Kako mi je slikovito kazao jedan od naših vodećih geologa, to rešenje u Grdelici je kao da heftalicom hoćeš da zaustaviš lavinu. Trebalo je graditi sa druge strane brda, ili eventualno jako dug tunel.
Ma ko brine za tamo neko brdo gde će proći tek na leto a lokalci ionako idu starim putem zbog putarine.....Šta je sa crnim panterom ljudi pobogu????Alarm je upaljen, BRDO ĆE KRENUTI: Pukotina na Grdelici je gora nego što smo mislili, stručnjake najviše plaši OVAJ SCENARIO
Da li su se pojavile pukotine na saniranom potpornom zidu na autoputu u Grdeličkoj klisuri? Koridori Srbije tvrde da problem ne postoji i da je sa kosinom sve u redu. Ekskluzivni snimak koji je objavila Nova.rs pokazuje da ovo preduzeće nije saopštilo istinu i da očigledno pokušava da zataška...nova.rs
Zanimljiva emisija.
Tako se nekad radilo... malo kamionče, malo više lopata...
Parče po parče - kad nađu pare... veoma zanimljiva emisija.
Posebno zadovoljstvo je gledate sve te stare tipove automobila kako jure putevima dok majstori lopatama nabacuju asfalt .
Da u pravu si sad sam se setio.Čitači nisu 100% pouzdani pogotovo po snegu. Više puta mi se desilo da ne pročita tačno registraciju.
Ista stvar me je interesovala oko proširenja na tom delu. Saznah da tu ima par problema zbog kojih navodno nema zaustavne trake:Civilizacijska je uvreda za mene kao poreskog obveznika Republike Srbije što su remontovali deo iznad Aleksinačkih rudnika (sasvim pristojno ruku na srce) u pravcu ka Beogradu i uspeli da NE dodaju zaustavnu traku na delu gde nedostaje. Pa bemmumisha, kolko može da košta dodatna eksproprijacija, zaštita kosine, štagod, na tih 1-2km da proširiš AP za fakin' 2 (slovima: DVA) fakin' metra. Tamo gde pre par godina izginuše Slovaci. Ajd da razumem da bi to bilo muka na Mečki, na nadvožnjacima oko Ražnja, pa neka su i čoljavi ti nadvožnjaci... Isto i za one podvožnjake i mostove oko Plane i Orašja, most preko Morave kod Mijatovca (tamo gde je visio onaj kamiondžija), tu bi moralo da se rešava i dole, ne samo gore. Ali ovo je ravno, u nivou tla i ti prebaciš sav saobraćaj u susednu (koja ima zaustavnu), radiš remont i ne nađeš za shodno da dodaš zaustavnu, stvarno šupičku...
Btw. i dalje me kraduckaju za 23 km putarine. Od Pojata do Aleksinca vozi se u koloni iz pravca BGD ka Nišu, redom 4+8+8+3 km. Ka BGD je nepodnošljivo, kolona sa čepovima na prelasku iz leve u desnu i obratno (radi se leva na svim poddeonicama, pravac NI-BG), jer šleperi i busevi tu moraju lagano, pa ih mi čekamo. Podnošljivije je u desnoj (pravac BG-NI) jer se iz dvosmernog saobraćaja nastavlja pravo, a kolona je u 2 trake, pa ima i uviđavnih vozača šlepera i putničkih vozila, koji pređu u zaustavnu i propuste te, kad vide da si rešio da ne voziš ograničenih 60.
Na tih 4+8+8+3 u levoj su na nekim poddeonicama radovi pri kraju (rade finišeri), na nekim se tek počelo, nešto možda završe brzo, nešto (nadajmo se) tek do početka udarne letnje sezone, tokom koje ćemo (nadajmo se) ovog leta biti lišeni kilometarskih kolona. Or not...
Moram da te ispravim...Stara Pazova je to,pored nje na tom pravcu se proširuju i Zmajevo,Vrbas,Feketić,Bačka Topola i Žednik a možda za 2 trake i Čeona Subotica.Pogledajte prilog 153991
Проширење наплатне рампе Инђија.
Zanimljiva emisija.
Ako sam dobro shvatio voditelja te 1978 srbija je imala autoput u punom profilu od Bg aerodroma do Batocine, to je oko 130 km, gradnja zapoceta 1969, ispada oko 14 km godisnje, a do 1991 je izgradjen pun profil od Sida do Nisa, sto je jos 220 km, oko 18 km godisnje.
Nije to uopste naivan rezultat za ono vreme.
(nisam racunao poluauto-put do NS)
A Makedonci su mi show, frljau se nekim ciframa o broju vozila i rokovima, a trebalo im 40 godina da urade 170 km autoputa.