Šta je novo?

Koridor 10

Na žalost, put od Novog Sada do Niša je sada put sa najviše nezgoda u Srbiji. Neko će reći da je to i očekivano jer je to deonica i sa ubedljivo najviše saobraćaja.
Ipak, nešto mora da se uradi pod hitno.
Ako ništa drugo, neka konačno uvedu elektronski sistem upravljanja saobraćaja. To je par miliona evra. A spašava živote.
 
Situacija je trenutno malo bolja nego tokom popodneva, ali je savet da krećete od Niša ka Beogradu, ne krećete sada nego čekajte još sat dva.
Ljudi u kolonama su poludeli i ima više manjih čukanja zbog čega se stvaraju još veće gužve.

Evo da napišem i obilazni put i tako izbegne dva ozbiljna zakrčenja kod Pojata i Ćuprije, ako se neko odluči. Generalno je sve lutrija. Stari put je prohodan, ali je spor, prolazi kroz naselja a i stalno ima policije. Postoji i jedan nezgodan mostić nekih 10km od Ražnja, a tu je i čuveni most u Ćupriji.

ide ovako: isključite se u Ražnju, odmah posle naplatne rampe skreće se LEVO i ide se skroz bez skretanja (na dva kružna toka u Paraćinu se isto ide pravo) do kružnog toka na ulasku u Jagodinu, gde se ide DESNO i prate se znaci za autoput.
Ovo važi smo za putnička vozila, za kamione zaboravite

Ovu ludnicu od Velike Plane do požarevačke petlje je teže izbeći. Može preko Krnjeva, pa nazad na autoput ili na Mladenovac, pa odatle Avalskim.

EDIT: izgleda da je toliki haos da se mnogi ipak isključuju u Velikoj plani
• На наплатној станици Велика Плана, на наплати, задржавање возила 15 минута.
 
Poslednja izmena:
Ovu ludnicu od Velike Plane do požarevačke petlje je teže izbeći. Može preko Krnjeva, pa nazad na autoput ili na Mladenovac, pa odatle Avalskim.
Może od Plane i starim drumom za Smederevo, pa Smederevskim putem preko Grocke za Beograd, a može i preko Pančeva i Kovina (planjanski zet, radio sam to jednom u sličnim uslovima, brzo se stigne).
 
Па шта би било да је најезда Турака....јул или август?
 
Pa ni letos nije bilo bolje,danima se kod Ražnja stvarala kolona i kod Ćuprije.Pogledajte sajt JP i deo nabavke.Ništa još nisu raspisali jer se čeka usvajnje plana za ovu godinu,posle dok se istenderiše i počne sa radom leto odavno počelo.
Svi pratimo radove na novim projektima a ove rehabilitacije niko ne obraća pažnju a one upravo obesmišljavaju ovoloka ulaganja i autoput imamo samo na papiru.
Pritom se ljudima uredno naplati putarina iako su stajali 2 sata u koloni.

I tako uvek za praznike i u letnjoj sezoni imamo čepove i dok se urade svi nadvožnjaci i svi propusti i sve sekcije pa opet one prve ispočetka.I tako u nedogled.
 
Па шта би било да је најезда Турака....јул или август?
Ne prave Turci i ostali stranci čepove, jer oni dolaze prilično ravnomerno u toku 24 sata. Naši prave čepove i to mahom oni koji putuju do 150km od BG. Neće ni Vranjanac, Pazarac ili Subotičanin da napravi čep, jer je on na "putu", nego Čačanin, Jagodinac, Kragujevčanin, Mladenovčanin ili Beograđanin koji ide u ta mesta, jer to je priča tipa "idem da trknem do Kragujevca, pa do Jagodine, stižem na ručak".
Razlog je prost, mi idemo ili ujutru ili popodne. Nećeš noću u 3 da kreneš u Niš, ali Turčin hoće ako tako prođe granicu. Čitav X je tokom leta prilično opterećen i noću. A bude i zakrčenja.

Nakon onih lančanih sudara kod Jagodine, i onoga što je bilo kod Doljevca, meni je najveći strah kod ovih zakrčenja da me neko ne zakuca otpozadi dok sam u poslednjih desetak redova.
Mada, moram da priznam da su ovi vozači koji voze duge ture od Evrope su vrlo vešti i strpljivi kod ovakvih situacija.

Nema tu leka, osim da brže rade, kao i da postave sistem za aktivno upravljanje saobraćajem kako bi se na vreme najavilo zakrčenje, sa ograničenjem brzine. Naravno i mediji bi morali da prenose obaveštenja o zakrčenjima. Ne vesti nego zvanična obaveštenja.
Niije toliko tragično što će neko da čeka, ali to je mnogo ljudi. Npr. samo u toj koloni kod Velike Plane danas je, kako ja računam bilo oko 3000 vozila u jednom trenutku, a to je bar 6000 ljudi. I tako nekih 6 sati.
Bilo bi lepo i da saobraćajna policija bude ispred zakrčenja sa uključenom rotacijom kako bi svojim prisustvom upozorila vozače, a ne bi im bilo dosadno sigurno. Ima tu prekršaja koliko hoćeš, od vožnje u zaustavnoj do svačega drugog.
Najopasnije je mesto gde je kraj kolone.

A za dan pred neki veliki praznik, kao i za poslednji dan praznika, mogli bi da uvedu zabranu za teška vozila, tokom popodneva, npr. od 15-20, ako nigde drugde, onda na NS-Niš jer tu prave veliki problem
 
Poslednja izmena:
Kako ne prave Turci cepove? Idu levom trakom u koloni i niko ne moze da ih obidje. Cak su jedno vreme zauzimali trake za ENP.
Edit. ne znam da li si video i na šta pumpe liče gde se oni zaustave. Neretko se ne pomeraju sa točionog mesta dok ne pojedu/popiju, odmore... Doduše, takvih esto vidim i domaćih debila.
 
Poslednja izmena:
U vreme kada idu Turci, desna je kamionska, leva automobilska i tako se gusla, dok neki kamiondžija ne ukapira da je 2-3 km/h brži od onog ispred, pa ne krene u preticanje koje će potrajati nekoliko km, taman da iza u levoj nastane krkljanac.
Na nekim putevima u Evropi postoje zabrane preticanja za kamione, baš iz tih razloga. U novije vreme policija ih konroliše dronovima, ali nikome ne bi palo na pamet da vozi mnogo ispod 90 i stvara kolonu i nervozu.
 
Kako ne prave Turci cepove? Idu levom trakom u koloni i niko ne moze da ih obidje. Cak su jedno vreme zauzimali trake za ENP.
Edit. ne znam da li si video i na šta pumpe liče gde se oni zaustave. Neretko se ne pomeraju sa točionog mesta dok ne pojedu/popiju, odmore... Doduše, takvih esto vidim i domaćih debila.
Prave gužvu, a ne čepove. A leti ionako svi vozimo levom na X, jer kad upadneš u srednju tu i ostaješ.
Znam to za pumpe, ali su krivi i radnici koji ih tolerišu. A sigurno si video patrole obične policije skoro na svakoj pumpi?
 
Branik, očigledno koristimo drugi autoput. kroz Srbiju skoro nikad nisu problem kamioni, bar ne od BG ka jugu, tj, vozićeš za njima možda 10 minuta sveukupno, dok Turci redovno blokiraju, ne sklanjaju se uopšte.
Pendolino, kako ja gledam, gužve dovode do čepova, plus takva vožnja dovodi do incidenata, što opet pravi čep. Što se tiče pumpi, šta konkretno pandur može da uradi, da mu piše kaznu na osnovu čega? Tebi ako se neko useli u kuću ne možeš da ga isteraš bez odluke suda, a ne ovde. U evropi su to regulisali i stiže im kazna za zadržavanje, ali kod nas teško da će to biti.
 
Правда за Турке! Исто, или чак више, има Албанаца на нашим путевима у време те најезде.
 
Правда за Турке! Исто, или чак више, има Албанаца на нашим путевима у време те најезде.
Ima itekako, ali daleko manje, broje se u stotinama hiljada, ovi prvi u milionima - Sila Yolu je deo anadolijskog nacionalnog folklora!
 
Pravda za Beograđane, koji žure kući, pa moraju zaustavnom trakom, a mi koji čekamo, ko nas j...
20230417_201109.jpg
Screenshot_20230417_185323_Maps.jpg
 
Branik, očigledno koristimo drugi autoput. kroz Srbiju skoro nikad nisu problem kamioni, bar ne od BG ka jugu, tj, vozićeš za njima možda 10 minuta sveukupno, dok Turci redovno blokiraju, ne sklanjaju se uopšte.
Pendolino, kako ja gledam, gužve dovode do čepova, plus takva vožnja dovodi do incidenata, što opet pravi čep. Što se tiče pumpi, šta konkretno pandur može da uradi, da mu piše kaznu na osnovu čega? Tebi ako se neko useli u kuću ne možeš da ga isteraš bez odluke suda, a ne ovde. U evropi su to regulisali i stiže im kazna za zadržavanje, ali kod nas teško da će to biti.
Koliko sam god puta bio na A1 do Niša poslednjih dana jula, to sam video. Retko sam doživljavao da se ne sklanjaju jer voze brže od mene (našeg ograničenja). I prošlog leta smo upravo i diskutovali ovde o nedostatku još jedne trake i gužvama koje se stvaraju. I sve to posebno izraženo zbog kilometarakih suženja zbog radova.
 
Prave gužvu, a ne čepove. A leti ionako svi vozimo levom na X, jer kad upadneš u srednju tu i ostaješ.
To je to. Ako je srednja zakrčena kamperima i kamionima koji voze 95-100, nema sklanjanja. Voziš levom u koloni prilagođenom brzinom.
Gde da se udeneš? Pretičeš sa 130, pa daš desni, čekaš priliku da se udeneš, prikočiš na 95?
 
^
I onda kazu dovoljna je jedna traka za BG?

ZASPAO NA AUTO-PUTU I BLOKIRAO PROLAZ Prekršajna prijava za mladića zbog incidenta kod Velike Plane


Naime, policiji je noćas prijavljeno da je otežan saobraćaj na auto-putu Niš-Beograd, u ataru sela Krnjevo kod Velike Plane, a nakon izlaska na lice mesta utvrđeno je da je, na delu puta gde se zbog radova saobraćaj odvija samo jednom trakom, zaustavljen kamion u kojem je 22-godišnji vozač spavao, zbog čega se formirala kolona vozila dužine oko tri kilometra,
 
Lepo bese za voznju ovih par dana, sada se vracamo u realnost.
 
Autoput do Niša je pun baš ozbiljno, ali van zona radova potpuno protočan.
Dalje ima sve manje, ali sroz do Velesa u Mekedoniji ima saobraćaja. Od Velesa do granice vrlo slabo, a od Gevgelije opet gužva, kroz Solun na obilaznici zakrčenje. Mesec je april...
 
Vrh