A kaok bi bio da to prikazuješ u razmeri, kao i da prikažeš glavnu stvar: i krivinu koju bi napravio sa druge strane stuba mosta, kao i ukršranje sa tramvajima kod okretnice.
- u razmjeri su svi elementi na crtezu (vozila, pjesaci, bandere, klupe, drvece...). Ono sto je fiktivno su dimenzije zgrada i mosta i dobijene su ugrubo na osnovu slika sa street view. Bolje nije moguce bez preciznih mjera sa terena, tj geometra a njegov izlazak na teren se placa :wink:
- krivina koju bi "napravio" je zapravo manja nego sada jer se dio krivine prema kalemegdanu ispravlja odmicanjem ulice od zgrada
- ukrstanje ulice i tramvaja kod okretnice nije prikazano na ilustraciji iz istog razloga iz kog nisu prikazani ni ostali dijelovi ove 2km duge ulice. Cemu? I ja i direktor smo kacili ovde slike razlicitih kombinacija ulica sa tramvajem pa je bolje njih pogledati nego da ja sve ilustrujem ali izgleda da cu morati :?
Medjutim, ovde je poenta..
Uzgred, današnja Karađorđeva ima u tom delu funkcionalno 2x2 trake (jer je ipak dozvoljeno voziti po šinama), a u smeru prema Zadruzi i Crnogorskoj-izlazak na most, se ispod mosta širi na skoro tri trake.
Upravo je to razlog sto se nece desiti ovo sto ja ilustrujem. Naime, ovakva ilustracija favorizuje pjesaka i tramvaj, naustrb automobila i sracunata je da smanji protok automobila a pojaca prisustvo pjesaka u tom dijelu grada. Kamioni pa mozda i autobusi, bili bi potpuno iskljuceni. Medjutim, ekipa na vlasti ima posve drugacije namjere. Toj ekipi Karadjordjeva ulica cini okosnicu planova za "razvoj" BNV i Donjeg Grada. Posto planovi za BNV i Donji Grad, predvidjaju visoku eksploataciju tih podrucja i to bez bitnijeg ucesca sinskih sistema, to je sasvim jasno da se ova saobracajnica ne moze svesti na format 1+1 sa sirokim pjesackim prolazima.
Potrebno je odrzati bulevar VB u prostoru Kalemegdana za buduce zgrade tamo i laksu prodaju zemljista.
Potrebno je na Karadjordjevu spojiti jos jednu saobracajnicu iz BNV (SAO9 u planu) iz istog razloga.
Kad se to zna jasno je da se ocekuje inteziviranje automobilskog saobracaja a da ce u tom slucaju, bas ovaj dio izmedju mosta i Kalemegdana postati usko grlo.