Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Mislim da deo od Brankovog mosta do ekonomskog fakulteta treba zatvoriti za pesacku zonu kroz koju prolazi tramvaj i, a automobile izmestiti okolo centra sava male i tu da bude trg ovako od prilike da bude pesacka zona koja bi bila povezana i sa pristanistem i kosancicevim vencem

Zelena Boja pesacka zona, crna tramvajski koloseci i siva boja obilazne rute oko prelepe pesacke zone koja moze parirati knez mihajlovom :) a i taj kraj bi postao ekskluzivan kao i knez :)
 
Neka sam se i ja slozio sa tobom Kartmene.Verovatno ovo zato nikad nece biti ostvarivo :)
 
Све ће то једног дана бити пешачка зона.. :grand:
 
Slazem se sve osim tunela(mada ga ni ti vise ne spominjes jer mislim da si shvatio em glupost em za te pare sredis sve u ovom delu ) ali ne verujem da ce stici da urede do Savskog trga.
 
...desna saobraćajna traka koja obilazi stub Brankovog mosta postaće dvosmerna saobraćajnica produžena ka Savskom amfiteatru.

Jel to znaci da ce ovim dijelom ulice na slici saobracati samo tramvaj a sa druge strane "stuba" dvosmjerni automobilski saobracaj? To mi nije sasvim jasno.

 
Ostaje iz ovog pravca isto kao i sada sto je stim sto ce pruga i saobracajnica imati blago skretanje odmah posle mosta da bi se napravilo mesta za sire trotoare. Novost je ukrstanje iz pravca BNV tj saobracajnice koja ce ici oko mosta.
 
Nastavlja se uređenje savskog priobalja uz Karađorđevu ulicu u Beogradu
Petak, 09. 09. 2016.|09:40 | Izvor: eKapija
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... u-Beogradu

Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda raspisala je tender za izradu tehničke dokumentacije za izvođenje radova na rekonstrukciji Savskog keja uz Karađorđevu ulicu.
Planirana rekonstrukcija se odnosi napovršine u okviru javnih površina priobalja, od Brankovog mosta do Beton hale.

Kako je navedeno, projekti u tehničkoj dokumentaciji treba da se odnose na uređenje i opremanje partera, ozelenjavanje, saobraćajnice, hidrotehničke instalacije, kao i pripremne radove za uređenje terena.
Rok za dostavljanje ponuda je 10. oktobar.

Pogledajte prilog 1
izvor:Grad Beograd
 
Mala korist od sredjivanja fasada ako ce i dalje ljudi iz tih zgrada prakticno odmah po izlasku iz zgrade ici pred automobile.
Evo, bas ovoliko koliko je sad uzeto od kolovoza postavljanjem znakova za radove, trebalo bi TRAJNO oduzeti vozilima i dati pjesacima. Minimalno!



Tek tad bi te zgrade imale smisla i dobile na vrijednosti.
 
U planu je prosirenje ulice
Kradjordjeva-kej-uredjenje-01.jpg

O tome mozemo u temi o Karadjordjevoj
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411984#p411984:3e9dbbzk je napisao(la):
Igor » 21 Oct 2016 08:34 pm[/url]":3e9dbbzk]U planu je prosirenje ulice
Kradjordjeva-kej-uredjenje-01.jpg

O tome mozemo u temi o Karadjordjevoj

Pa to mi reci!
Bez proširenja trotara, pa time i ulice - džaba ova šminka.
 
To je super samo nevidim svrhu izmjestanja stajalista tramvaja u smjeru ka gl z stanici
Kad imaju mjesto ispod brankovog mosta
 
Dobija se kakav takav prolaz za veći broj pešaka od stanice ka šetalištu pored Save i pomera se postojeći pešački.
 
Mogka je ta staza biti i sa druge strane stuba mosta
 
Koliko ja vidim rešenje podrazumeva da se pomera i pešački i stanica prema Kalemgdanu.
Kretanje pešaka se potpuno menja - pomera se ka ovom delu Karađorđeve, što i jeste krajni cilj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395126#p395126:26lfw5h1 je napisao(la):
Igor » Thu Jun 30, 2016 2:52 am[/url]":26lfw5h1]

Kradjordjeva-kej-uredjenje-01.jpg

Dobar pomak naprijed ali zar ne bi bilo bolje da ovako urade..



...pa da se automobilski saobracaj potpuno izmjesti sa donje strane stuba mosta a prema zgradama dobije siri prostor za pjesake i tramvaj. Tako bi kod stepenica ispod mosta prolazio samo tramvaj i taj zanimljiv prostor bi bio pristupacniji pjesacima i mogao bi se posebno urediti zapravo kao mali trg.

EDIT:
ovako bi se i tacke ukrstanja automobila i travmvaja svele na samo 1 - kod kapetanije, umjesto sadasnja 2 ukrstanja.
 
Ali je bezveze da tu stavljas stanicnu pored vec isprojektovane a zeks to se na zalost nece smanjiti
 
Most je proširen, pa je novi stub mosta suzio prolaz za pešake na toj strani na minimum:

Ne možemo očekivati od pešaka da kruže dužim putem i obilaze ceo stub mosta. Znamo da se to u praksi neće desiti.
Da nema ovog suženja i da postoji dovoljno širok prolaz, ne bi bio problem ostaviti stanicu na tom mestu.

Ovo novo rešenje, ovako prikazano, je kompaktno, kretanje pešaka je jednostavno i minimalno, a što je veoma važno - postoji razlog da se kreću ovim novim proširenim trotoarom, ispred zgrada sa obnovljenim fasadama.
 
prostor za kretanje pjesaka na ovoj slici je ispod minimuma a i sa druge strane ulice, na cosku zgrade, ostace isto suzenje kao i do sada jer se trotoari tu rekonstrukcijom ne prosiruju. prosirenje pocinje tek nesto nize.
 
Evo koliko je prolaz na pešake bio širok pre proširenja mosta



Očigledno da je ovde bilo i malo retuširanja i da se dodatno izgubilo u kvalitetu na skeniranju, ali se jasno vidi kako je izgledalo po originalnom projektu.
 
Ovu fotografiju sam tražio danima, da bi je na kraju "Lepi Gaja" u vrlo kratkom roku ponovo postavio na forum Politikinog Zabavnika.
Hvala Gaji :)



Evo kako je fasada izgledala u originalu. Pola ove dekoracije je vremenom otpalo.
Zgrada je nadograđena, devedestih, ako se ne varam. Spolja, estetski, to je možda bila i nauspešnija nadogradanja u vreme stihije divljih nadogradnji. Na žalost, stanari su se pobunili i taj prostor je ostao neiskorišćen...
 
Kako se nebi pobunili kad je zgrada popucala mogka bi ga zgrada izdavati inace lokal u prizemlju i lagumi iza zgrade vraceni su nasledniku predratnog vlasnika restituciom
 
Verovatno je tako kako kažeš. Sa drge strane i dalje mi nije jasno - kako sređuju fasadu a zgrada tone...
 
Vrh