Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Radim u dotičnoj zgradi, useljeni smo pre mesec dana, nisam primetio da bilo šta tone, niti da je bilo šta popucalo.
 
Lepa vest +
A i vidi se da je stolarija zamenjena na II i n III spratu...
 
Useljeni ste u lokal vracen testituciom pogledajbod brankovog mosta balkone kako stoje unutrasnje stepenice itd
 
Kuća Dragomira Zdravkovića :)

EDIT:

Da se dovezem samo na novu tramvajsku stanicu...ne znam jel neko uopste primetio koliko je lose isplanirana komunikacija izmdju stajalista i cele okoline ?

Kako doci uopste do ove stanice iz pravca Brace Krsmanovica i Crnogorske ako se sine pomere jos vise prema mostu kao sto je ovde planirano?

Oni ce morati da naprave novi prolaz iza stubova mosta da bi vezali sve sa Savamalom i gore pomenutim ulicama.

Evo ukratko male analize. Crveni pravac je moguca nova komunikacija pesaka sa stajalistem.

https://www.google.rs/maps/@44.8152229, ... 6656?hl=en
 
Zex, šine su već sada maksimalno približene mostu, ne mogu de još više približiti.
Na delu ispod mosta ostaju tu gde su, pomeraju se na delu od mosta ka Kališu.

što se tiče pešačke komunikacije o kojoj pričaš, hajde da prvo vidimo širu sliku... u ovom slučaju i bukvalno "širu sliku" jer na ovom crtežu koji je Igor postavio, kolovoz Karađorđeve u smeru ka Savskom trgu ima potpuno novu trasu. Pa tako možemo očekivati još nekih novina.
 
Zeks je docrtao ono ocemu sam ja govorio sa tom stazom stajaliste i nije moralo da se pomjera nego da sacekamo ina ce Relja ce uskoro morati da mjenja potpis
Kosancic ce uskoro da rade most na proljece ostaje banka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412149#p412149:82qpoulz je napisao(la):
direktor » 22 Oct 2016 08:39 pm[/url]":82qpoulz]Useljeni ste u lokal vracen testituciom pogledajbod brankovog mosta balkone kako stoje unutrasnje stepenice itd

Koliko sam načuo razgovor izvođača, balkoni su rastreseni još u bombardovanju još tokom II svetskog rata. Ipak raduje da nije cela zgrada vidno nagnuta, samo su balkoni nahereni.
Što se tiče unutrašnjih stepenica, nisam zagledao, ali nisam primetio ni na stepenicama da je nešto bitnije nahereno ili popucalo. Uostalom, strana na koju zgrada neznatno tone zbog neujednačenosti zemljišta je upravo dijagonalno suprotna od unutrašnjeg stepeništa.

Uglavnom, strukturalno je zgrada sasvim OK za upotrebu a fasada koja se kruni od 80 godina nebrige nigde nema nikakve spoljašnje pukotine koje bi ukazivale na opasnije sleganje. Tako da generalno sredstva data na rekonstrukciju fasadne plastike nisu bačena.
 
Direktore, pa ja smatram da je stajalište trebalo pomeriti zbog revitalizacije ovog novog prostora.
Ovo o čemu ti pričaš je samo jedan od nekoliko pravaca kretanja pešaka i to samo ka destinaciji na jednoj strani jedne ulice. Treba gledati celokupno rešenje, ne samo jedan pravac. Uostalom, i dalje ostaje to usko parče trotoara kao i mogućnost da se napravi par koraka po tramvajskom koloseku, ako je baš baš tolika pešačka gužva...

Drugo, pogledaj novu trasu Karađorđeve u smeru ka Savskom trgu. Po ovom crtežu (ne prikazuje sve) deluje kao da će zbog nove trase biti tu još regulisanja...pa tako može da se dogodi da "sadržaji" u Branka Krsmanovića budu preseljeni u neke druge rupe i ruševine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412214#p412214:1eikvb7q je napisao(la):
stanislaw » 23 Oct 2016 08:20 am[/url]":1eikvb7q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412149#p412149:1eikvb7q je napisao(la):
direktor » 22 Oct 2016 08:39 pm[/url]":1eikvb7q]Useljeni ste u lokal vracen testituciom pogledajbod brankovog mosta balkone kako stoje unutrasnje stepenice itd

Koliko sam načuo razgovor izvođača, balkoni su rastreseni još u bombardovanju još tokom II svetskog rata. Ipak raduje da nije cela zgrada vidno nagnuta, samo su balkoni nahereni.
Što se tiče unutrašnjih stepenica, nisam zagledao, ali nisam primetio ni na stepenicama da je nešto bitnije nahereno ili popucalo. Uostalom, strana na koju zgrada neznatno tone zbog neujednačenosti zemljišta je upravo dijagonalno suprotna od unutrašnjeg stepeništa.

Uglavnom, strukturalno je zgrada sasvim OK za upotrebu a fasada koja se kruni od 80 godina nebrige nigde nema nikakve spoljašnje pukotine koje bi ukazivale na opasnije sleganje. Tako da generalno sredstva data na rekonstrukciju fasadne plastike nisu bačena.

Što se tiče priče majstora:
Koliko ja znam sa fotografija i koliko sam čitao, ovde u 1941. nisu padale razorne bombe, bacane su zapaljive sa odloženom dejstvom (dajle izazivaju požare, ne stvaraju detonacije i udarne talase koji mogu da "rastresu zgrade"). Most je uništila naša inženjerija , a ne nemačka avijacija (most im i nije bio meta, trebao im je). Ne znam za tragove angloameričkog bombardovanja u ovom kraju grada, ali sumnjam od svih objekata štetu pretpela samo dva balkona jedne kuće... NI detonacija na sredini luka mosta ne bi mogla da destabilizuje - balkon.


Da li je to bila optička varka ili ne...na vertikali duž tih balkona je elovalo kao da su neka od prozorskih okana malo "nakrivljena".
Ako možeš, molim te fotografiši fasadu sada, kada su montirane skele. Ne znam da li su već razapeli zaštitno platno, ali bi pogled na rešetku skele mogao da ilustruje da li te deformacije na oknima zaista postoje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412152#p412152:18g99cx5 je napisao(la):
zexland » 22 Okt 2016 08:52 pm[/url]":18g99cx5]Kuća Dragomira Zdravkovića :)

EDIT:

Da se dovezem samo na novu tramvajsku stanicu...ne znam jel neko uopste primetio koliko je lose isplanirana komunikacija izmdju stajalista i cele okoline ?

Kako doci uopste do ove stanice iz pravca Brace Krsmanovica i Crnogorske ako se sine pomere jos vise prema mostu kao sto je ovde planirano?

Oni ce morati da naprave novi prolaz iza stubova mosta da bi vezali sve sa Savamalom i gore pomenutim ulicama.

Evo ukratko male analize. Crveni pravac je moguca nova komunikacija pesaka sa stajalistem.

https://www.google.rs/maps/@44.8152229, ... 6656?hl=en
file.php

Mozda je najidealnije da tramvaj ipak prolazi obalom gde prolazi zeleznicka sina, nekako je logicnije.
... ili onaj miks pesacke zone, kolovoza i tramvaja.
 
Drakche nacekaces se za to rijesenje koje je okacio riobl sa sinama u drugacijem polozaju nije lose za daljne razmisljanje sad da li je okacio ovdje ili temu o karadjordjevoj stim sto se gubi skretanje iz crnogorske u pravcu pristanista svakako raskrsnica bi morala drugacije da se regulise
 
РиоБл, свака част, сасвим логично и јако ефикасно решење, а да не причамо о естетском ефекту уређеног трга испод моста.
 
@Zex - ako taj prvac kretanja pešaka uopšte bude toliko bitan u toj novoj, široj postavci. Ne znamo kako će izgledati Braće Krsmanovića, šta će tamo ostati.
I ne ne treba zaboraviti jedan praktičan askpet - to je stajalište. Tu se tramvaji - zaustavljaju.
NIje idealno, ali nije ni loše.
 
Ma gde nije lose, neko ce da izgine...ako budes ikada prolazio skoro tuda, probaj da stanes na novoj lokaciji stajalista i sve ce ti biti jasno...ovaj Riov predlog je odlican !
 
Da sav saobrćaj koji sada ide pravo i paralelno sa tramvajima, odavde skreće levo pod 90 stepeni i seče tramvajske šine, pa opet oštro desno?
https://www.google.rs/maps/@44.8145561, ... 6656?hl=en
Pa to je recept za kolaps.

Zex, što se tiče ovog prolaza, od Braće Krsmanovića će nestati cela jedna strana i dobićemo širu ulicu. I pešački pravci će tada biti drugačiji nego danas. Problem sa Crnogorskom - ne postoji, postojaće novi pešački kod tramvajske stanice. Ostaje prilaz Karađorđevoj, neparnoj strani - oko stuba mosta i preko kraka koji ide na most. To je podnošljivo. Uoszalom , niko nije ni razmišljao o pešačkom prolazu kroz stub mosta. Dobar deo je i ovako - fasada.
A zašto sam napisao da nije opasno: pa tramvaji tu ne jure, već stoje i polaze sa stanice. Svakako, ne treba ići po šinama...ali, sve što je 5 metara od pešakog je kao pešački.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412265#p412265:2gx4fw0t je napisao(la):
relja » Sun Oct 23, 2016 3:44 pm[/url]":2gx4fw0t]Da sav saobrćaj koji sada ide pravo i paralelno sa tramvajima, odavde skreće levo pod 90 stepeni i seče tramvajske šine, pa opet oštro desno?
https://www.google.rs/maps/@44.8145561, ... 6656?hl=en
Pa to je recept za kolaps.

Slazem se Relja da su lijeva skretanja preko sina "problematicna" ali daleko od toga da bih to nazvao receptom za kolaps. U Beogradu imate dosta skretanja u kojima po dve trake skrecu lijevo preko sina a da cak i iz suprotnog smijera tece saobracaj.

Recimo, skretanje lijevo iz Karadjordjeve prema Zaricevom mostu...

Pogledajte prilog 1

a tu je i skretanje po prelasku mosta na NBG strani...



itd...
osim toga, ovde se radi o samo jednoj automobilskoj traci za skretanje lijevo. Ne vidim nista spektakularno tu.
 
Ne živiš ovde, ne krećeš se ovuda, ne voziš Beogradom. Samo gledaš slike i planove od kuće.
Ti nemaš predstavu o čemu pričaš.
 
Можда Рио-бањалука не сагледа увек неке ситуације на терену најбоље, овде са предлогом за Карађорђеву је "убо" пун погодак. Шта више, мислим да би померање обе трамвајске пруге у десну страну независно од осталог саобраћаја требало урадити целом дужином Карађорђеве, од Савског трга до пристаништа, где год је то изводиво (нпр. од Савског трга до Бристола, и од Бранковог моста до Пристаништа што је Рио већ предложио).
 
@Došljak - ako neko hoće postojeći pravac prav kao strela da zameni uskom i skučenom "S" krivinom na petoparcu i sa ukrštanjem sa tramvajem, sa usporenjem saobraćaja, sa gužvama, zastojima, zbog kretanja pešaka sa tramvajske stanice koju je video samo na slikama, a to pravda slikama neurbanističkog rešenja Zarićevog mosta, prinudnim provlačenjem tramvaja preko njega i nedovršenom saobraćajnicom na NBG, taj ne da nije "ubo pun pogodak" nego je ga je onaj gore promašio...
Ali Ria vadi to što nije iz Beograda pa nema blage veze o temi.
 
Vrh