Šta je novo?

Karađorđeva ulica

nikola32":2yp7tz1j je napisao(la):
sizif":2yp7tz1j je napisao(la):
Док се не заврши мост Земун-Сурчин, не постоји други пут за камионе који долазе из правца Баната. Значи, крајем 2014. створиће се услови за детаљну реконструкцију Карађорђеве. Мада, понешто може и до тада да се одради, пре свега када су зграде у питању.

Iz Banata dolazi tek cetvrtina kamona koji prolaze Karadjordjevom. 75% su kamioni koji setaju izmedju carinskih ispostava na CI Luka Beograd, CI fizicka lica, Slobodna zona, razna skladista na Luci, CI Zeleznicka stanica i CI Sajmiste. Postoji koridor od Pan. mosta preko Ruzveltove, D.Tucovica, Batutove. do plavog mosta i dalje Autoput - obilaznica. (Obrenovacki put-B.V.Misica-Autoput-Plavi most-Pan.most

Da je postojala politicka volja i malo odlucnosti, sve ove Carinske ispostave su mogle vec pre 5 godina da budu iseljene iz grada. A kamioni iz Karadjordeve
Tako je komsija.

Dakle otvara se kinez, 2014te I ova impotentna burzoarska vlast nije mrdnula prostom da ista uradi u Karadjordjevoj.Zabranjen transit kamiona preko 5t preko Pancevca I videce se da je veliki deo tranzita ustvari cik-cak izmedju skladista I ispostava kao sto si rekao.Onda sledi da se neko od te bagre nakani da nama rabovima udovolji I izmesti ta skladista I ispostave carina pored obilaznice recimo u Bubanj Potoku cime ce se I Karadjordjeva osloboditi najveceg dela tranzita.
 
Karađorđeva ulica: Sve je isto, samo je - propalo
Zoran Nikolić | 22. jun 2014. 12:15 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ---propalo

Mnoge rekonstrukcije i pokušaji da se kućama u Karađorđevoj vrati stari izgled ostali su više ili manje bezuspešni. Čim bi građevinari završili, bezbrojni kamioni bi nastavili da prljaju fasade
bgd-karadjordjeva620x0.jpg


ODAVNO je gradsko rešenje da teretni saobraćaj prolazi Karađorđevom ulicom naružilo ulicu kojom se stari Beograd najviše ponosio. Nekada je bilo sasvim drugačije, i danas je nezamislivo da je ova ulica imala primat u odnosu na Knez Mihailovu.

Ovde su se čak i ministri otimali ko će imati kuću baš na desnoj obali Save, uz pristanište, ispod Saborne crkve.

Tramvaji su i pre Drugog svetskog rata prolazili pored Hotela „Bristol“, koji je zauzeo mesto nekadašnjeg Malog pijaca, a zdanja čije fasade su krasile stari Beograd i opčinjavale one koji su prvi put bili u našem gradu još tada su bile blistave.

Do danas, mnoge rekonstrukcije i pokušaji da se kućama vrati stari izgled ostali su više ili manje bezuspešni. Čim bi građevinari završili svoj deo posla, bezbrojni kamioni bi nastavili da tutnje i neumoljivo prljaju tek ofarbane fasade. Iz auspuha je kuljao taman dim, a fleke bi se vraćale „na svoje mesto“.

Pa tako ukrug.
bgd-karadjordjeva-mala.jpg
 
Moram izneti zapazanje da i dalje ima dosta kamiona i teskog saobracaja u Karadjordjevoj i pored novog mosta. A tek osecaj kada se sa Zelenog Venca spustite u ulicu i bukvalno osetite nalet izduvnih gasova.
 
Moj je utisak da većina kamiona ipak otpada na izvođače radova u Savskom amfiteatru, na kontejnerski transport od ŽIT-a i na teretnjake do 5 tona koji razvoze robu u okviru Beograda sa skladišta u podunavskom delu. Mada prolaze još uvek i šleperi koji ni sa jednom od ovih priča veze nemaju.

Ipak je sve to daleko manje nego ranijih godina. Sad kad je urađen i južni gradilišni put iz pravca sajma, mogli bi i potpuno da izbace kipere iz Savamale.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377031#p377031:23nnqoek je napisao(la):
Igor » 20 Mar 2016 03:23 pm[/url]":23nnqoek]Moram izneti zapazanje da i dalje ima dosta kamiona i teskog saobracaja u Karadjordjevoj i pored novog mosta. A tek osecaj kada se sa Zelenog Venca spustite u ulicu i bukvalno osetite nalet izduvnih gasova.

A znaci to je taj toplotni udar!
 
среда, 23 март 2016 12:00
Отварањем Пупиновог моста за саобраћај не добијамо само везу између Земуна и Борче, већ се ослобађа градско језгро од теретних возила. До сада је једину везу између десне и леве београдске стране Дунава представљао Панчевачки мост и као такав био је преоптерећен како путничким тако и теретним возилима у транзиту. Повезивањем Борче и Земуна теретна возила у транзиту, која су се до сада користила улице: Савску, Карађорђеву, Булевар војводе Бојвића, Мије Ковачевића, Рузвелтову, Димитрија Туцовића, Батутову, Булевар краља Александра, Господара Вучића, Војислава Илића и Владимира Томановића као једину везу са панчевачком и зрењанинском страном Дунава, моћи ће да остваре своју циљну дестинацију крећући се изван централне градске зоне. Наиме, сада су сви правци уласка у град: од Смедерева, Ниша, Крагујевца, Чачка, Обреновца, Новог Сада и Шида повезани са Зрењанином и Панчевом и сва транзитна кретања биће измештена из уже градске зоне.

http://www.bgsaobracaj.rs/
 
Da li neko zna sta znaci najavljeno poplocavanje Karadjordjeve jer su rekli za put a pretpostavljam da su mislili na trotoare?
 
Овакав план кретања теретног друмског саобраћаја је у најмању руку блесав, да се тако стручно изразим. Квази-урбанизмом, имамо читав низ индустријских постројења без икакве везе са железницом, а чак и да је има, лоша пословна политика диносаурус менаџмента је отерала већину клијената. Ако би се успоставио модеран менаџмент железнице, опет би велики део транспорта нојапогоније било превозити друмом. Не заборавите, камиони су везани реална економија, оно што прави паре и национални, за разлику од увозних БМВ-а за шврћкање испред кафића и сплавова!

Од зона унутар овог круга, поменућу:
- Раковицу
- Кумодрашка
- ИМР
- Беодоградилиште
- НИС (Хиподром)
- Доњи део Жаркова

А има читав низ мањих дистрибутивних центара у самом граду, ка којима требају прилазити тешки камиони.

На овом цртежу из Секретаријата за саобраћај нема "Северне тангенте", која је урађена од Збега до Панчевачког пута поред Овче. Уз то, "Спољна магистрална тангента" би требало да је предвиђена и за теретни саобраћај (иако неизграђена). У међувремену, алтернативни правац преко Димитрија Туцовића, Батутове и Господара Вучића је и даље важећи правац за транзит.

А зашто је неко очекивао да неки мост далеко од Карађођеве, и који је пре свега направљен да генерише нове токове, драстично смањити саобраћај у Карађорђевој?

Једино што ја видим као систем је низ мера:
- Додатни капацитети на правцу од Мостарске петље до Панчевачког моста са подземним или делимично подземним друмским саобраћајницама.
- Потпуна забрана проласка аутомобилима (сем снабдевању и хитним службама) кроз Доњи град на Калемегдану.
- Приобална лака железница, интегрисана са директним линијама ка Раковици и Реснику, Ади и Обреновцу, Аеродрому, Борчи и Миријеву.
- Развој бициклистичке инфраструктуре и градских бицикала. Минимизација прилаза друмом од Економског факултета до Бетон хале са ширењем пешачке зоне.


Када је у питању друм, највећи простор за побољшања видим на правцу Кнеза Милоша - Таковска, са делимичним или потпуним укопавањем, и рампама за улазак и излазак из подземног дела. То је знатно јефтиније од тунела испод Теразијског гребена, са мање потенцијалних потешкоћа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380388#p380388:3axf0xmg je napisao(la):
entero11 » Ned Apr 10, 2016 5:44 pm[/url]":3axf0xmg]Da li neko zna sta znaci najavljeno poplocavanje Karadjordjeve jer su rekli za put a pretpostavljam da su mislili na trotoare?

Odakle je ova info?I mene zanima isto...pokusavao sam da googlam poplocavanje i Karadjordjeva,ali nista konkretno nisam mogao da dobijem :(
 
Bilo na Studiu b kad su pricali o spustanju sa Kosancica na Karadjordjevu.
 
Hvala ti...ocigledno se samo na tome zavrsilo ili je pricano globalno kao neki plan za buducnost jer nigde nikakvu najavu za bilo kakve konkretnne radove nisam nasao online.
 
Izvor: Beobuild.rs

Rekonstrukcija Karađorđeve ulice
160629-Karadjordjeva-kej-03b.jpg


Jedno od važnijih turističkih čvorišta u Beogradu je savsko pristanište kod Brankovog mosta, glavna kapija za veliki broj gostiju koji sa proputovanja u grad pristižu turističkim brodovima. Iz tog razloga pripremljen je plan uređenja čitave priobalne zone, od Brankovog mosta do Beton hale, uključujući i rekonstrukciju Karađorđeve ulice u dužini od 500 metara. Plan uređenja ove obale urađen je po konceptu poznatog arhitekte Borisa Podreke, koji trenutno učestvuje i na projektu uređenja i proširena pešačkih zona u centru grada.

Ova rekonstrukcija na odmeren način tretira prostor i bez velikih zahvata donosi neka vrlo važna funkcionalna poboljšanja. Planirana je temeljna rekonstrukcija dela Karadjorđeve ulice od Brankovog mosta do Kalemegdana, uz popločavanje kolovoza, prosiršenje torotara, premeštanje šina na sredinu kolovoza i uređenje oronulih fasada duž ulice. Kao važno funkcionalno unapređenje ističemo proširene trotoare, koji će pored udobnosti pešaka doprineti boljem iskorišćenju komercijalnih potencijala u prizemlju objekata. Lep doprinos ovoj ambijentalnoj celini biće lepezasto ređana kaldrma na kolovozu, a granitni trotoari dobiće drvored celom dužinom leve strane...

Celu vest kao i prikaze plana mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/rekonstrukcija-kara% ... p2629.html
Kradjordjeva-kej-uredjenje-01.jpg

Kradjordjeva-kej-uredjenje-07.jpg

Celu vest kao i prikaze plana mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/rekonstrukcija-kara% ... p2629.html
 
Podreka, granit, kocka, širenje trotoara, uređeno zelenilo, renovirane fasade - ovo nije moj Beograd :D

Bilo bi lepo da se ovo zaista uradi, a ne da završi kao još jedno neispunjeno obećanje u nizu.

Jedino mi se ne dopada dugoročni plan o uklanjanju pruge (ne, nisam za to da tuda prolaze cisterne s benzinom, ali forumaši koji o železnici svakako znaju više od mene su već toliko puta objasnili kako se postojeća infrastruktura može unaprediti za potrebe javnog prevoza).
 
Fino, jednostavno i neopterecujuce, u kakvom je stanju ovaj deo grada danas, ovo ce biti bombona. Lep izbor materijala i veliki plus za pomeranje sina, zarad sirokog trotara ispred ulicnog fronta.

Nisam ni ja za izmestanje pruge, ali ukoliko izmeste prugu, mogli bi da produze tramvajski sistem iz vec postojece mreze (koja se u ovom delu pomera) i da povezu Bul. vojvode Bojovica, 25 maj, Dunavsku, Francusku i Dz. Vas.
 
садашњи железнички коридор искористити за будући трамвајски. нема ту велике филозофије
 
па трасом старе пруге иде трамвај око Калемегдана са доње стране, а садашњом трасом са горње стране. даље, том старом пругом, трамвај може да иде до будућег терминуса у Дунаској, где такође треба преселити Дунав станицу. и ту се онда направи велики транспортни чвор јавног превоза
 
Надам се да ово значи да ће ускоро почети и да се гради и да се иселе она складишта
 
Ma ukidanje pruge , i u produzetku glavne zeleznice ispod Sumadijskog grebena sve do stanice dunav :) nema potrebe za ostankom zeleznice na kalemegdanskim zidinama.
 
Ne kapiram zasto ne o jednom trosku cela Karadjorjeva!Nego 2x kostaju prevozi materijala ili nikad zavrsena celina!
Mozes da produzis drvorede i podignes trotoare do zeleznicke,pa kriticniji je, a pesacki se mnogo vise koristi deo Karadjordjeve od Geozavoda do Zeleznicke.
 
Prevoz materijala je sitnica za ovakve projekte ali bi bilo pozeljno urediti i taj deo do autobuske stanice ali je on u sklopu prostornog plana BNV pa ce verovatno u nekom momentu doci na red kada se budu pravile nove raskrsnice kruzni tokovi itd.
 
Meni se nesvida pomjeranje stanice dvojke i 11 sto nece biti ispod mosta vec ispred mosta blize pristanistu
 
Хомере, ништа не бих додао твом посту. +1


Иначе, давно сам приметио да већина људи то "+1" на форуму погрешно употребљава. :) То није знак за дати плус већ за то да се у потпуности слажеш са нечијим ставом/постом.
 
Vrh