Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Rio mozes li na renderu da naznacis koliko imas saobracajnih traka morale bi biti 3 i da stavis kola
 
Ovaj render ima dvije trake za automobile. Pokusacu da dodam jos jednu pa cu okaciti.
 
A kaok bi bio da to prikazuješ u razmeri, kao i da prikažeš glavnu stvar: i krivinu koju bi napravio sa druge strane stuba mosta, kao i ukršranje sa tramvajima kod okretnice.

Prikazao s neku sredinu, a nis prikazao početak i kraj.

Uzgred, današnja Karađorđeva ima u tom delu funkcionalno 2x2 trake (jer je ipak dozvoljeno voziti po šinama), a u smeru prema Zadruzi i Crnogorskoj-izlazak na most, se ispod mosta širi na skoro tri trake.

Čestitam. Upravo si prepolovio kapacitet jedine ulice u ovom delu grada i protočnost iz pravca Kalemegdana na prilazu Brankovom mostu.
Ova parkirna traka uz tramvaje - jel to neki novi patent?
 
A kaok bi bio da to prikazuješ u razmeri, kao i da prikažeš glavnu stvar: i krivinu koju bi napravio sa druge strane stuba mosta, kao i ukršranje sa tramvajima kod okretnice.

- u razmjeri su svi elementi na crtezu (vozila, pjesaci, bandere, klupe, drvece...). Ono sto je fiktivno su dimenzije zgrada i mosta i dobijene su ugrubo na osnovu slika sa street view. Bolje nije moguce bez preciznih mjera sa terena, tj geometra a njegov izlazak na teren se placa :wink:
- krivina koju bi "napravio" je zapravo manja nego sada jer se dio krivine prema kalemegdanu ispravlja odmicanjem ulice od zgrada
- ukrstanje ulice i tramvaja kod okretnice nije prikazano na ilustraciji iz istog razloga iz kog nisu prikazani ni ostali dijelovi ove 2km duge ulice. Cemu? I ja i direktor smo kacili ovde slike razlicitih kombinacija ulica sa tramvajem pa je bolje njih pogledati nego da ja sve ilustrujem ali izgleda da cu morati :?

Medjutim, ovde je poenta..

Uzgred, današnja Karađorđeva ima u tom delu funkcionalno 2x2 trake (jer je ipak dozvoljeno voziti po šinama), a u smeru prema Zadruzi i Crnogorskoj-izlazak na most, se ispod mosta širi na skoro tri trake.

Upravo je to razlog sto se nece desiti ovo sto ja ilustrujem. Naime, ovakva ilustracija favorizuje pjesaka i tramvaj, naustrb automobila i sracunata je da smanji protok automobila a pojaca prisustvo pjesaka u tom dijelu grada. Kamioni pa mozda i autobusi, bili bi potpuno iskljuceni. Medjutim, ekipa na vlasti ima posve drugacije namjere. Toj ekipi Karadjordjeva ulica cini okosnicu planova za "razvoj" BNV i Donjeg Grada. Posto planovi za BNV i Donji Grad, predvidjaju visoku eksploataciju tih podrucja i to bez bitnijeg ucesca sinskih sistema, to je sasvim jasno da se ova saobracajnica ne moze svesti na format 1+1 sa sirokim pjesackim prolazima.

Potrebno je odrzati bulevar VB u prostoru Kalemegdana za buduce zgrade tamo i laksu prodaju zemljista.
Potrebno je na Karadjordjevu spojiti jos jednu saobracajnicu iz BNV (SAO9 u planu) iz istog razloga.

Kad se to zna jasno je da se ocekuje inteziviranje automobilskog saobracaja a da ce u tom slucaju, bas ovaj dio izmedju mosta i Kalemegdana postati usko grlo.

 
U pravu si samo u jednoj stvari - to tvoje "rešenje" se neće realizovati.

Možeš da za to kriviš "ekupu" ili koga hoćeš, ali tvoja "ideja" ne može da preživi suočenje sa stvarošću.
Tvoje rešene nudi samo crtež "sredine" između dve raskrsnice, ignorišući ceo univerzum oko te "sredine" i sve okolnosti u realnom životu.

Uostalom, hajde, ponudi ga Gradu, ali nemoj da ti ja budem kriv kada te budu ismejali.
 
Da ponudim Gradu? Pa oni vrlo dobro znaju sta rade.
 
Relja, nisam znao da toliko verujes u drzavne institucije.
 
Nisam znao da će te toliko pogoditi spisak svih suštinskih grešaka Riove "ideje".
 
Relja odgovoricu ti detaljno na onaj veliki post nego nemam vremena pogotovo na onu glupost oko nosenja smeca i kontisa
Rio poslije mosta stavi kruzni tok kao kod zadruge
Kod pristanista okretnice samo trebaju nagazni semafori za tramvaje
Relja nece biti 4 trake za kola sine ce biti rezervisane samo za tramvaje po gradskom predlogu i 3 trake za kola
U rijovom rijesenju bi mogle biti 3 traje da se smjer kretanja mjenja kao u kneza miliosa
 
Ma rjesenja postoje. Naravno. Vidjeli smo to na primjerima drugih gradova i tu nema nikakve velike nauke.

Ono cega nema je volja. A nema je jer su u igri drugi planovi. Obezbjediti saobracajnicu za veliki protok automobila i autobusa kojim bi se obezbjedila logistika za dva velika projekta aktuelne vlasti. BNV i Kalemegdan Donji Donji Grad.

Relja je dobro rekao - postoje 4 trake, 2+2 i to je minimum ispod koga gradska vlast ne zeli ici.

Zaboravio sam odgvoriti na jednu vaznu Reljinu recenicu...

Čestitam. Upravo si prepolovio kapacitet jedine ulice u ovom delu grada i protočnost iz pravca Kalemegdana na prilazu Brankovom mostu.

Hvala! To mi je bila i ostala namjera.
 
Vi kao da izbegavate sustinu: ovo je jedna i jedina ulica u ovom delu grada, kao da to nije samo po sebi kritično, još i omogućuje prilaz i odvodi saobraćaj sa Brankovog mosta.
I sad vi tu fantazirate o suženju ulice. Dobro, vi ne volite automobile- to je vaše pravo. A šta kada dodje do sudara i ta jedna vaša traka prostane neprohodna? parališete pola grada.
Drugo - fantazirate da će neko da napravi "S" krivinu oko stuba mosta. Da li ste svesni koliko to usporava saobraćaj, kolike kolone bi to izazvalo?
Treće - ukrštanja sa tramvajima - pa kome to pobogu treba?

Predlogu koji je Igor postavio ne fali ništa, to je nešto što je trebalo uraditi čim su kuće na parnoj strani porušene.
da je to tada urađeno, Karađorđeva na tom delu bi imala trotoar pristojne širine i nikada ne bi zamrla.
 
Ja opet kazem jesi gledo analize saobracaja kad to tako tvrdis kategoricno da bi bilo bas kako ti kazes Stavi se i jedan i drugi predlog u program i puste kola i tramvaji i gleda rezultat
Po gradskom predlogu 3 trake jedna u smjeru pristanista u smeru mosta 2 trake
Po riovom predlogu 3 trake koje mogu biti fleksibilne u zavisnosti od frekvencije saobracaja da se regolise smjer kretanja u istima .
Isred crnogorske moze biti kruzni tok kao ispred zadruge sasvim dovoljno prostora
 
Aman, gledate samo sredinu, i to "kako lepo izgleda", ne početak i kraj te sredine.
Pravite nepotrebnu S krivinu da se zaobiđe stub i ukrštanje sa šinama na drugom kraju.
Pa sumanuto je od postojećeg pravca pravog kao strela i bez ukrštanja praviti to drugo, kruvudavo i ispresecano.
To je kao samoranjavanje u koleno - autodestruktivno.
 
Ма каки бре бакрачи са сужењима

Лепо московски систем 8 трака изволте нема гужве ни да оћеш :lol:
 
To ukrstanje na drugom kraju kraju postoji pa postoji i po jednom i po drugim predlogu sune moraju doci do pristanista
Kola poslije mosta uopste nemoraju da se vracaju u karsdjordjevu mogu da nastave pravo kroz brace krsmanovica koja ce biti po bnvh2o bitna ulica .
Rio odradi kruzni tok na uglu sa crnogorskom da imamo cjeli potez
 
Uostalom, šta se toliko bitno nalazi od mosta u pravcu prema zadruzi da toliko veliki broj putnika tramvaja na linijama 2 i 11 u toku dana baš tim jednim jedinim pravcem kreće da im smeta stub mosta, pa da oni budu taj ključni faktor da stanica baš mora da ostane tu gde je?
Pretpostavljam posetioci klubova u Braće Krsmanovića masovno dolaze i odlaze kući - tramvajima? Tokom dana zaposelni u neparnom delu Krađorđeve ulice od mosta do zadruge, to jedno par destina hiljada ljudi?

Kada se trotoar proširi i fasade renoviraju, težište dešavanja će se premestiti... a Braće Krsmanovića porušiti (sorry Zex, klabing nije kulturno dobro zaštićeno zakonom). I sve ovo neće biti vredno prisećanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413221#p413221:3ivaeqzm je napisao(la):
direktor » 27 Oct 2016 10:11 pm[/url]":3ivaeqzm]To ukrstanje na drugom kraju kraju postoji pa postoji i po jednom i po drugim predlogu sune moraju doci do pristanista
.....

Ne postoji.


Ukrštanje danas ne postoji.
Rio ga je "predvideo", praktično je naprvaio novu "krst" raskrsnicu tamo gde nikada nije postojala. Verovatno i to "tako i hteo".. samo nije ni znao.
 
Što se ti Relja bojiš ukrštanja? Od muve praviš slona. Tačno je da se traka prema Kalemegdanu nigde ne ukršta sa šinama ali se zato pešak ukršta sa automobilima. Ne može se koristiti trotoar ispod mosta a da ne iskoračiš pod auta. Zato niko tu ne prolazi i ulica je mrtva. Neće je oživjeti nikakva fasada. To je obično šminkanje mrtvaca. Da lijepo izgleda sa šetališta.

Takva strategija uređenja ulice koja daje prednost automobilu je pogubna. Karađorđeva mora prestati biti tranzitna i postati životna.

@ Direktor
Naredna tri dana sam u Beogradu pa neću moći ništa crtati ali možda okačim koju fotku :D
 
Evo jedna svježa fotka od mene. Saobraćajni špic valjda. 4sata popodne
 
Rio dobrodosao u Beograd ;)
 
Реалност је да потез Карађорђева - Париска/булевар Војводе Бојовића мање оптерећен након протеривања већине камиона на мост Земун-Борча.
 
Vrh