Tako je komsija.nikola32":2yp7tz1j je napisao(la):sizif":2yp7tz1j je napisao(la):Док се не заврши мост Земун-Сурчин, не постоји други пут за камионе који долазе из правца Баната. Значи, крајем 2014. створиће се услови за детаљну реконструкцију Карађорђеве. Мада, понешто може и до тада да се одради, пре свега када су зграде у питању.
Iz Banata dolazi tek cetvrtina kamona koji prolaze Karadjordjevom. 75% su kamioni koji setaju izmedju carinskih ispostava na CI Luka Beograd, CI fizicka lica, Slobodna zona, razna skladista na Luci, CI Zeleznicka stanica i CI Sajmiste. Postoji koridor od Pan. mosta preko Ruzveltove, D.Tucovica, Batutove. do plavog mosta i dalje Autoput - obilaznica. (Obrenovacki put-B.V.Misica-Autoput-Plavi most-Pan.most
Da je postojala politicka volja i malo odlucnosti, sve ove Carinske ispostave su mogle vec pre 5 godina da budu iseljene iz grada. A kamioni iz Karadjordeve
Dakle otvara se kinez, 2014te I ova impotentna burzoarska vlast nije mrdnula prostom da ista uradi u Karadjordjevoj.Zabranjen transit kamiona preko 5t preko Pancevca I videce se da je veliki deo tranzita ustvari cik-cak izmedju skladista I ispostava kao sto si rekao.Onda sledi da se neko od te bagre nakani da nama rabovima udovolji I izmesti ta skladista I ispostave carina pored obilaznice recimo u Bubanj Potoku cime ce se I Karadjordjeva osloboditi najveceg dela tranzita.