi nadvoznjak...

Snimak:

https://goo.gl/photos/xGTaxmwncDZs45PU9

Nece da uploaduje na YT zbog pesme vrv...
Eo par slika

Untitled.jpg


Untitled.jpg


Untitled.jpg
 
:bg4:
Hvala na svezim informacijama , jel znas kad planiraju to da puste u saobracaj ?
Sta se desava na onoj deonici od kruznog toka pa do tog zednickog puta ! Vidi se sve lepo na google mapi !!! Cini mi se da je i dalje problem nadputnjak preko Cantavirskog puta i prelaz preko pruge !!!
 
Vrh