[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412515#p412515:1kx7p6vq je napisao(la):
Galeks » 24 Oct 2016 07:51 pm[/url]":1kx7p6vq]Relja, razumem tvoju zabrinutost, donekle ima logike, ali ako primetis, u Riovoj ideji, tramvaji nisu nista blizi nego danas zgradama. Samo je trotoar prosiren na racun jedne saobracajne trake za motorna vozila.
Po Riovoj "ideji" tramvaji bi ostali na istoj razdaljini od kuća kao sada.
Po projektu, tramvaji bi bili pomereni dalje od kuća.
projekat je bolji od Riove "ideje".
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412524#p412524:1kx7p6vq je napisao(la):
zexland » 24 Oct 2016 08:12 pm[/url]":1kx7p6vq]Relja naravno da moze da se izvede, a oba ukrstanja imas i sada...ne vidim zasto si toliko protiv ideje koja bi znacajno doprinela protok pesaka i naravno usporila malo saobracaj ovde...a zasto da ne uspori ? Pa to ce se svakako desiti pre ili kasnije. A lokali u Brace Krsmanovica, Crnogorskoj i celom kvartu ce biti tu jos dugi niz godina - to je klabing zona.
1 - Može, ali na silu, uz mnogo štete.
2 - Koja dva postoje i sada? U smeru ka Kalemegdanu, ne postoji ni jedno. Ovako, dobili bi smo prvo to kod mosta, kada se skreće levo u tu Riovu pogibeljnu "S" krivnu, i posle 400 metara drugo, kada tramvaji treba da uđu u svoju okretnicu. Od ni jednog do dva.
3 - ne bi usporila "malo" saobraćaj, već drastično, i stvorila kolone duž cele Karađorđeve zbog uske i oštre "S" krivine i dva ukrštanja sa tramvajem
4 - "Značajno doprinela protoku pešaka"? Zeks, mi ovde pričamo o jednoj tramvajskoj stanici, koja će da služi ljudima iz nekoliko prvaca, ne samo iz tog o kojem ti pričaš. Najviše će ljude da dovodi i odvodi sa savkog šetališta i u "novu" Karađorđevu.
5 - Igor je postavio skicu plana na kojoj se ne vidi saobraćajno rešenej na suprotnoj strani stuba, Ona tvoja skica je uzela u obzir sadašnje stanje - na tom mestu,a ne buduće i nje uzela u obzir novi pešački kod nove tramvajske.
6 - "To je klabing zona" - to je jedna tako privremena kategorija, koja nema ama nikakvog uticaja na širenje i trasiranje ulica i ostale infrastrukture. Razvaljena dvorišta i kuće bez krova u koje su minimalnim investicijama useljeni ugostiteljski objekti ne mogu stajati na putu trasiranju ulice.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412527#p412527:1kx7p6vq je napisao(la):
direktor » 24 Oct 2016 08:18 pm[/url]":1kx7p6vq]Relja nevidm problem u tome sto neko mora da proseta do kontisa ljudi toliko prelaze da dodju do kalisa i do kontsia bogami
Nevidim zasto ce taksi da staje na sinama staje li sad oko kalemegdana samo u bg taksisti staju i gdje se smije i nesmije
U cemu je problem prelazak preko sina na pijesackom prelazu kao to funkcjonise u zg
E sine nece biti pod prozorom vec ce dobiti jos siri trotar pod prozorima sine ostaju skoro na istom mjestu
Meni vise problem sta ce biti sa okretnicom pristaniste da je ne oskate
Ja prosto ne verujem šta čitam.
Da, staraima i firmama bi se stvarno stvorio problem ako budu morali da umesto u obližnji kontejner idu na semafor i prelasze 4 trake i 2 koloseka. Ja to nekome ne bih uradio.
Taksiji su samo jedan primer - npr neki novi hotel u Karađorđevoj (ja bih voleo)
Situacija iz života: stane taksi ispred hotela da putnici uđu ili izađu, plate, izvade, ubase prtljag.
Taksista je stao ili na šine (pošto si uz trotoar) i zaustavio tramvaj. Ili je stao na kolovozu, otvorena vrata koja zalaze u bašticu, putnici prelaze preko šina, vuku prtljag, ili to radi osoblje hotela...samo fali muzika iz bioskopa u vreme čaplinovih filmova.
Pre nego što prihvatite neku ideju, stavite je na test, kako bi funkcionisala u realnim uslovima i okolnostima.
Nemojte da se nekritički oduševljavate crtežima.
Srećom, mi već imamo idejni projekat koji je u proceduri - ovo što je Igor postavio.
Uostalo, ako vam je toliko stalo, pišite peticiju i stavite ime prezime iza Riove "ideje" (
šala, ne preporučujem)