Da prokomentarišem? Ok...
Snažno podržavam nesaniranje ovog klizišta, dapače zalažem se da se na 259 naprave jedno ovakvo kod Gradišta između Pirota i Dimitrovgrada, jedno u samom Dimitrovgradu (iznad železničke stanice ili kod brda Bučumet ispod groblja), za svaki slučaj jedno ka granici i pre svega jedno u Sićevačkoj klisuri jer se bliži otvaranje parčeta od Malče do Proseka. Jedino to može odvratiti klošare za volanom šlepera da se kreću autoputem A4 (koji je pre svega za njih izgrađen) i da od.ebu sa državnog puta IIA reda (slovima DRUGOG ... reda). Pošto država to nije sposobna, posebno od Pirota do Dimitrovgrada, a može na sijaset načina npr. zabranom prelaska preko mosta kod Sukova na 259 za vozila nosivosti preko 7,5t (mada ionako će taj most uskoro da sruše, jer je sve teže prohodan, ti isti šleperi pa će morati na AP) ili npr. #2 da jednostavno zabrane put DRUGOG reda za šlepere (preko 7,5t nosivosti), da ih iskažnjavaju 24/7 jedno mesec dana i fino napune budžet (brzo će to da se pročuje međ balkanskim i maloazijskim šoferčinama) i da im to jasno stave do znanja još kad im ta promućurna ideja padne na um oko Bele Palanke (nemoš na 259 šupičku). Ali ne, Putevi to nisu u stanju, nego ih puštaju da se ka i od granice isključuju na Pirot istok i Pirot zapad i uštede 5, odnosno 7,5e po pravcu i da nije ovog klizišta uštedeli bi i 12,5e do Bele Palanke, a kad završe Prosek-Malča i celih 18,5e za korupciju na granici, hihihi pušenje sa obe strane granice i sl. Time: 1. oštećuju budžet RS za ooozbiljnu cifru, 2. uništavaju put DRUGOG reda koji se praktično i ne održava otkad je pušten A4, 3. naprave haos na petlji Gradina (Dimitrovgrad istok) pa niti mogu bezbedno da prolaze oni kojima je stvarno namenjena ta petlja, niti je bezbedno za one koji idu ka mahali Gornje Gradinje, kojima je to jedini put, pa se onda oni koji prolaze svaki dan snalaze preko poludivlje petlje kod AMS i OMV bliže granici i uvećaju haos. Juče sam na prelazak preko 259 između gradskih ulica Boračka i Caribrodskih umetnika čekao bukvalno 5 minuta (i ja kolima i pešaci) jer čas turski šleper iz pravca Pirota, čas bugarski iz nepreglednog pravca granice (ima doduše ne baš izbaždareno ogledalo), pa obrnuto i tako unedogled. Na A4 samo Sila Yolu likovi i turistički autobusi, koji se za razliku od kamiondžija ne ciganišu i 99,9% ide na autoput, skoro da ih uopšte ne viđam na 259, osim onih koji zaista moraju. Pa kad Putevi nisu sposobni da to regulišu, neka se za to pobrine majka priroda klizištima, a 259 je ionako put DRUGOG reda pa će nekad u budućnosti doći na red za sanaciju.
Šalu na stranu (mada se ni najmanje nisam šalio) - što se grbo rodi vreme ne ispravi.
Ovo je bio problem i prilikom gradnje, još je veći problem kod Ljubatovice, jer je lokalni put drugog reda, pa se niko nije preterano cimao niti prilikom projektovanja niti prilikom izgradnje. Sama trasa je suluda, al ajde... A izvođač je preponosni vlasnik par ex PZP-ova, između ostalog i ex PZP Niš kontroverzni bugarski Trejs (ne pominjite ih u Bugarskoj jer su u toku remonti svih njihovih svinjarija iz projekata ne starijih od 10 godina što na AP, što oko Sofije). Oni uredno dobijaju tendere za zimska i letnja održavanja državnih puteva, pa bi mogli u sadejstvu sa državom da isprave i ovu svoju brljotinu. Ali tome ću se radovati tek pošto država reši problem iz prvog pasusa!